Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 851K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 43 άτομα (0 μέλη και 43 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
θελει τον χρονο του αλλα ελπιζω να επανελθει

το σαιτ μας τον χρειαζεται
σπαταλη οξυγονου για τον πλανητη ειναι :coffee:
Αν υπηρχε τελος ζωης , οπως τα τελη κυκλοφορίας αυτοκινητων , αυτος θα πληρωνε το μεγαλυτερο ποσό στο κόσμο
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Reznov

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
τεσπα μην σπαμαρουμε το νημα

ας επανελθουμε στο θεμα

τοστ με φιλετο γαλαζιας φαλαινας 2 γκρεμλιν με ξιδι και μουσταρδα και αυγα απο το καινουριο αλιεν το romulus -που ηταν για το πουτσο η ταινια αλλα τα αυγα αξιζαν
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.074
Κριτικές
36
Like
45.641
Πόντοι
21.395
Για μεσημερι.
Κοτόπουλο μπούτι φιλέτο, αρνάκι κοκκινιστό, πατάτα ψητή, λίγη πρασινάδα.
IMG_20241021_183211.jpg
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.610
Κριτικές
32
Like
47.346
Πόντοι
19.321

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.039
Πόντοι
3.556

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.039
Πόντοι
3.556

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.074
Κριτικές
36
Like
45.641
Πόντοι
21.395

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.637
Like
29.688
Πόντοι
6.256
Σε ενα μηνα απο τωρα θα ειμαι Σαν Σεμπαστιαν - Βασκωνια. Στην πολη με τα περισσοτερα μισελεν.
φάε και για μας και γνώρισε καμιά ισπανίδα μιλφάρα


εγώ σε ένα μήνα από τώρα θα έχω απογραφή και overtime στο θεό :undecided:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.074
Κριτικές
36
Like
45.641
Πόντοι
21.395
φάε και για μας και γνώρισε καμιά ισπανίδα μιλφάρα


εγώ σε ένα μήνα από τώρα θα έχω απογραφή και overtime στο θεό :undecided:
Ισπανιδες μιλφαρες γνωρισα οταν ερχοντουσταν κατα χιλιαδες στην Αθηνα την δεκαετια του 80 και ημουν πιτσιρικας. Εξ ου και τα ισπανικα που μιλαω. Τωρα ουτε που με πλησιαζουνε.:confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.285
Πόντοι
12.756
Ισπανιδες μιλφαρες γνωρισα οταν ερχοντουσταν κατα χιλιαδες στην Αθηνα την δεκαετια του 80 και ημουν πιτσιρικας. Εξ ου και τα ισπανικα που μιλαω. Τωρα ουτε που με πλησιαζουνε.:confused:
Γιατί μαν γέρασες?:sad2:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.637
Like
29.688
Πόντοι
6.256
Ισπανιδες μιλφαρες γνωρισα οταν ερχοντουσταν κατα χιλιαδες στην Αθηνα την δεκαετια του 80 και ημουν πιτσιρικας. Εξ ου και τα ισπανικα που μιλαω. Τωρα ουτε που με πλησιαζουνε.:confused:
εγώ είμαι στην κατάλληλη ηλικία αλλά ούτε τώρα με πλησιάζουν :confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom