Νέα

Γάμος, σχέση, και ανάμεσα τί;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Διαγραμμένο μέλος 29566
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 58
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
Οι περισσότεροι από εμάς ζητάμε το κάτι παραπάνω το οποίο δεν μπορεί να μας δώσει η σχέση μας ή ο γάμος μας.

Στην περίπτωση της σχέσεις, κακός την συνεχίζουμε γιατί υπάρχει η επιλογή της επόμενης, γιατί εάν πριν τον γάμο αρχίζουμε να ψάχνουμε αλλού αγκαλιές και γούστα είμαστε σε λάθος δρόμο !!!

Πάμε στα του γάμου . Είμαι 9 μήνες εκτός . Κατά την διάρκεια του γάμου ή μάλλον όλης της σχέσης μου (30 χρόνια) έζησα και εγώ κάποιες παραλληλίες (μπορεί να ακουστεί περίεργο αλλά είχα αποφασίσει να τελειώσω τον γάμο μου 2 φορές και αυτές ήταν και οι φορές που το έκανα), αλλά και δέχτηκα την πληρωμή με το αντίστοιχο νόμισμα από την γυναίκα μου.

Εάν με ρωτήσετε γιατί τότε δεν το έληξα θα σας απαντήσω ότι δεν ξέρω. Και όχι μόνο το έζησα, αλλά και ήξερα και ποιος και πότε, και το χειρότερο ήταν ότι κάναμε και οικογενειακός παρέα, γιατί ήταν και είναι ακόμα σε γάμο. Ήταν ακριβώς η στιγμή όμως που κατάλαβα τι γινόταν, και κατάφερα να το σταματήσω (ο τρόπος δεν έχει σημασία).

Έχετε σκεφτεί ότι μετά από όλο αυτό πάμε και φιλάμε τα παιδιά μας, Δεν είναι θέμα ηθικής και δεν σας το παίζω ηθικός γιατί δεν ήμουν και εγώ με την σειρά μου. Έχετε σκεφτεί ότι αυτή που μας κάνει στοματικό μπορεί μετα να φιλάει τα παιδιά της. Κοιτάξτε την εικόνα και αφήστε την σκέψη, γιατί θα σας χαλάσει !

ΛΟΓΟ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ

Οποιαδήποτε άλλη αιτία είναι άξια συζήτησης . Δεν σας κάνω τον σοφό , γιατί δεν είμαι, απλά είναι αποτέλεσμα σκέψεων αφού έληξε ο δικός μου γάμος !
Δεν είναι βέβαια και ο μοναδικός λόγος που τέλειωσε. Απλά μας τελείωσε.

Το τί κάνω τώρα δεν έχει σημασία, αλλά θα μπορούσα να έχω προλάβει και εγώ με την σειρά μου γεγονότα, αλλα πλέον όλα εινα παρελθόν,

Κύριοι για όλα υπάρχει μια αιτία, και καλό είναι να βλέπουμε την συννεφιά πριν την βροχή, εάν βρέξει είναι αργά !

Δεν προσπαθώ και ούτε θέλω να κρίνω κανέναν για το τι κάνει στο κρεβάτι του και με ποια, είναι δικαίωμα του, απλά μετα μην σχολιάζουμε τον οποιοδήποτε γιατί του βγήκε και πως και γιατί και με ποια και πως .

Είμαστε όλοι στην ίδια γυάλα, κάποιοι είναι στην επιφάνεια, κάποιοι στον πάτο. Άλλοι φαίνονται και άλλοι είναι ανάμεσα στο πλήθος και νομίζουν ότι δεν τους βλέπουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν mod:

Melinadiva

Call-Girl
Εγγρ.
4 Μαρ 2019
Μηνύματα
445
Like
5.204
Με τις παντρεμενες χωρισμενες κλπ που εχω γαμησει εχω αποφασισει να μην παντρευτω ποτε
Περισσοτερο αγχωνομαι εγω να μην ακουστουμε στο παιδι τους που κοιμαται στο διπλανο δωματιο παρα αυτες
Οι περισσότεροι από εμάς ζητάμε το κάτι παραπάνω το οποίο δεν μπορεί να μας δώσει η σχέση μας ή ο γάμος μας.

Στην περίπτωση της σχέσεις, κακός την συνεχίζουμε γιατί υπάρχει η επιλογή της επόμενης, γιατί εάν πριν τον γάμο αρχίζουμε να ψάχνουμε αλλού αγκαλιές και γούστα είμαστε σε λάθος δρόμο !!!

Πάμε στα του γάμου . Είμαι 9 μήνες εκτός . Κατά την διάρκεια του γάμου ή μάλλον όλης της σχέσης μου (30 χρόνια) έζησα και εγώ κάποιες παραλληλίες (μπορεί να ακουστεί περίεργο αλλά είχα αποφασίσει να τελειώσω τον γάμο μου 2 φορές και αυτές ήταν και οι φορές που το έκανα), αλλά και δέχτηκα την πληρωμή με το αντίστοιχο νόμισμα από την γυναίκα μου.

Εάν με ρωτήσετε γιατί τότε δεν το έληξα θα σας απαντήσω ότι δεν ξέρω. Και όχι μόνο το έζησα, αλλά και ήξερα και ποιος και πότε, και το χειρότερο ήταν ότι κάναμε και οικογενειακός παρέα, γιατί ήταν και είναι ακόμα σε γάμο. Ήταν ακριβώς η στιγμή όμως που κατάλαβα τι γινόταν, και κατάφερα να το σταματήσω (ο τρόπος δεν έχει σημασία).

Έχετε σκεφτεί ότι μετά από όλο αυτό πάμε και φιλάμε τα παιδιά μας, Δεν είναι θέμα ηθικής και δεν σας το παίζω ηθικός γιατί δεν ήμουν και εγώ με την σειρά μου. Έχετε σκεφτεί ότι αυτή που μας κάνει στοματικό μπορεί μετα να φιλάει τα παιδιά της. Κοιτάξτε την εικόνα και αφήστε την σκέψη, γιατί θα σας χαλάσει !

Έχοντας λοιπόν δεχτεί την πληρωμή αυτή συνειδητοποίησα ότι τελικά ότι μας ενώνει σε έναν γάμο, επίσης μας χωρίζει και μην μου πείτε ότι ο λόγος που καταλήγουμε να ψάχνουμε αλλού τα γούστα μας δεν είναι το κρεβάτι μας. Επίσης κατάλαβα ότι θέλουμε την γυναίκα μας κυρία (όχι ότι οι πουτάνες δεν είναι, και μάλιστα πάρα πολλές είναι πολύ πιο ΚΥΡΙΕΣ από τις γυναίκες μας), και όχι πουτάνα, λόγο ηθικής, στο κρεβάτι μας, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο ! Απλά φοβόμαστε να της το ζητήσουμε . Είναι θέμα ειλικρινείας ανάμεσα σε ένα ζευγάρι και τίποτα άλλο .

Οποιαδήποτε άλλη αιτία είναι άξια συζήτησης . Δεν σας κάνω τον σοφό , γιατί δεν είμαι, απλά είναι αποτέλεσμα σκέψεων αφού έληξε ο δικός μου γάμος !
Δεν είναι βέβαια και ο μοναδικός λόγος που τέλειωσε. Απλά μας τελείωσε.

Το τί κάνω τώρα δεν έχει σημασία, αλλά θα μπορούσα να έχω προλάβει και εγώ με την σειρά μου γεγονότα, αλλα πλέον όλα εινα παρελθόν,

Κύριοι για όλα υπάρχει μια αιτία, και καλό είναι να βλέπουμε την συννεφιά πριν την βροχή, εάν βρέξει είναι αργά !

Δεν προσπαθώ και ούτε θέλω να κρίνω κανέναν για το τι κάνει στο κρεβάτι του και με ποια, είναι δικαίωμα του, απλά μετα μην σχολιάζουμε τον οποιοδήποτε γιατί του βγήκε και πως και γιατί και με ποια και πως .

Είμαστε όλοι στην ίδια γυάλα, κάποιοι είναι στην επιφάνεια, κάποιοι στον πάτο. Άλλοι φαίνονται και άλλοι είναι ανάμεσα στο πλήθος και νομίζουν ότι δεν τους βλέπουμε.
Ξέρεις τι σημαίνει το κάρμα έτσι;;;
Εγώ απλά τρίβω τα χέρια μου ?
 

Melinadiva

Call-Girl
Εγγρ.
4 Μαρ 2019
Μηνύματα
445
Like
5.204
Mακάρι ρε συ. Με τόση φόλα που χω φάει στη ζωή μου θα θελα να το δω να γίνεται. Αλλά δυστυχώς αμφιβάλλω...
Μήπως αυτή η φόλα είναι το κάρμα
στα δικά σου λάθη;;;
Λέω, μήπως...
Αυτό κάτσε σκέψου το , μόνο εσύ γνωρίζεις.
 

Melinadiva

Call-Girl
Εγγρ.
4 Μαρ 2019
Μηνύματα
445
Like
5.204
Μπα.. Γάμησέ τα. Ούτε κουνούπι δεν έχω βλάψει, και το εννοώ.

Τι να σου λέω τώρα τι έχουν γίνει.
Καμιά φορά βλάπτουμε ασυνείδητα.... δεν γίνεται πάντοτε εσκεμμένα.
Στην ίδια μοίρα είμαστε περίπου , η διαφορά μας είναι οτι εγώ γνωρίζω την αιτία στο δικό μου κάρμα.
Κάπου εκεί είναι πλέον επιλογή ??‍♀️
 
Εγγρ.
31 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.043
Κριτικές
2
Like
2.381
Πόντοι
456
Καμιά φορά βλάπτουμε ασυνείδητα.... δεν γίνεται πάντοτε εσκεμμένα.
Στην ίδια μοίρα είμαστε περίπου , η διαφορά μας είναι οτι εγώ γνωρίζω την αιτία στο δικό μου κάρμα.
Κάπου εκεί είναι πλέον επιλογή ??‍♀️
Το μελινακι τι κάνει εδώ?κ τα λέει κ ωραία.. κάρμα είναι να έχεις τη Μελίνα από πάνω κ να φιλοσοφεί κ συ να στάζεις καβλα?
 
OP
OP
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
Ξέρεις τι σημαίνει το κάρμα έτσι;;;
Εγώ απλά τρίβω τα χέρια μ

Με τις παντρεμενες χωρισμενες κλπ που εχω γαμησει εχω αποφασισει να μην παντρευτω ποτε
Περισσοτερο αγχωνομαι εγω να μην ακουστουμε στο παιδι τους που κοιμαται στο διπλανο δωματιο παρα αυτες
Φίλε μου εδώ ποιος κάνει το σωστό και ποιος το λάθος ?
Και καλά βγάζετε τα γούστα σας μέσα σε ένα σπίτι που υπάρχουν και παιδιά ??
Χωρισμένες , παντρεμένες στο ίδιο καζάνι βράζουν !!!
 

George Alpha

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Φεβ 2018
Μηνύματα
2.384
Like
8.614
Πόντοι
1.056
Καλα ρε καστανα, ασε τις γυναικες εσυ δεν σκεφτηκες το παιδι?

Αυτες μπορει να ειναι εγκεφαλικα πειραγμενες! Τουλαχιστον γαματες αλλου!
 

Καντηλανάφτης

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Σεπ 2019
Μηνύματα
1.195
Κριτικές
41
Like
5.002
Πόντοι
5.646
Καμιά φορά βλάπτουμε ασυνείδητα.... δεν γίνεται πάντοτε εσκεμμένα.
Στην ίδια μοίρα είμαστε περίπου , η διαφορά μας είναι οτι εγώ γνωρίζω την αιτία στο δικό μου κάρμα.
Κάπου εκεί είναι πλέον επιλογή ??‍♀️

Πιστεύεις στο κάρμα Μελίνα; Εγώ νομίζω ότι εμείς ορίζουμε τα γεγονότα όχι τα γεγονότα εμας
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Φίλε από αυτά που γράφεις, σχηματίζω την εντύπωση ότι με την πρώην σύζυγο δεν ταιριάζατε και δε μπορούσατε ο ένας τον άλλο. Αυτή ήταν η αιτία και το κέρατο η αφορμή. Πώς έβγαλες 30 χρόνια είναι απορίας άξιο. Τουλάχιστον τώρα που έφυγε ένα τοξικό άτομο από τη ζωή σου, ίσως νιώσεις καλύτερα. Δεν έχασαν όσοι δε μπήκαν στο παιχνίδι, αλλά για να μάθεις να παίζεις, πρέπει να πληρώσεις τα μαθήματα.
 
