Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 854K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (0 μέλη και 37 επισκέπτες)

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.466
Πόντοι
17.336
:coffee:....
IMG_20241022_153131.jpg
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.973
Πόντοι
48.437
Απαράδεκτη που είναι το μαγαζί να πάω να της το κλείσω
κλεισιμο θελει μαν. καλα τα λες.
δεν ειναι φαι αυτο.
θα την πηδηξουμε πρωτα ομως και μετα θα της το κλεισουμε το ρημαδι. :grin:
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.973
Πόντοι
48.437

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.312
Κριτικές
64
Like
59.404
Πόντοι
16.235
Ηθικό δίδαγμα: Οι γαλαζοαίματοι ευγενείς ξέρουν να εκτιμούν τον σωστό πατσά, και τις ποικίλες γκουρμέ εκδοχές του.:cheesy:
Πράγματι...οι Έλληνες Βασιλείς δεν έτρωγαν μόνο αστακουδακια...ήθελαν να νιώθουν κοντά στους υπηκόους τους.
Οι πολιτικοί μας...ποτε φάγανε τελευταία πατσα η εστω κάνα όσπριο;;;
Θυμάμαι τον Γιώργο τον Σουφλια που έτρωγε φασολάδα και τυρί στο μαγειρείο της Βουλής,τις προβλεπόμενες μέρες.
Παράδειγμα πολιτικού ανδρός που ένιωθε τον πολίτη διότι έτρωγε ο,τι και ο πολίτης και ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ.Να μαθαίνουν οι γιαλατζι πολιτικάντηδες της σήμερον ημέρας...
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Μεσημεριανό..

Κολοκυθοκεφτέδες

Ντολμάδες Αυγολέμονο

Πατάτες τηγανιτές

Πιροσκί.

Ρώσικη Σαλάτα.

Γλυκό : Κανταιφι Γαλακτομπούρεκο

Μπακαρντι κοκα.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.661
Like
29.715
Πόντοι
6.256
Δεν μένω στην χαβούζα σας εγώ.
Περαστικά σας που τρώτε όλη σας την μέρα στους δρόμους και μετά δεν έχετε κουράγιο να κάνετε τίποτα φυσιολογικά.
φυσιολογικό είναι το να πας σουπερ μαρκετ δηλαδη? :confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.312
Κριτικές
64
Like
59.404
Πόντοι
16.235
φυσιολογικό είναι το να πας σουπερ μαρκετ δηλαδη? :confused:
Mαλιστα!
Για φυσιολογικούς ανθρώπους είναι φυσιολογικό...αν είσαι Βασιλιάς η δισεκατομμυριούχος αθλητής η καλλιτέχνης φυσικά και δεν είναι κάτι φυσιολογικό αυτό.
Επίσης δεν είναι φυσιολογικό και για διαταραγμένους όπως οι χικικομορι ...που όλα τα κάνουν...αλλιώς.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.661
Like
29.715
Πόντοι
6.256
Mαλιστα!
Για φυσιολογικούς ανθρώπους είναι φυσιολογικό...αν είσαι Βασιλιάς η δισεκατομμυριούχος αθλητής η καλλιτέχνης φυσικά και δεν είναι κάτι φυσιολογικό αυτό.
Επίσης δεν είναι φυσιολογικό και για διαταραγμένους όπως οι χικικομορι ...που όλα τα κάνουν...αλλιώς.
εννοώ ότι το παρουσιάζεις λες και είναι καμιά συγκλονιστική εμπειρία ή το νόημα της ζωής ξέρω γω

εκτός αν είναι πολύ ακριβότερο δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν λόγο γιατί να μην τα κάνεις παραγγελία να στα φέρουν στο σπίτι. Και καύσιμα και χρόνο θα γλιτώσεις.

εκτός αν κάποιος ζει τόσο βαρετή και αργόσχολη ζωή που το σούπερ μάρκετ είναι η ευχαρίστηση του :confused:

σόρρυ μαν αλλά εγώ που δουλεύω και έχω υποχρεώσεις και δουλειές κάθε ώρα της ημέρας δεν θα κάτσω να χάσω την ώρα μου με το σούπερ μάρκετ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom