Τελικά είναι σαν το twitter.
@silva: Όντως απλά τα 2 συγκεκριμένα που σου είπα μου φάνηκαν κουφά. Χωρίς τα νύχια & το τηλ (maybe) τα κάνουμε και εμείς.
@alphonso: Πάντα οι φάρσες έχουν γέλιο αρκεί να έχουν καλό ήχο. Επίσης οι ελληνικές τηλεφωνικές φάρσες είναι τραγικές, είτε βρίζουν είτε κάνουν τους αλλοδαπούς.
@silva: Τα βαριέμαι τα castings και πάντα τα προχωράω μέχρι το σημείο που εμφανίζεται το παπάρι δίπλα στο μάγουλο.
@Heelover: Πραγματικά έχει τα πάντα. Πλέον τις περισσότερες φορές όταν κάνω ζάπινγκ καταλήγω στο ΣΚΑΙ. Αυτά που έγραψες τα βλέπω και εγώ, ειδικά το Top Gear είναι κορυφή. Παλιά χάζευα και το Κάστρο του Τακέσι (ή κάπως έτσι) γιατί είχε γέλιο ενώ η μόνη εκπομπή που βαριέμαι είναι το Brainiac.