Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (1 μέλη και 24 επισκέπτες)

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.707
Πόντοι
8.695
Τα χωρίς κιμά ισοφάρισαν! Έλα, πάμε για τη μεγάλη ανατροπή!!
Screenshot_2024-10-22-19-21-12-03_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
εννοώ ότι το παρουσιάζεις λες και είναι καμιά συγκλονιστική εμπειρία ή το νόημα της ζωής ξέρω γω

εκτός αν είναι πολύ ακριβότερο δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν λόγο γιατί να μην τα κάνεις παραγγελία να στα φέρουν στο σπίτι. Και καύσιμα και χρόνο θα γλιτώσεις.

εκτός αν κάποιος ζει τόσο βαρετή και αργόσχολη ζωή που το σούπερ μάρκετ είναι η ευχαρίστηση του :confused:

σόρρυ μαν αλλά εγώ που δουλεύω και έχω υποχρεώσεις και δουλειές κάθε ώρα της ημέρας δεν θα κάτσω να χάσω την ώρα μου με το σούπερ μάρκετ.
Θυμίζω ότι διαχώρισα τους πάμπλουτους από την εργατιά ...εγώ έχω την πολυτέλεια χρόνου να μπω στο σούπερ μάρκετ...εσύ όχι...ο καθένας είναι πλούσιος σε κάτι...εσύ σε εουρος κι εγώ σε χρόνο για σούπερ μάρκετ και για να ζήσω στοιχειωδώς ανθρώπινα...:hi:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τα χωρίς κιμά ισοφάρισαν! Έλα, πάμε για τη μεγάλη ανατροπή!!
Screenshot_2024-10-22-19-21-12-03_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg
Ναι μωρέ!!
Κερδάμε αδέρφια!!!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.721
Πόντοι
6.256
Θυμίζω ότι διαχώρισα τους πάμπλουτους από την εργατιά ...εγώ έχω την πολυτέλεια χρόνου να μπω στο σούπερ μάρκετ...εσύ όχι...ο καθένας είναι πλούσιος σε κάτι...εσύ σε εουρος κι εγώ σε χρόνο για σούπερ μάρκετ και για να ζήσω στοιχειωδώς ανθρώπινα...:hi:
Το ότι θεωρείς τον χρόνο που περνάς στο σούπερ μάρκετ ως ένδειξη πλούτου (όχι οικονομικού) και ανθρώπινης ζωής είναι η ειδοποιός διαφορά :hi:

Δεν είναι θέμα πλούσιου και εργάτη. Ξέρεις πόσους πάμπλουτους ξέρω που το χόμπι τους είναι να παίρνουν νούμερο στα τυριά και τα ζαμπόν? Βέβαια είναι όλοι λίγο μπαρμπάδες :confused:

Για να στο πω αλλιώς....άμα θέλω δεν ρωτάω κανέναν πάω και κάνω γύρες με το καρότσι από τις 09.00 το πρωί μέχρι τις 20.00 που κλείνουν. Δεν θα χάσω τίποτα εκτός από τον χρόνο μου.

Για μένα το στοιχειωδώς ανθρώπινα περιλαμβάνει το να μην στέκομαι στις ουρές του σούπερ μάρκετ για κάτι που μπορώ να το έχω στην πόρτα μου γιατί έχω άλλα πράγματα να κάνω πιο σημαντικά
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.707
Πόντοι
8.695
Θυμίζω ότι διαχώρισα τους πάμπλουτους από την εργατιά ...εγώ έχω την πολυτέλεια χρόνου να μπω στο σούπερ μάρκετ...εσύ όχι...ο καθένας είναι πλούσιος σε κάτι...εσύ σε εουρος κι εγώ σε χρόνο για σούπερ μάρκετ και για να ζήσω στοιχειωδώς ανθρώπινα...:hi:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ναι μωρέ!!
Κερδάμε αδέρφια!!!
Σηκωθείτε από κρεβάτια, καναπέδες και τραπέζια και ΨΗΦΙΣΤΕ (μόνο οι χωρίς κιμά παρακαλώ!!...)
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.721
Πόντοι
6.256
καλαμάκια μπούτι κοτόπουλο μαριναρισμένα

πίτες ψημένες αλάδωτες

πατάτες τηγανητές με αυγό και φέτα

χωριάτικη χωρίς λάδι

pale ale

για γλυκό κρέμα σοκολάτα
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Τα αυθεντικά Γεμιστά ειναι με Κιμα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δύο πίτσες μπολονεζ - Φιλαδέλφεια στο στεφάνι 1,5lt zero , προφιτερόλ kinder Bueno:coffee:
Σοδα πιες
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.053
Πόντοι
3.556
Για ψώνια στη Γλυφάδα καί αφού αγόρασα ένα πανάκριβο μπουφάν Naparijri έκανα στάση στα αγαπημένα μου KFC για μπέργκερ πατάτες φτερούγες και κοκακολα κανονική
 

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
977
Κριτικές
39
Like
5.359
Πόντοι
7.155
Σολωμος ψητος με σαλτσα μουσταρδας και μελι, παντζαρια, πιπεριες φλωρινης ψητες, χορτα , βραστη σαλατα με καροτα, κουνουπιδι κλπ και για γλυκο να φυγει η ψαριλα.........μελομακαρονο!!!! ναι μελομακαρονο !!!! επιτελους συναντηθηκαν οι δρομοι μας..!!!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Για ψώνια στη Γλυφάδα καί αφού αγόρασα ένα πανάκριβο μπουφάν Naparijri έκανα στάση στα αγαπημένα μου KFC για μπέργκερ πατάτες φτερούγες και κοκακολα κανονική
Πω ταλαιπωρία :sad2:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Φαλάφελ, ντολμαδάκια και μπίρες τούτη την ώρα.
Αλλος από δω :sad2:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.707
Πόντοι
8.695
Για ψώνια στη Γλυφάδα καί αφού αγόρασα ένα πανάκριβο μπουφάν Naparijri έκανα στάση στα αγαπημένα μου KFC για μπέργκερ πατάτες φτερούγες και κοκακολα κανονική
Η νταρντανα που έψαχνε δουλειά, τελικά δε μαγειρεύει καλά? Ή απέτυχε στις πίπες?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom