Ευτυχώς παίζεις εκ του ασφαλούς Τα γεγονότα δε θα σε απογοητεύσουν κι όταν με το καλό θα έρθουν, η διαδικασία της αναμονής θα σβηστεί αμέσως απ' το μυαλό σου μια για πάντα!
Ευτυχώς παίζεις εκ του ασφαλούς Τα γεγονότα δε θα σε απογοητεύσουν κι όταν με το καλό θα έρθουν, η διαδικασία της αναμονής θα σβηστεί αμέσως απ' το μυαλό σου μια για πάντα!
Οκ. Χωρίς μυστικά λοιπόν. Μήπως σου είπε η Αμάντα πως με ψάχνει και δεν με βρίσκει;
Αν ναι, μπορείς να της πεις πως είμαι εδώ στο αγαπημένο μου "τι κάνω τώρα".
Αν σου πω οτι ειμαι ερωτευμενος με την Αμαντα, εισαι να μονομαχησουμε? Αν νικησω εγω παιρνω την Αμαντα, αν νικησεις εσυ δεν παιρνεις την Αμαντα.
Δικαιο?
Αν σου πω οτι ειμαι ερωτευμενος με την Αμαντα, εισαι να μονομαχησουμε? Αν νικησω εγω παιρνω την Αμαντα, αν νικησεις εσυ δεν παιρνεις την Αμαντα.
Δικαιο?
Με συγκινησες ρε μπαγασα!
Αποσυρομαι μονο και μονο για την ευγενεια σου ;)
Η αληθεια ειναι πως ειναι πολυ ομορφη.. Κ οσο για την καρδια της, δε νομιζω οτι μπορει να την κερδισει καποιος.. Δυστυχως..