Καπου τον ξερω αυτο τον πωπο...Καλησπέρα στους Κυρίους...
Η κορασίδα ήταν στο πάρτυ μας. Προχθές έκανα "κασκαντεριλίκι"... τράβηξα και μερικές φωτό για το αρχείο.
Όποιος την βρει... κερδίζει από το παπά Zadren δωρεάν εξομολόγηση και ένα γλυφιτζούρι!!!![]()
![]()
![]()
![]()


