Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
φωτιες που μου ανάβεις απόψε.....Εγώ, η ερωμένη μου και αυτή!![]()
Άντε... άλλη μία φορά... όλες μαζεμένες για την ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΑΣ!!!
Αναμενουμε κριτική...Συνάντηση σήμερα πριν με Αλεξια. Πάω κατ αρχήν να φάω ένα πιτογυρο (αν και δεν το συνηθίζω τέτοια ώρα), δύο πορτοκάλια και ένα γλυκό να πάρω τα πάνω μου.μ έβγαλε νοκαουτ και είμαι και fit τρομάρα μου....
Το έχω ήδη γράψει σ εσένα και τον Zad χρωστάω κέρασμα.τι πυρηνοκινητη γκομενα είναι ρε παιδιά?????Εγώ αναμένω να στείλεις κανένα πιτόγυρο γιατί μας έχει κόψει λόρδα.![]()
![]()
![]()
Φαντασου και η Ζέττα θεωρώ στην ίδια κατηγορία ανήκει! Σκέψου το Χ2...!Το έχω ήδη γράψει σ εσένα και τον Zad χρωστάω κέρασμα.τι πυρηνοκινητη γκομενα είναι ρε παιδιά?????
Λοιπόν επειδή το συζητησα το θέμα εκεί χρειάζεσαι υποβοηθηση βιταμινών!!!!!και κάποιον να έρθει μετά να σε μαζέψει....δεν νομίζω να έχεις δυνάμεις να οδηγησειςΦαντασου και η Ζέττα θεωρώ στην ίδια κατηγορία ανήκει! Σκέψου το Χ2...!
Αδερφε το ΕΚΑΒ χρειάζεσαι να σε περιμένει έξω από το δωμάτιο μετα από τέτοιο ραντεβού!Λοιπόν επειδή το συζητησα το θέμα εκεί χρειάζεσαι υποβοηθηση βιταμινών!!!!!και κάποιον να έρθει μετά να σε μαζέψει....δεν νομίζω να έχεις δυνάμεις να οδηγησεις
καλό βράδυ κύριοι!Καλημέρα από τις 5 πάρα στο πόδι είμαι με ενέσεις καφεΐνης!!!!!τι έχουμε...... Αναμένουμε ενημέρωσηΚαλημέρα... τι έγινε ο gk1981????? Ακόμα κοιμάtε για να συνέλθει από το εχθεσινό???? Σε κώμα έπεσες φίλε????
[size=14pt]Ξύπνα και σύντομα έρχεται το Sequel SINNERS!!! [/size]
Λοιπόν επειδή το συζητησα το θέμα εκεί χρειάζεσαι υποβοηθηση βιταμινών!!!!!και κάποιον να έρθει μετά να σε μαζέψει....δεν νομίζω να έχεις δυνάμεις να οδηγησεις
Καλημέρα από τις 5 πάρα στο πόδι είμαι με ενέσεις καφεΐνης!!!!!τι έχουμε...... Αναμένουμε ενημέρωση
Δικαιωθηκατε πλήρως αδερφέ μουΕγω παντος σαν φιλος σας ειχα, προειδοποιείσει (και ο Δεσποτας έμμεσα)...πιστευω να δικαιωθήκαμε

Θα ακολουθήσει ενημέρωση και κριτική εκτενώς...... Τα σουβλάκια όποτε γουστάρετε!!!!Εμείς περιμένουμε δική σου ενημέρωση από εχθές, καθώς και τα πιτόγυρα.![]()
![]()
![]()
Σιγα μην δεν ερχονταν........Καλημέρα... τι έγινε ο gk1981????? Ακόμα κοιμάtε για να συνέλθει από το εχθεσινό???? Σε κώμα έπεσες φίλε????
[size=14pt]Ξύπνα και σύντομα έρχεται το Sequel SINNERS!!! [/size]
