Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 48 άτομα (0 μέλη και 48 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
➡️
Για αυτόν που ευχήθηκε τάφο σε μικρό παιδί.
➡️
Για αυτόν που έλεγε ότι θα γ@@σει την κόρη αντιπάλου προέδρου.
➡️
Για το κόκκινο στρινγκ στον πάγκο του Ολυμπιακού.
➡️
Για αυτόν που δεν σέβεται τη χώρα που τον φιλοξενεί, επέβαλε στους οπαδούς του να κατεβάσουν πανό και έβρισε τους οπαδούς του Ολυμπιακού.
➡️
Για αυτόν που δεν σεβάστηκε το παντεσπάνι που έτρωγε για χρόνια στον Ολυμπιακό και έβγαλε τη στιγμή της χαράς του χολή για το χέρι που τον τάιζε.
➡️
Για αυτούς που τα έσπασαν για να μην φάνε 50άρα, συγχώρεσαν αυτόν που τους έβαλε «τις κουκούλες στον κ@λο» και τους έβρισε.
➡️
Για τα τοξικά πρωτοσέλιδα και τη δολοφονία χαρακτήρων από τον βόθρο του διαδικτύου.
➡️
Για τον φάρο 25 χρόνων, τα non call, τον τρίτο τελικό του '10, τους πυροβολισμούς με αεροβόλα στους παίκτες του Ολυμπιακού στους τελικούς του '06, τη φωτοβολίδα στον Χάινς, τις καταγγελίες Γιαννούλη για ντόπινγκ, το ΕΚΑΕ, τη συγγνώμη της FIBA το 1996, το ρεκόρ βολών στους τελικούς του 2000 και του 2007, τον Ντιφάλα με τον Μπελόσεβιτς, τον δηλωμένο «αιώνιο βάζελο» Μποντιρόγκα, την τιμωρία για παραποιημένα οικονομικά στοιχεία, τα χάρτινα πρωταθλήματα, τα stories για «τα φατούρα στο Μωραΐτη», για όλα τα «θα σας αγοράσω να σας κάνω παράρτημα», «θα σας πάρω τον Πίτερς να τον στείλω δανεικό στο Μαρούσι», την αλαζονεία και την τοξικότητα.
Το πιο άρρωστο απόστημα του παγκόσμιου αθλητισμού έσπασε.
Και τι απέμεινε στους νοσταλγούς του φάρου; Το σκούξιμο. Το κλάμα.
Άλλοι βγάζουν στημένο τον ίδιο τους τον πρόεδρο. Άλλοι λένε ότι έχουν οι «Αφραγκόπουλοι» παράγκα σε πανευρωπαϊκή λίγκα με πρόεδρο έναν παλιό τους παίκτη, δηλωμένο οπαδό του ΠΑΟ!
Άλλοι λένε ότι ήταν προαποφασισμένο να το πάρει ο Ολυμπιακός, η ομάδα που κέρδισε τον πανευρωπαϊκό σεβασμό και διέλυσε όλα τα κοντέρ όλη τη σεζόν.
Πρώτος στην κανονική περίοδο, πρώτος στο σύστημα αξιολόγησης, πρώτος σε ασιστ, με τον MVP, με τον πρώτο σκόρερ, τον πρώτο ριμπάουντερ, τον πρώτο στα τρίποντα, με 2 παίκτες στην καλύτερη 5άδα, με σκούπα στα play-off με ρεκόρ διαφόρων, με αγωνιστική και οπαδική ισοπέδωση στο final 4...
Αυτό συκοφαντούν. Ό,τι κάνουν μια ζωή στο ποδόσφαιρο για αυτόν που τους έριχνε 30 και 40 βαθμούς στο κεφάλι...
Ένας τα έλεγε και πέρυσι πριν το Αμπού Ντάμπι. «Αγορασμένο», «τιμοκατάλογοι», «ο νικητής έχει αποφασιστεί», κτλ. Και πήγε κουβά. Ίσως κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
Είναι άρρωστα μυαλά και τους αξίζουν όλα όσα ζούνε.
Δεν τους πείραξε πάντως να πάρουν το f4 και να επενδύσουν το μεγαλύτερο μπάτζετ της ιστορίας τους σε κάτι «προαποφασισμένο»...
Η δικαιοσύνη μπορεί να αργεί, αλλά αποδίδεται πάντα στη ζωή.
Το απόστημα έσπασε μέσα στο σπίτι σας.
Πνιγήκατε στο ίδιο σας το δηλητήριο.
ΝΕΜΕΣΙΣ!
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
ΣΕ ΓΑΜΑΜΕ ΝΕΣΤΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.291
Κριτικές
67
Like
38.996
Πόντοι
10.656
υποθετω στους περυσινους και προερυσινους τελικους ,παλι πενηνταρισια την ειδες (δε ρωταω,υποθετω )

Εγω θα παραδεχτω οτι ειμαι κλεπτομανης και γουσταρω να σε κλεβω αν και εσυ παραδεχτεις οτι εισαι ψυχασθενης και βλεπεις παντου συνομωσιες :coffee:

1779735021851.png


και αυτα ολα κλεμμενα ειναι φανταζομαι (δεν ρωταω, υποθετω)
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.554
Κριτικές
42
Like
50.015
Πόντοι
28.246
Έχασα τα μυαλά μου
δεν είμαι στα καλά μου

το μεγαλείο σου μοναδικό
και μέσα στο ΟΑΚΑ

στο σπίτι του πρεζάκια
σηκώσαμε το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ!
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Επειδή μάλλον δεν ξέρουν μερικοί,ή δεν θυμούνται ίσως,ο πιο σιχαμένος σύλλογος της Ισπανίας πάντα θα φωνάζει για διαιτησία γτ πάντα έχει μάθει να την προστατεύουν.Και με το παραμικρό θα σκούζει.
Οι οπαδοί του ΠΑΟ ξεχνούν εύκολα.....να τους θυμίσω πως όταν τους διέλυσαν δικαίως στον τελικό του Βερολίνου,ο τότε προπονητής Ματέο αλλά και παίκτες της ,γκρίνιαζαν επειδή φορτώθηκαν γρήγορα οι ψηλοί τους με φάουλ και δεν μπορούσαν να παίξουν όπως είχαν σχεδιάσει και λοιπές πίπες,το αποτέλεσμα το ξέρουμε.
Αυτά.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Εχετε φαει το γαμησι της ζωης σας,σας εχει γαμηθει η ψυχουλα και αντι να βαλετε μυαλο συνεχιζεται να ειστε ανανδροι και ψευτες.
Φαντασιοπληκτοι και κομπλεξικοι σε ενα αθλημα μαλιστα που εχετε κατακτησει περισοτερους τιτλους δλδ δεν μπορω να φανταστω ποσο χειροτεροι θα ησασταν αν δεν ειχατε και 7 ευρωπαικα.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Εχετε φαει το γαμησι της ζωης σας,σας εχει γαμηθει η ψυχουλα και αντι να βαλετε μυαλο συνεχιζεται να ειστε ανανδροι και ψευτες.
Φαντασιοπληκτοι και κομπλεξικοι σε ενα αθλημα μαλιστα που εχετε κατακτησει περισοτερους τιτλους δλδ δεν μπορω να φανταστω ποσο χειροτεροι θα ησασταν αν δεν ειχατε και 7 ευρωπαικα.
Τι πίνεις είπαμε??????
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.554
Κριτικές
42
Like
50.015
Πόντοι
28.246
δεν μπορω να φανταστω ποσο χειροτεροι θα ησασταν αν δεν ειχατε και 7 ευρωπαικα.
Από 29 Μαίου 2024 μέχρι το τέλος του καλοκαιριού τότε, δεν σου φτάνουν για να δεις πόσο χειρότεροι είναι;

Δεν λείψανε οι ευρωπαικές κούπες σε εμάς στο μπάσκετ, περισσότερο σε αυτούς, στην μπάλα σε συλλογικό επίπεδο δεν έχει πάρει κανείς και προσπαθούσαν από την ζήλεια τους να μας πείσουν ότι η Ευρωλίγκα είναι ανώτερη του Κονφερενς και δεν λείψανε ξανά λέω οι Ευρωπαικές εκεί σε εμάς και περισσότερο σε αυτούς. Και το ακόμα χειρότερο; Ένας τελικός ως φιναλίστ και οχι ως κυπελλούχος επειδή ήτανε πρωταθλητριων είναι ανώτερος από τον Ευρωπαίκο πρωταθλητή Κονφερενς.
 

fluffy

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Ιουλ 2013
Μηνύματα
680
Κριτικές
15
Like
3.078
Πόντοι
1.326
Το πήρατε γαύροι;
Μπράβο...
Βάλτε το τώρα όλο στον κώλο σας..Απόγονοι του στόλου, με τον πούστη Γανυμήδη στη φανέλα..
Κι αντε στο μπουρδελονήμα σας παραδίπλα, μουνόπανα...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.554
Κριτικές
42
Like
50.015
Πόντοι
28.246
Το πήρατε γαύροι;
Μπράβο...
Βάλτε το τώρα όλο στον κώλο σας..Απόγονοι του στόλου, με τον πούστη Γανυμήδη στη φανέλα..
Κι αντε στο μπουρδελονήμα σας παραδίπλα, μουνόπανα...
ΤΣΟΥ!
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Από 29 Μαίου 2024 μέχρι το τέλος του καλοκαιριού τότε, δεν σου φτάνουν για να δεις πόσο χειρότεροι είναι;

Δεν λείψανε οι ευρωπαικές κούπες σε εμάς στο μπάσκετ, περισσότερο σε αυτούς, στην μπάλα σε συλλογικό επίπεδο δεν έχει πάρει κανείς και προσπαθούσαν από την ζήλεια τους να μας πείσουν ότι η Ευρωλίγκα είναι ανώτερη του Κονφερενς και δεν λείψανε ξανά λέω οι Ευρωπαικές εκεί σε εμάς και περισσότερο σε αυτούς. Και το ακόμα χειρότερο; Ένας τελικός ως φιναλίστ και οχι ως κυπελλούχος επειδή ήτανε πρωταθλητριων είναι ανώτερος από τον Ευρωπαίκο πρωταθλητή Κονφερενς.
επειδη ειναι και αητοι ο προπονηταρας τουρκαλας ξαφνικα εγινε ο αμπαλος ενω ενα χρονο πριν μονο τσιμπουκι δεν παιρνανε στον μικρο σαρπ.
ο μαγκας τρακης ξεφνικα και αυτος το τελευταιο δεκαπενθημερο εγινε η αιτια του κακου με τις αναρτησεις του ενω παλι μεχρι προτεινος τσιμπουκια στον φρι κανανε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom