You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.622
- Like
- 5.514
- Πόντοι
- 1.056
Είτε με αταμαν τα τελευταία 3 χρόνια είτε με ομπραντοβιτς από του χρόνου και εσαει εσύ γαυρακο του βορρά τρως και θα τρως τριανταρες
Άσε που θα σε γαμανε κσι τα σκουλήκια οι Αρηανοι με τον φραγκοσπανουλη
Άσε που θα σε γαμανε κσι τα σκουλήκια οι Αρηανοι με τον φραγκοσπανουλη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τι σου μπήκε στον κωλο από τώρα με τον σπανουλη βιαστή????![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaax!![]()
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
μου το εχει απαγορεψει ο φιλος τρυπας.Aργησες,ειπες καλησπερα στο νημα![]()
celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
Τσάρκας4
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 1.712
- Like
- 1.363
- Πόντοι
- 216
Σκατοτουρκόσπορε και κωλoγουσουφάκι σου γράφω στην γλώσσα σου:Είτε με αταμαν τα τελευταία 3 χρόνια είτε με ομπραντοβιτς από του χρόνου και εσαει εσύ γαυρακο του βορρά τρως και θα τρως τριανταρες
Άσε που θα σε γαμανε κσι τα σκουλήκια οι Αρηανοι με τον φραγκοσπανουλη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τι σου μπήκε στον κωλο από τώρα με τον σπανουλη βιαστή????
Ben PAOK, Aris veya Olympiacos değilim. Ben Yunanım.
Biliyorum Ataman, çok sevdiğin o götünden seni becermeyi çok seviyor. Pis Türk.
Άντε κωλότουρκε!

paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.295
- Κριτικές
- 67
- Like
- 39.021
- Πόντοι
- 10.656
ελα ρε μη τους διωξετε κι αυτους τους λιγους που απεμειναν 
να χουμε να γελαμε και του χρονου με τα γαμησια που ερχονται

να χουμε να γελαμε και του χρονου με τα γαμησια που ερχονται
Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.622
- Like
- 5.514
- Πόντοι
- 1.056
Γαυρε του βορρά και βουλγαρικα νσ τα έγραφες πάλι δεν θα καταλάβαινα γριΣκατοτουρκόσπορε και κωλoγουσουφάκι σου γράφω στην γλώσσα σου:
Ben PAOK, Aris veya Olympiacos değilim. Ben Yunanım.
Biliyorum Ataman, çok sevdiğin o götünden seni becermeyi çok seviyor. Pis Türk.
![]()
Άντε κωλότουρκε!![]()
Τις 30αρες στο κεφάλι όμως τις κατάλαβες....και έρχονται ακόμα πολλές στο μέλλον με ομπραντοβιτς...
Όσο για τους γαυρονοτιους
Καλο τελευταίο καλοκαίρι
Έρχεται ο πόνος
kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.166
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.691
- Πόντοι
- 11.915
Μπήκατε πάλι όλα τα μουνοπαν@ ολυμπιακοί στο θρεντ μας να γράψατε την μ@λακια σας 

Όταν πάμε να το κάνουμε εμείς στα τόσα γ@μησια και φάπες που σας έχουμε ρίξει μας μπλοκάρετε και σβήνετε το ποστ πουσταρ@δες

Άντε αλλάξτε και το γλομπεο πάλι κόκκινες πουτ@νες


Όταν πάμε να το κάνουμε εμείς στα τόσα γ@μησια και φάπες που σας έχουμε ρίξει μας μπλοκάρετε και σβήνετε το ποστ πουσταρ@δες
Άντε αλλάξτε και το γλομπεο πάλι κόκκινες πουτ@νες

raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
Rand0m1
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 7.251
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.804
- Πόντοι
- 2.356
Ήθελα να 'ξερα, αυτήν την τοξικότητα δεν τη βαρέθηκαν πια;Mε λίγα λόγια, άντε με το καλό να γαμηθουν τα μπουρδελα σας ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ γιατί το έχετε κάνει και το μπασκετακι σαν τον κωλο σας.
Επίσης, ο Nunn κι ο άλλος, δεν πρέπει να φάνε 1-2 χρόνια αποκλεισμό από τη διοργανώτρια αρχή (αν υπάρχει) για δυσφήμηση του αθλήματος;
Αθλητές υποτίθεται ότι είναι και όχι dealers στο Breaking Bad.
Αρσεναλάκιας
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.268
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.814
- Πόντοι
- 13.116
Ο Ομπραντοβιτς ρε συ έφυγε, επειδή ανέλαβε ο τράκης....για να έρθει πρέπει να φύγει ο κοκάκιας....Γαυρε του βορρά και βουλγαρικα νσ τα έγραφες πάλι δεν θα καταλάβαινα γρι
Τις 30αρες στο κεφάλι όμως τις κατάλαβες....και έρχονται ακόμα πολλές στο μέλλον με ομπραντοβιτς...
Όσο για τους γαυρονοτιους
Καλο τελευταίο καλοκαίρι
Έρχεται ο πόνος
μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα....μεγάλο δίλλημμα ...
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.289
- Like
- 19.220
- Πόντοι
- 2.606
Κωστακη στα ρεπα από τα τσοντοσινεμα να έρχεσαι να σου ρίχνουμε ένα μανίκι μην μας ψάχνεις να μας βρεις αλλού εδώ είμαστε στην έδρα σου μπορείς να μας ρίχνεις τα γαμησια και τις φάπες εδώ ο Αντισθένης το δικό σας το θρεντ το έχει αφήσει ελεύθεροΜπήκατε πάλι όλα τα μουνοπαν@ ολυμπιακοί στο θρεντ μας να γράψατε την μ@λακια σας
Όταν πάμε να το κάνουμε εμείς στα τόσα γ@μησια και φάπες που σας έχουμε ρίξει μας μπλοκάρετε και σβήνετε το ποστ πουσταρ@δες
Άντε αλλάξτε και το γλομπεο πάλι κόκκινες πουτ@νες![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K