Ρε Μάθιου για την Αμάντα μιλάς τόσες μέρες? :think:
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 30 Ιουλ 2011 #761 Ρε Μάθιου για την Αμάντα μιλάς τόσες μέρες?
P panpan09 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 20 Μαρ 2009 Μηνύματα 251 Κριτικές 30 Like 0 Πόντοι 601 30 Ιουλ 2011 #762 Δημητρηςς έγραψε: Κοσμοπολιταν το κανατε.... Αντε ανοιξτε και θεματα οπως... Τι σκεφτεσαι τωρα ? Πως νιωθεις τωρα ? Πες αυτο που δεν ειπες .... Και δεσαμε ..... ιδου το νεο κοσμοπολιταν με τα θεματα προς μελετη και διατριβη ψυχολογων..... Μαλλον αφηστε το θα τα ανοιξω εγω Κλικ για ολόκληρη προβολή... συμφωνω απολυτα....
Δημητρηςς έγραψε: Κοσμοπολιταν το κανατε.... Αντε ανοιξτε και θεματα οπως... Τι σκεφτεσαι τωρα ? Πως νιωθεις τωρα ? Πες αυτο που δεν ειπες .... Και δεσαμε ..... ιδου το νεο κοσμοπολιταν με τα θεματα προς μελετη και διατριβη ψυχολογων..... Μαλλον αφηστε το θα τα ανοιξω εγω Κλικ για ολόκληρη προβολή... συμφωνω απολυτα....
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 30 Ιουλ 2011 #763
kotobiftekos Μέλος Εγγρ. 28 Ιουλ 2011 Μηνύματα 4.631 Like 4 Πόντοι 16 30 Ιουλ 2011 #764 amjik έγραψε: Κλικ για ολόκληρη προβολή... θελο κερασμαααααααααααααα
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 30 Ιουλ 2011 #765 Αδιαφορω.. μια απ'τα ιδια ξανα και ξανα..
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 30 Ιουλ 2011 #766 Bαριέμαι, βαριέμαι, ΒΑΡΙΕΜΑΙ. Έχω να κάνω της πουτάνας τις δουλειές και δεν έχω κάνει τίποτα.
jo145 Τιμημένος Εγγρ. 19 Ιουν 2010 Μηνύματα 18.417 Κριτικές 69 Like 29 Πόντοι 1.246 30 Ιουλ 2011 #767 Velvy έγραψε: Bαριέμαι, βαριέμαι, ΒΑΡΙΕΜΑΙ. Έχω να κάνω της πουτάνας τις δουλειές και δεν έχω κάνει τίποτα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τεμπελα Τεμπελα ΤΕΜΠΕΛΑ κι εγω πρεπει να καθαρισω το τουτουνι αλλα ... μηπως ετσι λερωμενο εχει μια αλλη γοητεια ?
Velvy έγραψε: Bαριέμαι, βαριέμαι, ΒΑΡΙΕΜΑΙ. Έχω να κάνω της πουτάνας τις δουλειές και δεν έχω κάνει τίποτα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τεμπελα Τεμπελα ΤΕΜΠΕΛΑ κι εγω πρεπει να καθαρισω το τουτουνι αλλα ... μηπως ετσι λερωμενο εχει μια αλλη γοητεια ?
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 30 Ιουλ 2011 #768 jo145 έγραψε: Τεμπελα Τεμπελα ΤΕΜΠΕΛΑ κι εγω πρεπει να καθαρισω το τουτουνι αλλα ... μηπως ετσι λερωμενο εχει μια αλλη γοητεια ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... 12 ευρώ έχει καλέ. Δώσ'το να στο καθαρίσουν. Εμένα ποιος θα μου κάνει τις δουλειές? Ποιοοοος?
jo145 έγραψε: Τεμπελα Τεμπελα ΤΕΜΠΕΛΑ κι εγω πρεπει να καθαρισω το τουτουνι αλλα ... μηπως ετσι λερωμενο εχει μια αλλη γοητεια ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... 12 ευρώ έχει καλέ. Δώσ'το να στο καθαρίσουν. Εμένα ποιος θα μου κάνει τις δουλειές? Ποιοοοος?
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 30 Ιουλ 2011 #769 Velvy έγραψε: 12 ευρώ έχει καλέ. Δώσ'το να στο καθαρίσουν. Εμένα ποιος θα μου κάνει τις δουλειές? Ποιοοοος? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αν περιμενεις να δροσισει για να φτιαξεις επιτελους τις βαλιτσες, βλεπω να φευγεις τον Νοεμβριο.
Velvy έγραψε: 12 ευρώ έχει καλέ. Δώσ'το να στο καθαρίσουν. Εμένα ποιος θα μου κάνει τις δουλειές? Ποιοοοος? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αν περιμενεις να δροσισει για να φτιαξεις επιτελους τις βαλιτσες, βλεπω να φευγεις τον Νοεμβριο.
Επισκέπτης 30 Ιουλ 2011 #770 Velvy έγραψε: Bαριέμαι, βαριέμαι, ΒΑΡΙΕΜΑΙ. Έχω να κάνω της πουτάνας τις δουλειές και δεν έχω κάνει τίποτα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... τραβα να ξαραχνιασεις μωρη.
Velvy έγραψε: Bαριέμαι, βαριέμαι, ΒΑΡΙΕΜΑΙ. Έχω να κάνω της πουτάνας τις δουλειές και δεν έχω κάνει τίποτα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... τραβα να ξαραχνιασεις μωρη.
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 30 Ιουλ 2011 #771 ns έγραψε: τραβα να ξαραχνιασεις μωρη. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τωρα μαλιστα...
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 30 Ιουλ 2011 #772 alex71 έγραψε: Αν περιμενεις να δροσισει για να φτιαξεις επιτελους τις βαλιτσες, βλεπω να φευγεις τον Νοεμβριο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πρέπει να φτιάξω και το γαμώσπιτο. Κι αν δεν είμαι έτοιμη σύντομα, θα μου γαμήσουν ό,τι έχω. ns έγραψε: τραβα να ξαραχνιασεις μωρη. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δεεεε θέλω. Είμαι δεμένη μαζί τους.
alex71 έγραψε: Αν περιμενεις να δροσισει για να φτιαξεις επιτελους τις βαλιτσες, βλεπω να φευγεις τον Νοεμβριο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πρέπει να φτιάξω και το γαμώσπιτο. Κι αν δεν είμαι έτοιμη σύντομα, θα μου γαμήσουν ό,τι έχω. ns έγραψε: τραβα να ξαραχνιασεις μωρη. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δεεεε θέλω. Είμαι δεμένη μαζί τους.
Επισκέπτης 30 Ιουλ 2011 #773 Velvy έγραψε: Δεεεε θέλω. Είμαι δεμένη μαζί τους. Κλικ για ολόκληρη προβολή... αρτιστικ ντεκο κετς?
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 30 Ιουλ 2011 #774 ns έγραψε: αρτιστικ ντεκο κετς? Κλικ για ολόκληρη προβολή... "κετς"???????? Πρεπει να το κοψεις το μπουρδελα εσυ, σε χαλαει.
ns έγραψε: αρτιστικ ντεκο κετς? Κλικ για ολόκληρη προβολή... "κετς"???????? Πρεπει να το κοψεις το μπουρδελα εσυ, σε χαλαει.
Επισκέπτης 30 Ιουλ 2011 #775 jo145 έγραψε: Τεμπελα Τεμπελα ΤΕΜΠΕΛΑ κι εγω πρεπει να καθαρισω το τουτουνι αλλα ... μηπως ετσι λερωμενο εχει μια αλλη γοητεια ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... τζο μου ελα θα στο καθαρισω εγω τοπλες :-*
jo145 έγραψε: Τεμπελα Τεμπελα ΤΕΜΠΕΛΑ κι εγω πρεπει να καθαρισω το τουτουνι αλλα ... μηπως ετσι λερωμενο εχει μια αλλη γοητεια ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... τζο μου ελα θα στο καθαρισω εγω τοπλες :-*
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 30 Ιουλ 2011 #776 ns έγραψε: αρτιστικ ντεκο κετς? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δίνω την ευκαιρία στο γατί να βγάλει τον κυνηγό από μέσα του. ns έγραψε: τζο μου ελα θα στο καθαρισω εγω τοπλες :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγώ τι πρέπει να κάνω για να έρθεις?
ns έγραψε: αρτιστικ ντεκο κετς? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δίνω την ευκαιρία στο γατί να βγάλει τον κυνηγό από μέσα του. ns έγραψε: τζο μου ελα θα στο καθαρισω εγω τοπλες :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγώ τι πρέπει να κάνω για να έρθεις?
jo145 Τιμημένος Εγγρ. 19 Ιουν 2010 Μηνύματα 18.417 Κριτικές 69 Like 29 Πόντοι 1.246 30 Ιουλ 2011 #777 ns έγραψε: τζο μου ελα θα στο καθαρισω εγω τοπλες :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Για σου Ενεσουλα ερχομαι σφαιρανταν κι απ οτι εμαθα εκεις και ωραια βυζακια
ns έγραψε: τζο μου ελα θα στο καθαρισω εγω τοπλες :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Για σου Ενεσουλα ερχομαι σφαιρανταν κι απ οτι εμαθα εκεις και ωραια βυζακια
Επισκέπτης 30 Ιουλ 2011 #778 Velvy έγραψε: Εγώ τι πρέπει να κάνω για να έρθεις? Κλικ για ολόκληρη προβολή... φτιαξε μονο βαλιτσες εσυ.το καθαρισμα αστο σε μενα.πλυστρα θα γινω για παρτη σου
Velvy έγραψε: Εγώ τι πρέπει να κάνω για να έρθεις? Κλικ για ολόκληρη προβολή... φτιαξε μονο βαλιτσες εσυ.το καθαρισμα αστο σε μενα.πλυστρα θα γινω για παρτη σου
Επισκέπτης 30 Ιουλ 2011 #779 jo145 έγραψε: Για σου Ενεσουλα ερχομαι σφαιρανταν κι απ οτι εμαθα εκεις και ωραια βυζακια Κλικ για ολόκληρη προβολή... οου γιες
jo145 έγραψε: Για σου Ενεσουλα ερχομαι σφαιρανταν κι απ οτι εμαθα εκεις και ωραια βυζακια Κλικ για ολόκληρη προβολή... οου γιες
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 30 Ιουλ 2011 #780 ns έγραψε: οου γιες Κλικ για ολόκληρη προβολή... Και τι μας νοιαζει αν ενα φαγητο ειναι ωραιο, αφου το τρωει αλλος?
ns έγραψε: οου γιες Κλικ για ολόκληρη προβολή... Και τι μας νοιαζει αν ενα φαγητο ειναι ωραιο, αφου το τρωει αλλος?