Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
o%20m.mitropoulos%20simaia%20salona%20Loui%20dupre[1].jpg


Aaaaaaaaaaaaaaaaax!:grin:
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.624
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Είτε με αταμαν τα τελευταία 3 χρόνια είτε με ομπραντοβιτς από του χρόνου και εσαει εσύ γαυρακο του βορρά τρως και θα τρως τριανταρες

Άσε που θα σε γαμανε κσι τα σκουλήκια οι Αρηανοι με τον φραγκοσπανουλη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τι σου μπήκε στον κωλο από τώρα με τον σπανουλη βιαστή????
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.221
Πόντοι
2.606
IMG_5706.jpeg
Για το καλό σας για να μην αρχίσετε τα μουρλοχαπα εξαφανιστείτε καμία δεκαριά μέρες γιατί θα έχει γλέντι τρελό
 

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Είτε με αταμαν τα τελευταία 3 χρόνια είτε με ομπραντοβιτς από του χρόνου και εσαει εσύ γαυρακο του βορρά τρως και θα τρως τριανταρες

Άσε που θα σε γαμανε κσι τα σκουλήκια οι Αρηανοι με τον φραγκοσπανουλη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Τι σου μπήκε στον κωλο από τώρα με τον σπανουλη βιαστή????
Σκατοτουρκόσπορε και κωλoγουσουφάκι σου γράφω στην γλώσσα σου:
Ben PAOK, Aris veya Olympiacos değilim. Ben Yunanım.
Biliyorum Ataman, çok sevdiğin o götünden seni becermeyi çok seviyor. Pis Türk.

1772998834397-jpeg.1579576

Άντε κωλότουρκε! :shit:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.295
Κριτικές
67
Like
39.026
Πόντοι
10.656
ελα ρε μη τους διωξετε κι αυτους τους λιγους που απεμειναν :coffee:
να χουμε να γελαμε και του χρονου με τα γαμησια που ερχονται
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.624
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Σκατοτουρκόσπορε και κωλoγουσουφάκι σου γράφω στην γλώσσα σου:
Ben PAOK, Aris veya Olympiacos değilim. Ben Yunanım.
Biliyorum Ataman, çok sevdiğin o götünden seni becermeyi çok seviyor. Pis Türk.

1772998834397-jpeg.1579576

Άντε κωλότουρκε! :shit:
Γαυρε του βορρά και βουλγαρικα νσ τα έγραφες πάλι δεν θα καταλάβαινα γρι


Τις 30αρες στο κεφάλι όμως τις κατάλαβες....και έρχονται ακόμα πολλές στο μέλλον με ομπραντοβιτς...

Όσο για τους γαυρονοτιους

Καλο τελευταίο καλοκαίρι

Έρχεται ο πόνος
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
Mε λίγα λόγια, άντε με το καλό να γαμηθουν τα μπουρδελα σας ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ γιατί το έχετε κάνει και το μπασκετακι σαν τον κωλο σας.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Μπήκατε πάλι όλα τα μουνοπαν@ ολυμπιακοί στο θρεντ μας να γράψατε την μ@λακια σας :jerking::jerking:
Όταν πάμε να το κάνουμε εμείς στα τόσα γ@μησια και φάπες που σας έχουμε ρίξει μας μπλοκάρετε και σβήνετε το ποστ πουσταρ@δες :birdman::birdman:
Άντε αλλάξτε και το γλομπεο πάλι κόκκινες πουτ@νες :2funny:
 

xusths801

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Σεπ 2018
Μηνύματα
225
Κριτικές
4
Like
617
Πόντοι
301
Μπράβο στον Ολυμπιακό που θέλει 30 χρόνια να μας φτάσει στα πρωταθλήματα!
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Mε λίγα λόγια, άντε με το καλό να γαμηθουν τα μπουρδελα σας ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ γιατί το έχετε κάνει και το μπασκετακι σαν τον κωλο σας.
Ήθελα να 'ξερα, αυτήν την τοξικότητα δεν τη βαρέθηκαν πια; :think:

Επίσης, ο Nunn κι ο άλλος, δεν πρέπει να φάνε 1-2 χρόνια αποκλεισμό από τη διοργανώτρια αρχή (αν υπάρχει) για δυσφήμηση του αθλήματος;

Αθλητές υποτίθεται ότι είναι και όχι dealers στο Breaking Bad. :confused:
 

Αρσεναλάκιας

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.269
Κριτικές
47
Like
17.816
Πόντοι
13.116
Γαυρε του βορρά και βουλγαρικα νσ τα έγραφες πάλι δεν θα καταλάβαινα γρι


Τις 30αρες στο κεφάλι όμως τις κατάλαβες....και έρχονται ακόμα πολλές στο μέλλον με ομπραντοβιτς...

Όσο για τους γαυρονοτιους

Καλο τελευταίο καλοκαίρι

Έρχεται ο πόνος
Ο Ομπραντοβιτς ρε συ έφυγε, επειδή ανέλαβε ο τράκης....για να έρθει πρέπει να φύγει ο κοκάκιας....
μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα....μεγάλο δίλλημμα ...
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.221
Πόντοι
2.606
Μπήκατε πάλι όλα τα μουνοπαν@ ολυμπιακοί στο θρεντ μας να γράψατε την μ@λακια σας :jerking::jerking:
Όταν πάμε να το κάνουμε εμείς στα τόσα γ@μησια και φάπες που σας έχουμε ρίξει μας μπλοκάρετε και σβήνετε το ποστ πουσταρ@δες :birdman::birdman:
Άντε αλλάξτε και το γλομπεο πάλι κόκκινες πουτ@νες :2funny:
Κωστακη στα ρεπα από τα τσοντοσινεμα να έρχεσαι να σου ρίχνουμε ένα μανίκι μην μας ψάχνεις να μας βρεις αλλού εδώ είμαστε στην έδρα σου μπορείς να μας ρίχνεις τα γαμησια και τις φάπες εδώ ο Αντισθένης το δικό σας το θρεντ το έχει αφήσει ελεύθερο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom