Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.261
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.804
- Πόντοι
- 13.116
Δεν αλλαζει χαρακτηρα ο ανθρωπος σε αυτη την ηλικια φιλος... Το ιδιοκτησιακο καθεστως μπορει να αλλαξει ομως, κι αυτο ισως να βοηθουσε....Δεν ειναι το θεμα αν ταιριαζουν ή οχι , ισα ισα που αυτο καλο ηταν γιατι το 24 καναμε μαγικη season . Αυτο που με ενοχλει ειναι αυτη η ασυλληπτη τοξικοτητα του . Αυτη η τοξικοτητα φερνει μια σαπιλα που τρωει την ομαδα εκ των εσω . Επηρεαζει τους παικτες στο μεγιστο , και φαινεται περισσοτερο απο ολους στον Ναν αυτο , ποσο ευκολα χανει το μυαλο του και πως κλαιγεται ολη την ωρα στους διαιτητες και μετα στις δηλωσεις του . Με ενοχλει που ο Τρακης δεν βλεπει πως το 2024 , οταν δεν μιλαγε και δεν ελεγε και δεν ασχολιοταν με αλλες ομαδες , η ομαδα πηγε τρενο . Και απο περσι που ξεκινησε τα ιδια , 2 χρονια σκατα . Και με τρελενει περισσοτερο απο ολα που ασχολειται συνεχεια με το τι κανει ο Ολυμπιακος . Γαμω το κερατο μου βγαλε το σκασμο , και κοιτα μονο την ομαδα σου που με οτι κανεις δεν την βοηθας, ο μονος τροπος να την πεις στον αντιπαλο ειναι μεσα στο παρκε. Αν και μετα το φετινο καζο δεν βαλει μυαλο , τοτε ο ΠΑΟ θα μπει σε ενα φαυλο κυκλο οπου ο Τρακη; θα παιρνει προπονητες , θα απαιτει αμεσα αποτελεσματα , δεν θα ερχονται οπως τα θελει και θα αρχισει τον κυκλο των απωλησεων .
Ο τυπος ειναι αρωστακι που επιδιωκει την προσοχη... Αν του κοψεις το ιντερνετ 3 μηνες θα παθει καταθλιψη....




