θέλεις δανεικά ε? :birdman: δεν παιρνω δανεικα ποτε ειναι πολιτικη της επιχειρησης :birdman:
Boldemort Σεβαστός Εγγρ. 4 Σεπ 2009 Μηνύματα 47.529 Κριτικές 12 Like 45 Πόντοι 1.220 29 Ιουλ 2011 #641 kosnik26 έγραψε: θέλεις δανεικά ε? Κλικ για ολόκληρη προβολή... δεν παιρνω δανεικα ποτε ειναι πολιτικη της επιχειρησης
kosnik26 έγραψε: θέλεις δανεικά ε? Κλικ για ολόκληρη προβολή... δεν παιρνω δανεικα ποτε ειναι πολιτικη της επιχειρησης
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 29 Ιουλ 2011 #642 kosnik26 έγραψε: θέλεις δανεικά ε? Κλικ για ολόκληρη προβολή... θελω δινεις
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 29 Ιουλ 2011 #643 Velvy έγραψε: Ξεκούνα λίγο παιδί μου, τι ηττοπάθεια και μιζέρια είναι αυτή? Έλα πάρε μπρος, drama queen! Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Velvy έγραψε: Ξεκούνα λίγο παιδί μου, τι ηττοπάθεια και μιζέρια είναι αυτή? Έλα πάρε μπρος, drama queen! Κλικ για ολόκληρη προβολή...
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 29 Ιουλ 2011 #644 Boldemort έγραψε: δεν παιρνω δανεικα ποτε ειναι πολιτικη της επιχειρησης Κλικ για ολόκληρη προβολή... μήπως όμως δίνεις? αν ναι δώσε στον βάρο baros έγραψε: θελω δινεις Κλικ για ολόκληρη προβολή... ανέβηκαν τα σπρεντ όμως πάλι αν δεν πληρώσεις θα σου στείλω τον κιθάρα να σου σπάσει το σπίτι
Boldemort έγραψε: δεν παιρνω δανεικα ποτε ειναι πολιτικη της επιχειρησης Κλικ για ολόκληρη προβολή... μήπως όμως δίνεις? αν ναι δώσε στον βάρο baros έγραψε: θελω δινεις Κλικ για ολόκληρη προβολή... ανέβηκαν τα σπρεντ όμως πάλι αν δεν πληρώσεις θα σου στείλω τον κιθάρα να σου σπάσει το σπίτι
stam_90 Τιμημένος Εγγρ. 8 Οκτ 2009 Μηνύματα 36.091 Κριτικές 158 Like 459 Πόντοι 2.046 29 Ιουλ 2011 #645 Βλεπω ταινια
Boldemort Σεβαστός Εγγρ. 4 Σεπ 2009 Μηνύματα 47.529 Κριτικές 12 Like 45 Πόντοι 1.220 29 Ιουλ 2011 #646 kosnik26 έγραψε: μήπως όμως δίνεις? αν ναι δώσε στον βάρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... δεν υπαρχουν ουτε για τσχιλες :-
kosnik26 έγραψε: μήπως όμως δίνεις? αν ναι δώσε στον βάρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... δεν υπαρχουν ουτε για τσχιλες :-
Επισκέπτης 29 Ιουλ 2011 #647 Boldemort έγραψε: ποσα ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εκει που παω μαγκα ειναι υπερ-αρκετα. Αναλογα βεβαια με τις "αναγκες" του καθενος.
Boldemort έγραψε: ποσα ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εκει που παω μαγκα ειναι υπερ-αρκετα. Αναλογα βεβαια με τις "αναγκες" του καθενος.
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 29 Ιουλ 2011 #648 kosnik26 έγραψε: μήπως όμως δίνεις? αν ναι δώσε στον βάρο ανέβηκαν τα σπρεντ όμως πάλι αν δεν πληρώσεις θα σου στείλω τον κιθάρα να σου σπάσει το σπίτι Κλικ για ολόκληρη προβολή... ουτε στο στενο μου δεν θα προλαβετε να στριψετε θα σας εχουν κοψει τα ποδαρια δωσε ρε μαλακα ενα χιλιαρικο να τη βγαλω μια βδομαδα στο νησι
kosnik26 έγραψε: μήπως όμως δίνεις? αν ναι δώσε στον βάρο ανέβηκαν τα σπρεντ όμως πάλι αν δεν πληρώσεις θα σου στείλω τον κιθάρα να σου σπάσει το σπίτι Κλικ για ολόκληρη προβολή... ουτε στο στενο μου δεν θα προλαβετε να στριψετε θα σας εχουν κοψει τα ποδαρια δωσε ρε μαλακα ενα χιλιαρικο να τη βγαλω μια βδομαδα στο νησι
διομήδης Τιμημένος Εγγρ. 26 Δεκ 2008 Μηνύματα 44.983 Like 30.625 Πόντοι 5.006 29 Ιουλ 2011 #649 Μάθιου έγραψε: Κλικ για ολόκληρη προβολή... Aν δεν κατάλαβες ακόμα θα φέρω ενισχύσεις και άλλα emotions
Μάθιου έγραψε: Κλικ για ολόκληρη προβολή... Aν δεν κατάλαβες ακόμα θα φέρω ενισχύσεις και άλλα emotions
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 29 Ιουλ 2011 #650 Boldemort έγραψε: δεν υπαρχουν ουτε για τσχιλες :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... αφού πας στο περίπτερο για τριντέντ με 500ευρο baros έγραψε: ουτε στο στενο μου δεν θα προλαβετε να στριψετε θα σας εχουν κοψει τα ποδαρια δωσε ρε μαλακα ενα χιλιαρικο να τη βγαλω μια βδομαδα στο νησι Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε γκέτο ζεις τύπε? ιν ντα χουντ γουίτ ντα μπράδας? στείλε πμ τον λογαριασμό σου και την κάρτα με το πιν
Boldemort έγραψε: δεν υπαρχουν ουτε για τσχιλες :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... αφού πας στο περίπτερο για τριντέντ με 500ευρο baros έγραψε: ουτε στο στενο μου δεν θα προλαβετε να στριψετε θα σας εχουν κοψει τα ποδαρια δωσε ρε μαλακα ενα χιλιαρικο να τη βγαλω μια βδομαδα στο νησι Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε γκέτο ζεις τύπε? ιν ντα χουντ γουίτ ντα μπράδας? στείλε πμ τον λογαριασμό σου και την κάρτα με το πιν
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 29 Ιουλ 2011 #651 διομήδης έγραψε: Aν δεν κατάλαβες ακόμα θα φέρω ενισχύσεις και άλλα emotions Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ελπίζω μόνο να μη διάβασες τα προηγούμενα posts μου... :S
διομήδης έγραψε: Aν δεν κατάλαβες ακόμα θα φέρω ενισχύσεις και άλλα emotions Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ελπίζω μόνο να μη διάβασες τα προηγούμενα posts μου... :S
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 29 Ιουλ 2011 #652 kosnik26 έγραψε: αφού πας στο περίπτερο για τριντέντ με 500ευρο σε γκέτο ζεις τύπε? ιν ντα χουντ γουίτ ντα μπράδας? στείλε πμ τον λογαριασμό σου και την κάρτα με το πιν Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε γκετο ζεις εσυ μαλακα περιοχη που διαλεξες το γκετο εδω ειμαι εγω το πιν τι το θες για αναληψη παρε τα αρχιδια μου λεφτα υπαρχουν
kosnik26 έγραψε: αφού πας στο περίπτερο για τριντέντ με 500ευρο σε γκέτο ζεις τύπε? ιν ντα χουντ γουίτ ντα μπράδας? στείλε πμ τον λογαριασμό σου και την κάρτα με το πιν Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε γκετο ζεις εσυ μαλακα περιοχη που διαλεξες το γκετο εδω ειμαι εγω το πιν τι το θες για αναληψη παρε τα αρχιδια μου λεφτα υπαρχουν
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 29 Ιουλ 2011 #653 ετοιμάζομαι να ποστάρω υβριστικού περιεχομένου απάντηση στον σταμάτη stam_90 έγραψε: Βλεπω ταινια Κλικ για ολόκληρη προβολή... στα αρχιδια μας
ετοιμάζομαι να ποστάρω υβριστικού περιεχομένου απάντηση στον σταμάτη stam_90 έγραψε: Βλεπω ταινια Κλικ για ολόκληρη προβολή... στα αρχιδια μας
Boldemort Σεβαστός Εγγρ. 4 Σεπ 2009 Μηνύματα 47.529 Κριτικές 12 Like 45 Πόντοι 1.220 29 Ιουλ 2011 #654 kosnik26 έγραψε: αφού πας στο περίπτερο για τριντέντ με 500ευρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... με ποιο???? χαχαχα καααλα ναι!
kosnik26 έγραψε: αφού πας στο περίπτερο για τριντέντ με 500ευρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... με ποιο???? χαχαχα καααλα ναι!
stam_90 Τιμημένος Εγγρ. 8 Οκτ 2009 Μηνύματα 36.091 Κριτικές 158 Like 459 Πόντοι 2.046 29 Ιουλ 2011 #655 baros έγραψε: σε γκετο ζεις εσυ μαλακα περιοχη που διαλεξες το γκετο εδω ειμαι εγω το πιν τι το θες για αναληψη παρε τα αρχιδια μου λεφτα υπαρχουν Κλικ για ολόκληρη προβολή... παρε την ρωξανα στο ψαροβαρκακι και πηγαινε με λιγα λεφτα
baros έγραψε: σε γκετο ζεις εσυ μαλακα περιοχη που διαλεξες το γκετο εδω ειμαι εγω το πιν τι το θες για αναληψη παρε τα αρχιδια μου λεφτα υπαρχουν Κλικ για ολόκληρη προβολή... παρε την ρωξανα στο ψαροβαρκακι και πηγαινε με λιγα λεφτα
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 29 Ιουλ 2011 #656 stam_90 έγραψε: παρε την ρωξανα στο ψαροβαρκακι και πηγαινε με λιγα λεφτα Κλικ για ολόκληρη προβολή... αυτη θα μου τα φαει σε μια νυχτα ρε γι'αυτο επελεξα βελβ ειναι οικονομικη ουτε τρωει ουτε πινει μονο νιαουριζει στον υπνο της αλλα το αντεχω
stam_90 έγραψε: παρε την ρωξανα στο ψαροβαρκακι και πηγαινε με λιγα λεφτα Κλικ για ολόκληρη προβολή... αυτη θα μου τα φαει σε μια νυχτα ρε γι'αυτο επελεξα βελβ ειναι οικονομικη ουτε τρωει ουτε πινει μονο νιαουριζει στον υπνο της αλλα το αντεχω
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 29 Ιουλ 2011 #657 baros έγραψε: αυτη θα μου τα φαει σε μια νυχτα ρε γι'αυτο επελεξα βελβ ειναι οικονομικη ουτε τρωει ουτε πινει μονο νιαουριζει στον υπνο της αλλα το αντεχω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Να βαλεις στον προϋπολογισμο και τα αξεσουαρ για το ποδηλατο. Και την τροφη της γατας.
baros έγραψε: αυτη θα μου τα φαει σε μια νυχτα ρε γι'αυτο επελεξα βελβ ειναι οικονομικη ουτε τρωει ουτε πινει μονο νιαουριζει στον υπνο της αλλα το αντεχω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Να βαλεις στον προϋπολογισμο και τα αξεσουαρ για το ποδηλατο. Και την τροφη της γατας.
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 29 Ιουλ 2011 #658 kosnik26 έγραψε: ετοιμάζομαι να ποστάρω υβριστικού περιεχομένου απάντηση στον σταμάτη Κλικ για ολόκληρη προβολή... ααααχαχαχαχαχα αχαχαχα μλκ τώρα που έφυγε ο λάιον, ευτυχώς που είσαι κι εσύ!
kosnik26 έγραψε: ετοιμάζομαι να ποστάρω υβριστικού περιεχομένου απάντηση στον σταμάτη Κλικ για ολόκληρη προβολή... ααααχαχαχαχαχα αχαχαχα μλκ τώρα που έφυγε ο λάιον, ευτυχώς που είσαι κι εσύ!
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 29 Ιουλ 2011 #659 Ανυπομονησια της αναμονης μεγαλων πραγματων.
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 29 Ιουλ 2011 #660 silva! έγραψε: Ανυπομονησια της αναμονης μεγαλων πραγματων. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κι οι προσδοκίες; Μεγάλες κι αυτές;
silva! έγραψε: Ανυπομονησια της αναμονης μεγαλων πραγματων. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κι οι προσδοκίες; Μεγάλες κι αυτές;