θελει μικρο καλαθι και οχι να λεμε απο τωρα οτι θα τα παρουμε ολα . Προφανως ο Ζελικο και ηταν η μοναδικη και η καλυτερη επιλογη για εμας , μετα το φετινο καζο . Απο εκει και περα , θελει δουλεια , θελει να πλαισιωσουμε το ροστερ ιδανικα και οχι με κινησεις εντυπωσιασμου , θελει υπομονη γιατι ο γαυρος ειναι στην καλυτερη φαση της ιστοριας του . Στα χαρτια τουλαχιστον , το χρονου θα εχει παλι το καλυτερο και πιο γεματο ροστερ , νεο γηπεδο και απαλλαγμενος απο το αγχος της κατακτησης της euroleague . Οποτε ηρεμια και να αφησουμε τον Ζοτς να κανει ησθχα τη δουλεια του .
Παρενθεση , για οποιον λεει οτι ο Ζοτς εχει ξεπεραστει απο το μπασκετ , δεν ξερει μπασκετ . Πρωτον , ο Ζοτς εχει 5 χρονια διαφορα απο τον Μπαρτζωκα . Δευτερον , ο Ντουντα ηταν 70 οταν ξαναπηγε στον Ολυμπιακο . Μην λεμε βλακειες μονο και μονο επειδη δεν μας αρεσουν , ειδικα για τον καλυτερο προπονητη στην Ευρωπαικη ιστορια.
Παρενθεση , για οποιον λεει οτι ο Ζοτς εχει ξεπεραστει απο το μπασκετ , δεν ξερει μπασκετ . Πρωτον , ο Ζοτς εχει 5 χρονια διαφορα απο τον Μπαρτζωκα . Δευτερον , ο Ντουντα ηταν 70 οταν ξαναπηγε στον Ολυμπιακο . Μην λεμε βλακειες μονο και μονο επειδη δεν μας αρεσουν , ειδικα για τον καλυτερο προπονητη στην Ευρωπαικη ιστορια.



