«Όπως όλοι γνωρίζετε, ο Φαλ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες ελληνοποίησής του εδώ και έναν χρόνο ή ενάμιση. Το ουσιαστικό μέρος έχει ολοκληρωθεί. Το τυπικό είναι να εκδοθεί η ταυτότητά του. Μένοντας πιστοί στις αρχές μας πως εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, είμαστε στην πάρα πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι για τα επόμενα 2+1 χρόνια θα είναι μέρος της πράσινης οικογένειας. Συνεχίζουμε να θεωρούμε λάθος τις εύκολες ελληνοποιήσεις και τις τιμητικές πολιτογραφήσεις, γιατί δεν είναι προς όφελος του ελληνικού μπάσκετ και της εθνικής ομάδας. Γιατί πάνω από όλους είναι η επίσημη αγαπημένη. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας»