raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
και η 7 απο παντου θα σκαει!!!!
TikTok - Make Your Day
TikTok - Make Your Day
υποθετω στους περυσινους και προερυσινους τελικους ,παλι πενηνταρισια την ειδες (δε ρωταω,υποθετω )

του χρονουΠοτέ θα επανακάμψεις καλέ μου φίλε;
κανε τα αρχιδια σου μπεγλέρι και αυτοκτόνα!!!!του χρονου











κανε τα αρχιδια σου μπεγλέρι και αυτοκτόνα!!!!
δεν ειναι ομαδα αυτο που υποστηριξεις....
![]()

Τι πίνεις είπαμε??????Εχετε φαει το γαμησι της ζωης σας,σας εχει γαμηθει η ψυχουλα και αντι να βαλετε μυαλο συνεχιζεται να ειστε ανανδροι και ψευτες.
Φαντασιοπληκτοι και κομπλεξικοι σε ενα αθλημα μαλιστα που εχετε κατακτησει περισοτερους τιτλους δλδ δεν μπορω να φανταστω ποσο χειροτεροι θα ησασταν αν δεν ειχατε και 7 ευρωπαικα.
Από 29 Μαίου 2024 μέχρι το τέλος του καλοκαιριού τότε, δεν σου φτάνουν για να δεις πόσο χειρότεροι είναι;δεν μπορω να φανταστω ποσο χειροτεροι θα ησασταν αν δεν ειχατε και 7 ευρωπαικα.
ΤΣΟΥ!Το πήρατε γαύροι;
Μπράβο...
Βάλτε το τώρα όλο στον κώλο σας..Απόγονοι του στόλου, με τον πούστη Γανυμήδη στη φανέλα..
Κι αντε στο μπουρδελονήμα σας παραδίπλα, μουνόπανα...
επειδη ειναι και αητοι ο προπονηταρας τουρκαλας ξαφνικα εγινε ο αμπαλος ενω ενα χρονο πριν μονο τσιμπουκι δεν παιρνανε στον μικρο σαρπ.Από 29 Μαίου 2024 μέχρι το τέλος του καλοκαιριού τότε, δεν σου φτάνουν για να δεις πόσο χειρότεροι είναι;
Δεν λείψανε οι ευρωπαικές κούπες σε εμάς στο μπάσκετ, περισσότερο σε αυτούς, στην μπάλα σε συλλογικό επίπεδο δεν έχει πάρει κανείς και προσπαθούσαν από την ζήλεια τους να μας πείσουν ότι η Ευρωλίγκα είναι ανώτερη του Κονφερενς και δεν λείψανε ξανά λέω οι Ευρωπαικές εκεί σε εμάς και περισσότερο σε αυτούς. Και το ακόμα χειρότερο; Ένας τελικός ως φιναλίστ και οχι ως κυπελλούχος επειδή ήτανε πρωταθλητριων είναι ανώτερος από τον Ευρωπαίκο πρωταθλητή Κονφερενς.