τι συγκρινεις ρε μαγκα; Ενα κοινο το οποιο θα βρισει τον οποιοδηποτε οπουδηποτε απο την ασφαλεια της εξεδρας (οποιας ομαδας κι αν ειναι), ή ας πουμε τον τρακη να λεει στους αγγελοπουλους μεσα στο ΣΕΦ "θα σου βιασω την ανηλικη κορη";
Οι οπαδοι τοσα ξερουν τοσα κανουν, εννοειται θα βρισουν τους παντες ανωνυμα, εν χορω, γιατι απλα μπορουν και γιατι "ετσι μαθαμε" (ξαναλεω, ολοι οι οπαδοι των ελληνικων ομαδων,
μηδενος εξαιρουμενου).
Οταν ο ιδιος σου ο προεδρος,
ενα επωνυμο προσωπο, απτό, οχι απλα μια random ανωνυμη μαζα ανωριμων ανθρωπων, απειλει ευθεως με βιασμο την κορη του αντιπαλου προεδρου, κανονικα θα επρεπε να ειναι φυλακη χωρις αναστολη. Στην μπανανια ομως ουτε λογοδοτησε, ουτε απολογηθηκε ουτε τιποτα

Τι να πουμε για τους οπαδους μετα;
Και θα κατσουμε να ασχοληθουμε αν η ταλαντουχα πλεμπα των γκετο που μαζεψαμε στις συγχρονες αρρενες μας, παιζει μπουνιδια στα αποδυτηρια; Στα αρχιδια μας ρε φιλε... Εγω σαν γαυρος τα ειπα και στο νημα μας, η συμπεριφορα του Τζοουνς ειναι κακα μαντατα για την ομαδα γιατι απτα νευρα του δεν βγαζει ουτε δεκαλεπτο με φαουλ και αποβολες. Αλλα αν ειναι να διαλεξουμε βασιλια της τοξικοτητας και της καφριλας, τοτε ο τρακης βγαινει παμψηφει με αυτοδυναμια ως ο μεγαλυτερος υπευθυνος για αυτα που βλεπουμε. Μονο οι βαζελοι δεν θελετε να το αποδεχτειτε, με τις ευλογιες των πληρωμενων ισαποστακηδων ΑΡΔ. Τοσο απλα ειναι τα πραγματα.