OP
OP
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
OP
OP
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
Φίλε από αυτά που γράφεις, σχηματίζω την εντύπωση ότι με την πρώην σύζυγο δεν ταιριάζατε και δε μπορούσατε ο ένας τον άλλο. Αυτή ήταν η αιτία και το κέρατο η αφορμή. Πώς έβγαλες 30 χρόνια είναι απορίας άξιο. Τουλάχιστον τώρα που έφυγε ένα τοξικό άτομο από τη ζωή σου, ίσως νιώσεις καλύτερα. Δεν έχασαν όσοι δε μπήκαν στο παιχνίδι, αλλά για να μάθεις να παίζεις, πρέπει να πληρώσεις τα μαθήματα.
Δεν είναι μόνο το κέρατο . Μπορεί εγώ να μην της έβγαζα αυτό που ήθελε, μπορεί να μην γουσταρε , μπορεί να μην της άρεσε, μπορεί να μην την κάλυπτα, αν και νομίζω ... Δεν θα το συνεχίσω
Τοξική η σχέση ήταν, και πολύ μάλιστα, αλλά έλεγα μήπως και ....
Τέλος πάντων . Είμαι καλά αυτή τη στιγμή και μάλιστα παρά πολύ καλά . Έχω αφήσει πίσω ότι με γαμαγε αυτά τα χρόνια !
 
  • Like
Αντιδράσεις: Stef68

George Alpha

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Φεβ 2018
Μηνύματα
2.384
Like
8.614
Πόντοι
1.056
Το <<καρμα>> το δημιουργεις εσυ και κανενας αλλος!!

Απλα οι περισσοτεροι το χρησιμοποιουν ως δικαιολογια!
 
OP
OP
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
Φίλε από αυτά που γράφεις, σχηματίζω την εντύπωση ότι με την πρώην σύζυγο δεν ταιριάζατε και δε μπορούσατε ο ένας τον άλλο. Αυτή ήταν η αιτία και το κέρατο η αφορμή. Πώς έβγαλες 30 χρόνια είναι απορίας άξιο. Τουλάχιστον τώρα που έφυγε ένα τοξικό άτομο από τη ζωή σου, ίσως νιώσεις καλύτερα. Δεν έχασαν όσοι δε μπήκαν στο παιχνίδι, αλλά για να μάθεις να παίζεις, πρέπει να πληρώσεις τα μαθήματα.
Αντίθετα νομίζω ότι άνοιξαν οι οριζοντες μου και με βοηθάνε να γίνω και καλύτερος άνθρωπος !!!
Είμαι 53 χρόνων και ποτέ δεν πίστευα ότι υπάρχει χώρος για μάθηση !!!
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Με τις παντρεμενες χωρισμενες κλπ που εχω γαμησει εχω αποφασισει να μην παντρευτω ποτε
Περισσοτερο αγχωνομαι εγω να μην ακουστουμε στο παιδι τους που κοιμαται στο διπλανο δωματιο παρα αυτες
Σταματα να πηγαινεις με παντρεμενες για να σου φυγει..και να παντρευτεις κι εσυ καποτε.
 
OP
OP
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
Το <<καρμα>> το δημιουργεις εσυ και κανενας αλλος!!

Απλα οι περισσοτεροι το χρησιμοποιουν ως δικαιολογια!
Κανεις λάθος .. δεν υπάρχει δικαιολογία . Όταν σκέφτεσαι εκ των υστέρων είσαι πολύ λάθος !!!
Και εγώ τώρα περνώ μαθήματα !
 
OP
OP
Δ

Διαγραμμένο μέλος 29566

Επισκέπτης
Πίστευα ότι θα με κραξετε με αυτό που ανέβασα ! Αλλά βλέπω ότι υπάρχει υγιές ενδιαφέρον !
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Πίστευα ότι θα με κραξετε με αυτό που ανέβασα ! Αλλά βλέπω ότι υπάρχει υγιές ενδιαφέρον !
Πάντα υπήρχε υγιής διάλογος στο μπου και με πολύ σωστές και σοβαρές απόψεις.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Πιο καρμα και μλκιες.. μου θυμισες ενα γνωστο μ. ο οποιος ειχε μια γυναικα που τι και αν ηταν παντρεμενη με παιδια
αν της αρεζε καποιος ορμουσε ?
πρεπει να εδειρε κανα 3-4 ατομα ο μπετοβλακας ο αντρας της, αλλα αυτην δεν την χωρισε..μιλαμε για το βοδι!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom