Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
σπαταλη οξυγονου για τον πλανητη ειναιθελει τον χρονο του αλλα ελπιζω να επανελθει
το σαιτ μας τον χρειαζεται

Αν υπηρχε τελος ζωης , οπως τα τελη κυκλοφορίας αυτοκινητων , αυτος θα πληρωνε το μεγαλυτερο ποσό στο κόσμο

