Mortismortis
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Μαΐ 2010
- Μηνύματα
- 444
- Κριτικές
- 16
- Like
- 141
- Πόντοι
- 4.440
Εχει μπει ένας ιός στον υπολογιστή μου. Security tool. Προσπάθησα να το καταργήσω, αλλά δεν υπάρχει στα προγράμματα. Δεν με αφήνει να μπω σχεδόν πουθενά. Ούτε το CCleaner κάνει κάτι. Ξέρει κανείς πως να το βγάλω;