Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (0 μέλη και 76 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
γιατι εχουν βαλει σε κυκλακι το πανατιναικος και στης δυο φωτο? τοσο τουβλα εισαστε που δεν καταλαβαινετε τιποτα?
Τυπε νομιζω για εσας το κανανε που σας δινουμε μπαλα μπασκετ και ψάχνετε να βρείτε που ειναι το χερουλι  :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
Τυπε νομιζω για εσας το κανανε που σας δινουμε μπαλα μπασκετ και ψάχνετε να βρείτε που ειναι το χερουλι  :S :S :S
ναι ε? εσυ ποσταρες
χρειαστηκε να μαθεις παρα πολλα μετα το 73-38....
η αληθεια ειναι οτι κατι εμαθες


σε αλλα νεα 50-0 σημερα
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.092
Πόντοι
16.746
Αφήστε τα κορίτσια ήσυχα αύριο τους περιμένει ΒΙΑΣΜΟΣ!!! :rockon:
 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376
αυτα ειναι λογια του σωκρατη του τσιριμπιμ τσιριμπομ τυπε

έχει δίκιο το πουλί

Η παπάτζα των Γιαννακόπουλων, του Συρίγου και των άλλων βαζελοΑΡΔ ήταν ότι 'Ο Ολυμπιακός ψάχνει άλλοθι στην διαιτησία, η οποία στο μπάσκετ δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα, γιατί το μπάσκετ είναι δίκαιο άθλημα'. Ή κάπως έτσι.
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.439
Πόντοι
736
Αν ριξεις και το χαρτι για το νον κολ θα σπασεις το γραφικομετρο

η μπαλα στην εξεδρα, οπως αναμενονταν εξαλλου :heavymetalbig:
αλλα δε φταιτε εσεις, φταιει ο σωκρατες που παρατησε το μπασκετ και μπηκαν τα χαιβανια
πιπα κωλο εμπλοκη θα σας ειχε ο παππους αν παρεμενε,εσας και την πρεζου την προεδρινα σας
 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376

Η δεύτερη φώτο είναι από τον πορτοκαλί βόθρο που έχουνε μαζί ο Τσετσένος και ο πρεζάκιας ?

Ενημερωτικά πάντως είδανε τη φάση οι διαιτητές και δεν άλλαξαν την απόφασή τους. Αν η εικόνα δεν μεταδόθηκε στην τηλεόραση, μπορεί να βραχυκύκλωσε κανένα καλώδιο με τόσες φτυσιές.

 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
τι του δινεις σημασια μωρε...
1 μετρο αουτ ητανε και εβγαλε εξω την κλειτοριδα η χιπε και τα πηρε σουβλακι τα πουστακια ολα εκει...
αστους να κλαινε τους φτωχους
 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376
Τυπε εξηγησε μου πως γινεται ολες οι αμφισβητουμενες φασεις να ειναι υπερ σας?  :think: :think: :think:

Ποιές αμφισβητούμενες φάσεις ? Στο μπασκετ??

Αν εννοείς το βόλει πάντως , το μόνο διαχρονικό σκάνδαλο είναι που κανένα ματς , όταν παίζουμε σε κάποιο από τα μπουρδέλα σας (είτε τάφος του Ινδού, είτε Μαρούσι, είτε Κυψέλη) ΔΕΝ εχει διακοπεί εις βάρος σας.
Από πολύ παλιά, όταν κάποιος πήγε να ρίξει φάπα στον Κουρνέτα, μέχρι το φετινό ματς, που κάποιοι γυναικομαστίες έφτυναν τον Φίνγκερ.


Το άλλο σκάνδαλο φέτος είναι ότι δεν φάγατε ούτε τιμωρία έδρας, για να παίξετε με κόσμο το ματς με ΠΑΟΚ, που είναι η τρίτη καλή ομάδα του πρωταθλήματος.

