Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (1 μέλη και 54 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
118
Like
299
Πόντοι
21
θελει μικρο καλαθι και οχι να λεμε απο τωρα οτι θα τα παρουμε ολα . Προφανως ο Ζελικο και ηταν η μοναδικη και η καλυτερη επιλογη για εμας , μετα το φετινο καζο . Απο εκει και περα , θελει δουλεια , θελει να πλαισιωσουμε το ροστερ ιδανικα και οχι με κινησεις εντυπωσιασμου , θελει υπομονη γιατι ο γαυρος ειναι στην καλυτερη φαση της ιστοριας του . Στα χαρτια τουλαχιστον , το χρονου θα εχει παλι το καλυτερο και πιο γεματο ροστερ , νεο γηπεδο και απαλλαγμενος απο το αγχος της κατακτησης της euroleague . Οποτε ηρεμια και να αφησουμε τον Ζοτς να κανει ησθχα τη δουλεια του .

Παρενθεση , για οποιον λεει οτι ο Ζοτς εχει ξεπεραστει απο το μπασκετ , δεν ξερει μπασκετ . Πρωτον , ο Ζοτς εχει 5 χρονια διαφορα απο τον Μπαρτζωκα . Δευτερον , ο Ντουντα ηταν 70 οταν ξαναπηγε στον Ολυμπιακο . Μην λεμε βλακειες μονο και μονο επειδη δεν μας αρεσουν , ειδικα για τον καλυτερο προπονητη στην Ευρωπαικη ιστορια.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.614
Like
5.498
Πόντοι
1.056
Εχουν κατακλύσει με σχόλια τα ιντερνετια οι απόγονοι.....μιλαμε για φόβο....πραγματικό φόβο....α ρε ζελικο τι τους έκανες τότε και τι θα τους κάνεις τώρα.....
Τώρα τα γαμησια θα έχουν Ευρωπαϊκή σφραγίδα....η Πούτσα θα πέφτει σύννεφο
Ξεκινήστε απόγονοι εντατικά μαθήματα μπαλαρινοκλαρινου.....θα σας χρειαστεί.....

Καλο καλοκαίρι
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.343
Κριτικές
67
Like
117.976
Πόντοι
39.911

ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ΡΕ ΜΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΜΑΓΚΑ ΖΕΛΙΚΟ​

Είναι αβάσταχτος ο πόνος βρε μλκ :tooth:

5698.jpg


:sad2: :sad2: :sad2:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.063
Πόντοι
3.556
Τώρα που γύρισε ο Ομπράντοβιτς και όταν γυρίσει καί το Σεπτέμβριο από της διακοπές του ο Χεις-ντειβις θα δείτε τι θα πάθετε παλιοΟλυμπιακοι :confused:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
εχει ηδη ξεκινησει η χρυσή εποχη καθε βαζελου : ΙΟΥΝΙΟΣ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ.....:rockon::rockon::rockon::rockon:
τετοια εποχη τα σαρωνουν ολα...ποδοσφαιρο, μπασκετ, ερασιτεχνης....και καθε ΜΑΙΟ το ταμειο ειναι μειον και αντε παλι απο την αρχη....:2funny::2funny::2funny::2funny:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.457
Like
118.225
Πόντοι
16.631
εχει ηδη ξεκινησει η χρυσή εποχη καθε βαζελου : ΙΟΥΝΙΟΣ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ.....:rockon::rockon::rockon::rockon:
τετοια εποχη τα σαρωνουν ολα...ποδοσφαιρο, μπασκετ, ερασιτεχνης....και καθε ΜΑΙΟ το ταμειο ειναι μειον και αντε παλι απο την αρχη....:2funny::2funny::2funny::2funny:
ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΡΕ
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.614
Like
5.498
Πόντοι
1.056
εχει ηδη ξεκινησει η χρυσή εποχη καθε βαζελου : ΙΟΥΝΙΟΣ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ.....:rockon::rockon::rockon::rockon:
τετοια εποχη τα σαρωνουν ολα...ποδοσφαιρο, μπασκετ, ερασιτεχνης....και καθε ΜΑΙΟ το ταμειο ειναι μειον και αντε παλι απο την αρχη....:2funny::2funny::2funny::2funny:
Αλειψου μωρή και ελα....
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.202
Κριτικές
2
Like
104.081
Πόντοι
16.131
Ο Ζοτς” στα 13 χρόνια της θητείας του στον Παναθηναϊκό μέτρησε 14 νίκες στην έδρα του Ολυμπιακού σε πρωτάθλημα και κύπελλο, με 10 να είναι στο ΣΕΦ (μία ήταν στη Γλυφάδα και τρεις στον Κορυδαλλό)....Ζοτς. Στα 13 χρόνια που έμεινε στον Παναθηναϊκό κατέκτησε 23 τίτλους: 11 πρωταθλήματα, επτά Κύπελλα και πέντε ευρωλίγκες. Εχει ρεκόρ 358 νικών σε 418 αγώνες στο ελληνικό πρωτάθλημα (85,6%), την καλύτερη επίδοση προπονητή, πάνω ακόμα και από το 82,7% του Γιάννη Ιωαννίδη. :coffee:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Έλα ρε μαλακα και ο Ίβκοβιτς όταν ήρθε δεύτερη φορά σε σας γραμμόφωνο ήταν ,και είδες τι έφτιαξε
Το θέμα είναι άλλο πόσο θα αντέξει ο Ζοτς σοβαρός άνθρωπος τα καραγκιοζιλικια του Τρακη, αυτός μόνο με τον Αταμάν έκανε χωριό που είναι κ αυτός μαλακας
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.457
Like
118.225
Πόντοι
16.631
Έλα ρε μαλακα και ο Ίβκοβιτς όταν ήρθε δεύτερη φορά σε σας γραμμόφωνο ήταν ,και είδες τι έφτιαξε
Το θέμα είναι άλλο πόσο θα αντέξει ο Ζοτς σοβαρός άνθρωπος τα καραγκιοζιλικια του Τρακη, αυτός μόνο με τον Αταμάν έκανε χωριό που είναι κ αυτός μαλακας
θα το βουλωσει τρακης
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Έλα ρε μαλακα και ο Ίβκοβιτς όταν ήρθε δεύτερη φορά σε σας γραμμόφωνο ήταν ,και είδες τι έφτιαξε
Το θέμα είναι άλλο πόσο θα αντέξει ο Ζοτς σοβαρός άνθρωπος τα καραγκιοζιλικια του Τρακη, αυτός μόνο με τον Αταμάν έκανε χωριό που είναι κ αυτός μαλακας
αμα τον μαγνητοφωνησει παλι ο τρακης θα την κανει με ελαφρα :tooth:
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.931
Κριτικές
28
Like
21.062
Πόντοι
5.946
Τώρα ξέχασαν τα βαζελεκια την μεταγραφή που έκαναν στο πόλο????... Για φαντάσου να κάνουν το 63-1...!!!!...και για το μπάσκετ οι εποχές Βασικακοπουλου έχουν περάσει και έχουν φύγει... Τώρα έχουν αρχίσει οι εποχές της φάπας... Για να δούμε τον Ζελικο (ο οποίος είναι τοπ από τους τοπ έτσι) τώρα που δεν θα έχει τα κοράκια στο 100-0 υπέρ του Αλλά μόνο στο 60 - 40 υπέρ του βαζελου πως θα αντιδράσει........ Έχει να πέσει πολύ γέλιο....
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.614
Like
5.498
Πόντοι
1.056
Τώρα ξέχασαν τα βαζελεκια την μεταγραφή που έκαναν στο πόλο????... Για φαντάσου να κάνουν το 63-1...!!!!...και για το μπάσκετ οι εποχές Βασικακοπουλου έχουν περάσει και έχουν φύγει... Τώρα έχουν αρχίσει οι εποχές της φάπας... Για να δούμε τον Ζελικο (ο οποίος είναι τοπ από τους τοπ έτσι) τώρα που δεν θα έχει τα κοράκια στο 100-0 υπέρ του Αλλά μόνο στο 60 - 40 υπέρ του βαζελου πως θα αντιδράσει........ Έχει να πέσει πολύ γέλιο....
Σταμάτα να λες μλκιες ειδικε του flopping
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom