εβγαλες κανα παρολι τελευταιαψηνω ομελετα με ραπανακια και πραλινα στον ατμο και τηγανιζω στο φουρνο κατι τσιπς με κρεμμυδια απο πρασα.Φανταστικη συνταγη της γιαγιας του κωστακη απεναντι απο το προ-πο.
Τι κάνω τώρα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 972
- Εμφανίσεις 44K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)