 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
τι του δινεις σημασια μωρε...
1 μετρο αουτ ητανε και εβγαλε εξω την κλειτοριδα η χιπε και τα πηρε σουβλακι τα πουστακια ολα εκει...
αστους να κλαινε τους φτωχους
Tυπε τωρα που εβαλα τα γυαλια μπορει να ειναι και 2μιση μετρα αουτ  :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
ε νταξει τωρα...αντε βαψε καγκελα γιατι σε περιμενει ο μπουχος αυριο
 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376
απαντα λιγο για τον μιλου τυπε να δω κατι

Μόνο για Μιλουτίνοφ να πούμε.

Ποιός θυμάται τους τελικούς του 2015, με τα θηρία Χαντερ-Ντάνστον και τον μοναδικό σέντερ του βάζελου Μαυροκεφαλίδη να κάνει ρεκόρ σε κερδισμένα φάουλ και βολές ?
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
παιδια καλη επιτυχια αυριο για το κυπελλο ποδοσφαιρου ειστε καλυτερη ομαδα πιστευω θα περασετε με την οπισθεν :grin:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.439
Πόντοι
736
Μόνο για Μιλουτίνοφ να πούμε.

Ποιός θυμάται τους τελικούς του 2015, με τα θηρία Χαντερ-Ντάνστον και τον μοναδικό σέντερ του βάζελου Μαυροκεφαλίδη να κάνει ρεκόρ σε κερδισμένα φάουλ και βολές ? Κι

Δυστυχώς δεν ειμασταν επαρκως καλοί για να νικήσουμε κ τους γκρι
Μας έλειπαν ο Κόμπε κ ο λεμπρον  :2funny:
 

diopos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2018
Μηνύματα
640
Κριτικές
14
Like
826
Πόντοι
376
Tυπε το 12,15,16 μηπως ηρθε ο λεμπρον και το πηρατε?

Το 15 φίλε ήσουνα διαλυμένος, χωρίς προπονητή και παίκτες. Οπότε δεν έφτανε που οι γκρι έκαναν τον Μαυροκεφαλίδη Χακίμ.

Το 12 φίλε είχαμε μεταξύ άλλων τα εξής
-2ος τελικός, με κάποια δευτερόλεπτα (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα) και προβάδισμα 2 πόντων ο Διαμαντίδης πατάει γραμμή, η παράβαση δεν δίνεται και αντι να πάρει μπάλα ο Ολυμπιακός να κάνει επίθεση, τελικά βάζεις καλάθι και το ματς τελειώνει με 4 πόντους διαφορά.
- 5ος τελικός, στο ξεκίνημα της 4ης περιόδου, ο Ολυμπιακός προηγείται με καμμιά 15αριά πόντους και συμπληρώνει 5 ομαδικά φάουλ σε 44 δευτερόλεπτα. Όλα τα φάουλ σφυρίχτηκαν σε Χαινς-Ντόρσει, που βγήκαν έξω και παίξαμε αναγκαστικά με Λάζαρο Παπαδόπουλο. Αν η μπάλα στο τρίποντο του Καλάθη δεν έβγαινε, θα κέρδιζες και αυτό το πρωτάθλημα.

Το 2016 χρειάστηκαν μπάζερ μπίτερ του Σπανούλη, για να πάρω το πρωτάθλημα, ενώ είχα εμφανώς καλύτερη ομάδα, καλύτερο προπονητή (Σφαιρόπουλος-Πεδουλάκης) και καλύτερο ρόστερ (αυτό θα το καταλάβεις αν αναλογιστείς που παίζουν σήμερα τότε παίκτες του Ολυμπιακού και που οι τότε δικοί σου).

Όλα αυτά μόνο για τις χρονιές που πήραμε πρωτάθλημα. Για εκείνες που το χάσαμε , γεμίζει εγκυκλοπαίδεια.

 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
ΕΛΑ ΡΕ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
 

zava

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2020
Μηνύματα
123
Like
170
Πόντοι
281
χαλαρωσε ρε ανθρωπε.
πολυ σοβαρα παιρνεις ενα μπασκετ και ενα ποδοσφαιρο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom