Με συγκινησες ρε μπαγασα!
Αποσυρομαι μονο και μονο για την ευγενεια σου ;)
Η αληθεια ειναι πως ειναι πολυ ομορφη.. Κ οσο για την καρδια της, δε νομιζω οτι μπορει να την κερδισει καποιος.. Δυστυχως..
Δεν έχεις κανέναν απολύτως να αποσυρθείς. Η προσπάθεια είναι αυτή που μετράει. Ειδικά αν στο τέλος της σε περιμένει ότι πιο όμορφο έχει αντικρύσει ποτέ ανθρώπου μάτι!!! (αυτήν εννοώ φυσικά)
Δεν έχεις κανέναν απολύτως να αποσυρθείς. Η προσπάθεια είναι αυτή που μετράει. Ειδικά αν στο τέλος της σε περιμένει ότι πιο όμορφο έχει αντικρύσει ποτέ ανθρώπου μάτι!!! (αυτήν εννοώ φυσικά)