Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 43 άτομα (0 μέλη και 43 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

luposolitario

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
527
Κριτικές
4
Like
1.656
Πόντοι
486
Πονόψυχοι γαύροι ενδιαφέρονται για την ενδοοικογενειακή βια που ασκει ο Ναν στην γυναικα του... συγκινήθηκα:cry:
Εννοείται τύπε μου. Άλλωστε είναι γνωστοί για το ήθος τους. :confused:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.826
Πόντοι
10.656
ποιος ειναι αυτος που εδειρε η προσπαθησε να προπηλακισει γυναικα??? δεν πιστευω να μιλας για καποιους που βριζουν ενα κοριτσι επειδη ειναι πατερας της ο δημητρακης.....
τι συγκρινεις ρε μαγκα; Ενα κοινο το οποιο θα βρισει τον οποιοδηποτε οπουδηποτε απο την ασφαλεια της εξεδρας (οποιας ομαδας κι αν ειναι), ή ας πουμε τον τρακη να λεει στους αγγελοπουλους μεσα στο ΣΕΦ "θα σου βιασω την ανηλικη κορη";

Οι οπαδοι τοσα ξερουν τοσα κανουν, εννοειται θα βρισουν τους παντες ανωνυμα, εν χορω, γιατι απλα μπορουν και γιατι "ετσι μαθαμε" (ξαναλεω, ολοι οι οπαδοι των ελληνικων ομαδων, μηδενος εξαιρουμενου).

Οταν ο ιδιος σου ο προεδρος, ενα επωνυμο προσωπο, απτό, οχι απλα μια random ανωνυμη μαζα ανωριμων ανθρωπων, απειλει ευθεως με βιασμο την κορη του αντιπαλου προεδρου, κανονικα θα επρεπε να ειναι φυλακη χωρις αναστολη. Στην μπανανια ομως ουτε λογοδοτησε, ουτε απολογηθηκε ουτε τιποτα :coffee: Τι να πουμε για τους οπαδους μετα;


Και θα κατσουμε να ασχοληθουμε αν η ταλαντουχα πλεμπα των γκετο που μαζεψαμε στις συγχρονες αρρενες μας, παιζει μπουνιδια στα αποδυτηρια; Στα αρχιδια μας ρε φιλε... Εγω σαν γαυρος τα ειπα και στο νημα μας, η συμπεριφορα του Τζοουνς ειναι κακα μαντατα για την ομαδα γιατι απτα νευρα του δεν βγαζει ουτε δεκαλεπτο με φαουλ και αποβολες. Αλλα αν ειναι να διαλεξουμε βασιλια της τοξικοτητας και της καφριλας, τοτε ο τρακης βγαινει παμψηφει με αυτοδυναμια ως ο μεγαλυτερος υπευθυνος για αυτα που βλεπουμε. Μονο οι βαζελοι δεν θελετε να το αποδεχτειτε, με τις ευλογιες των πληρωμενων ισαποστακηδων ΑΡΔ. Τοσο απλα ειναι τα πραγματα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
τι συγκρινεις ρε μαγκα; Ενα κοινο το οποιο θα βρισει τον οποιοδηποτε οπουδηποτε απο την ασφαλεια της εξεδρας (οποιας ομαδας κι αν ειναι), ή ας πουμε τον τρακη να λεει στους αγγελοπουλους μεσα στο ΣΕΦ "θα σου βιασω την ανηλικη κορη";

Οι οπαδοι τοσα ξερουν τοσα κανουν, εννοειται θα βρισουν τους παντες ανωνυμα, εν χορω, γιατι απλα μπορουν και γιατι "ετσι μαθαμε" (ξαναλεω, ολοι οι οπαδοι των ελληνικων ομαδων, μηδενος εξαιρουμενου).

Οταν ο ιδιος σου ο προεδρος, ενα επωνυμο προσωπο, απτό, οχι απλα μια random ανωνυμη μαζα ανωριμων ανθρωπων, απειλει ευθεως με βιασμο την κορη του αντιπαλου προεδρου, κανονικα θα επρεπε να ειναι φυλακη χωρις αναστολη. Στην μπανανια ομως ουτε λογοδοτησε, ουτε απολογηθηκε ουτε τιποτα :coffee: Τι να πουμε για τους οπαδους μετα;


Και θα κατσουμε να ασχοληθουμε αν η ταλαντουχα πλεμπα των γκετο που μαζεψαμε στις συγχρονες αρρενες μας, παιζει μπουνιδια στα αποδυτηρια; Στα αρχιδια μας ρε φιλε... Εγω σαν γαυρος τα ειπα και στο νημα μας, η συμπεριφορα του Τζοουνς ειναι κακα μαντατα για την ομαδα γιατι απτα νευρα του δεν βγαζει ουτε δεκαλεπτο με φαουλ και αποβολες. Αλλα αν ειναι να διαλεξουμε βασιλια της τοξικοτητας και της καφριλας, τοτε ο τρακης βγαινει παμψηφει με αυτοδυναμια ως ο μεγαλυτερος υπευθυνος για αυτα που βλεπουμε. Μονο οι βαζελοι δεν θελετε να το αποδεχτειτε, με τις ευλογιες των πληρωμενων ισαποστακηδων ΑΡΔ. Τοσο απλα ειναι τα πραγματα.
malιστα επειδη των τρακη τον ξερω προσωπικα το μονο ελαφρυντικο που του δινω ειναι η πρεζα που περνει απο 25 χρονων ολα τα αλλα ειναι ποινικα κολασιμα και πολυ κακως δεν εχει παρεμβει η δικαιοσυνη για ολα και για ολους
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Όσο ο Ομπράντοβιτς ήταν στον Παναθηναϊκό είχαμε μια σχέση πολύ ζεστή και μοιραστήκαμε στιγμές από αυτές που δένουν τους ανθρώπους. Όταν όμως μου είπε το 2012 ότι δεν μένει να στηρίξει την επόμενη μέρα, “πέθανε” σαν άνθρωπος για εμένα. Ως εκ τούτου, όσο υπάρχω εγώ στον Παναθηναϊκό, στο ΟΑΚΑ θα έρχεται πάντα ως φιλοξενούμενος”.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Οπαδοί και παράγοντες ναντια Κομανέτσι για αυτό έχετε καταντήσει εύκολο γλέντι
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Ρε μαλακα δεν μπορεί ειναι ειαι θα σας εξαφανίσουμε ρε μαλακες :tooth:
IMG_5726.jpeg
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.826
Πόντοι
10.656

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.595
Like
5.442
Πόντοι
1.056
Όσο ο Ομπράντοβιτς ήταν στον Παναθηναϊκό είχαμε μια σχέση πολύ ζεστή και μοιραστήκαμε στιγμές από αυτές που δένουν τους ανθρώπους. Όταν όμως μου είπε το 2012 ότι δεν μένει να στηρίξει την επόμενη μέρα, “πέθανε” σαν άνθρωπος για εμένα. Ως εκ τούτου, όσο υπάρχω εγώ στον Παναθηναϊκό, στο ΟΑΚΑ θα έρχεται πάντα ως φιλοξενούμενος”.
Από τώρα κλαις μωρή χαμουρα???????

Έρχεται ο εφιάλτης σας....
 

alexk132000

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2026
Μηνύματα
6
Like
3
Πόντοι
0
Καθίστε πρώτα να δούμε αν θα επιστρέψει ο Τεράστιος γιατί κάτι μου λέει ότι από τη μια θέλει, από την άλλη όμως ξέρει ότι θα πρέπει να τα βγάλει πέρα με τον Γιαννακόπουλο... Μακάρι πάντως
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.238
Like
1.887
Πόντοι
216
Όλοι οι πρόεδροι των μεγάλων ομάδων θα έπρεπε να είναι στην μπουζού. Απλώς διατηρούν στρατούς ανεγκέφαλων γιά την προστασία τους έναντι τού Νόμου.
Γράφει ένας Παναθηναϊκάκιας, που άκουγε από το τραντζιστοράκι τον Οικονομόπουλο, τον Γονιό, τον Σούρπη, τον Καμάρα, τον Φυλακούρη, τον Ελευθεράκη και τον Δομάζο να παίζουν κάθε Κυριακή.
Αντίδοτο στην καφρίλα το να στρέψουμε τα παιδιά μας στήν υποστήριξη των συνοικιακών ομάδων.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Αντίδοτο στην καφρίλα το να στρέψουμε τα παιδιά μας στήν υποστήριξη των συνοικιακών ομάδων.
Δεν υπάρχει αυτό στην Ελλάδα, τύπε.

Είναι θέμα ανυπαρξίας σχετικής κουλτούρας και τεράστιων κόμπλεξ.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.378
Like
117.859
Πόντοι
16.631

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΖΟΤΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ..​

ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ,ΟΠΑΔΟΕΜΠΟΡΕΣ,ΕΡΥΘΡΑ ΓΥΦΤΙΚΑ ΣΚΕΠΑΡΝΙΑ,ΜΠΟΥΞΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΦΥΡΕΣ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ​

 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΖΟΤΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ..​

ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ,ΟΠΑΔΟΕΜΠΟΡΕΣ,ΕΡΥΘΡΑ ΓΥΦΤΙΚΑ ΣΚΕΠΑΡΝΙΑ,ΜΠΟΥΞΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΦΥΡΕΣ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ​

Λείπει όμως ο Μαμρα ο Βασιλακόπουλος
IMG_5758.jpeg
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.681
Like
57.389
Πόντοι
12.756

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΖΟΤΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ..​

ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ,ΟΠΑΔΟΕΜΠΟΡΕΣ,ΕΡΥΘΡΑ ΓΥΦΤΙΚΑ ΣΚΕΠΑΡΝΙΑ,ΜΠΟΥΞΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΦΥΡΕΣ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ​

:piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom