Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε λακη...αυτο πήγα να ανοίξω πριν..![]()

καριολαααααααστα μουτρα σου..![]()
![]()
καριολααααααα
Ιδρώτας Νο5 (λόγω χoρών) + κάποιο πατσουλί
Φονικό combination
Βασικά, δεν θα έπρεπε μετά από κάθε χορό που κάνουν να ρίχνουν και ένα ντουζάκι?
Ή μήπως αυτός είναι ο λόγος που όταν μόνο χορεύουν, οι κινήσεις τους είναι slow motion? Για να μην ιδρώνουν δλδ?
Και μετά από πριβέ χορούς, δεν θα ήταν καλό κάπως να φύγουν οι ιδρώτες αλλά και τα ζουμιά άλλων πριν πάνε στον επόμενο?
Ρωτάω...δεν ξέρω, μαθαίνω ακόμη.

Οπότε...ένα καλό threadάκι για να κρίνουμε την ποιότητα της συγκεκριμένης παροχής υπηρεσιών, θα ήταν "Ποια μαγαζιά έχουν ντουζιέρες για τα κορίτσια?"Aυτό ίσχυε παλιότερα....ήταν υποχρέωση των κοριτσιών να κάνουν ντουζάκι καθε 3 κ λίγο....
Πλέον είναι θέμα της γκόμενας...κ μόνο...δλδ αν σέβεται τον εαυτό της κ μετά τους πελάτες...ή ενδιαφέρεται μόνο για τα λεφτά....
Πάντως πολλές κ αξιόλογες στο Μούσσες κάνουν πολύ συχνά ντουζ...στο Πρίνσες ελάχιστες...κ γι'αυτο δεν είμαι ακόμη 100% σίγουρος....για Γκολντ...3 ξέρω που κάνουν πάντα μετά απο πριβέ (οχι φραπεδιαρες)....αυτά....στα υπόλοιπα μαγαζιά δεν είμαι πελάτης πλέον....![]()
![]()
![]()
1.Όλα έχουν...έστω κ τυπική ντουζιέρα...Οπότε...ένα καλό threadάκι για να κρίνουμε την ποιότητα της συγκεκριμένης παροχής υπηρεσιών, θα ήταν "Ποια μαγαζιά έχουν ντουζιέρες για τα κορίτσια?"
Νομίζω έτσι θα ξεσκαρτάρω πολλά/ές. Εγώ που είμαι αποστειρωμένο παιδί, θεωρώ σημαντικό το θέμα.
Είναι και ένας από τους λόγους που είχα πάρε δώσε αυστηρά με ντεκάφ καλλιτέχνιδες μόνο.
Όσο και να αγαπάω τον vasos, δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι τα βυζιά που τρίβονται πάνω στο καινούργιο μου t-shirt, αφήνουν και κάποια από τα χιλιάδες παιδιά που ενδεχομένως πιτσίλισε ο vasos επάνω τους.
3.Τα ίδια ισχύουν κ για μένα...γι'αυτο κ ποτέ δεν είδα σαν μουνάρα...την μέγιστη φραπεδιάρα του Γκολντ...
4.Ε,ναι...είναι αηδία κ μόνο σαν ιδέα...(αν κ δεν γνωρίζω τον βάσος...οπότε δεν τον αγαπάω)...
1.Την οποία δεν την έχω δει ποτέ να πλένει τα χέρια της μεταξύ φραπέδων! Για ντουζ ούτε λόγος!
Και όσο καλός και να είναι ο φραπές, αν το σέηκερ είναι βρώμικο...
Ο Βάσος είναι αξιαγάπητος, εγγυημένα!

Και εσύ θαμώνας στο BG?Την οποία δεν την έχω δει ποτέ να πλένει τα χέρια της μεταξύ φραπέδων! Για ντουζ ούτε λόγος!
Και όσο καλός και να είναι ο φραπές, αν το σέηκερ είναι βρώμικο...
Ο Βάσος είναι αξιαγάπητος, εγγυημένα!
Παίζει να είναι κ πιο παλιός απο σένα....Και εσύ θαμώνας στο BG?
(για να έχεις κάνει τέτοιες παρατηρήσεις...δεν έχεις περάσει μόνο τυχαία από εκεί....)
Πάει...χάλασε αυτός ο κόσμος!
Εγώ σίγουρα δεν είμαι παλιός και σοβαρά τώρα, παραμένω απλά περαστικός.Παίζει να είναι κ πιο παλιός απο σένα....![]()
![]()
Δε θυμάμαι...πότε...αλλά νομίζω έχει ποστάρει κ σε θρέντ....;) ;) ;)
Εγώ σίγουρα δεν είμαι παλιός και σοβαρά τώρα, παραμένω απλά περαστικός.
Πέρασα από τα μαγαζιά, έφαγα τα μούτρα μου όσο έπρεπε, έκανα την πλάκα μου όσο με έπαιρνε και πλέον σχεδιάζω τις δράσεις μου γι'αυτο το χειμώνα στα παλιά μου λημέρια (εξωτερικό....ούτε καν CTs, χάλασαν και αυτά, είναι για γέλια πλέον, ο ορισμός της απάτης).
Καλά ήταν, είχε την πλάκα του, γνώρισα μερικά καλά παιδιά με τα οποία έχω ακόμη επαφές αραιά και που, και αυτό ήτανε.
Δεν είμαι πάικτης σε αυτό τον στοίβο....δεν μου πάει το σπορ.

