Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 53 άτομα (1 μέλη και 52 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606
IMG_5445.jpeg

Κάτσε ράβει η θεία το αστέρι
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.202
Κριτικές
2
Like
104.081
Πόντοι
16.131
καντε βουντου να χασουμε την κουπα γιατι πηρατε ενα δειγμα τι θα γινει δω μεσα μετα :tooth:
γιατι να κανουμε βουντου δεν χρειαζεται με τον λουζερ που εχετε προπονητη εχετε σιγουρη την ηττα οπως περσι εεεε που το σηκωσατε
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.202
Κριτικές
2
Like
104.081
Πόντοι
16.131
ινκολ στο σπιτι σας θα ειναι λογικα θα παρει λιγα:tooth:
δεν λες παλι καλα που γινεται το φαιναλ φορ στο δικο μας σπιτι γιατι στο δικο σας θα επρεπε να πατε πρωτα jumbo για μασκα και βατραχοπεδιλα
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606
δεν λες παλι καλα που γινεται το φαιναλ φορ στο δικο μας σπιτι γιατι στο δικο σας θα επρεπε να πατε πρωτα jumbo για μασκα και βατραχοπεδιλα
το γκλας φλορ θα το καθαρισουμε με αζαξ η με οβερλαι γιατι εμεις δεν ξερουμε απο αυτα ουτε θα ειστε εκει να μας δειξετε
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει
Σωστός. Έτσι είναι. Αν δεν ήταν μαλάκας το παιδί (που είναι), θα έπρεπε απλά να βάζει λεφτά και να συζητάει με τους Managers του BC (CEO, CFO κλπ) και να ασχολείται αποκλειστικά με τις επιχειρήσεις του.

Καλό είναι να πάει τίποτα διακοπές στην Αμερική για κανένα 15άρι μέρες, γιατί δε θα την παλέψει με τους γαύρους να το σηκώνουν μέσα στο ΟΑΚΑ. Ας πάρει και κανένα κιλό καλή κόκα, να χωθεί όλος μέσα όπως ο Al Pacino στο Scarface.
 

Συνημμένα

  • Scarface-Tired-Tony-In-A-Chair.jpg
    Scarface-Tired-Tony-In-A-Chair.jpg
    39,9 KB · Εμφανίσεις: 11

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.086
Κριτικές
36
Like
45.666
Πόντοι
21.395

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.673
Πόντοι
6.256
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Aς ξεκινησουμε λεγοντας οτι λατρευω τις φωτο και τα meme που φτιαχνετε οι γαυροι , καλα κανετε και μας αξιζουν 10000% , ετσι ειναι ο αθλητισμος , σημερα χαιρεστε εσεις , αυριο (που λεει ο λογος) , ελπιζω , να ειμαστε εμεις .

Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.

Η φετινη τεραστιων διαστασεων αποτυχια εχει 2 βασικους πυλωνες , Αταμαν και Τρακη . Ο πρωτος εχει ξεκαθαρα χασει επαφη με τους παικτες ολη τη χρονια , δεν μπορει να τους εμπνευσει , δεν τους βοηθαει καθολου οταν το παιχνιδι δεν παει καλα και αποποιειται καθε ευθυνη πετωντας το μπαλακι σε παικτες , διατητες και οτιδηποτε αλλο εκτος απο τον ιδιο. Η εικονα της ομαδας ολη τη χρονια ειναι ακρως αρνητικη , με μονο μερικες αναλαμπες του τι μπορουσε να κανει αυτη η ομαδα . Βεβαια ολα ξεκινησαν απο το περσινο καλοκαιρι που δεν εγιναν οι απαιτουμενες κινησεις ενισχυσεις που πραγματικα χρειαζοταν . Πηραμε τον Σορτς μονο και μονο για να μην τον παρει ο γαυρος , ενω θελαμε ενα καλο 2-way γκαρντ να βοηθαει στην αμυνα . Παλι δεν πηραμε ενα αξιοπιστο 2ο 5αρι . Επισης θελαμε και εναν καλο περιφερειακο αμυντικο για το 3 . Κακα τα ψεματα , η φετινη εικονα ειναι συνεχεια της περσινης κακης εικονας , ειδικα απο το περσινο φ4 και τους τελικους . Τι εγινε ομως , αντι να κοιταχτουμε στον καθρεπτη και να δουμε τι οντως εφταιγε για περσι , τα ριξαμε ολα στις διαιτησιες . Και παμε τωρα στον Τρακη , ο οποιος οσο ασχολειτε ετσι με την ομαδα , οσο ανεβαζει στο insta και μιλαει ολη την ωρα , οσο ασχολειτε με τελειως ηλιθιους εξωαγωνιστικους παραγοντες , μονο κακο κανει .Περσι , εκανε το σοου του και εδωσε ενα πρωταθλημα σε διαλυμενη ομαδα. Και αντι να κατσει να σκεφτει "Α μηπως ειμαι μαλακας ?" τα εριξε ολα σε διατησιες και δρακους . Ας κατσει να συλλογιστει οτι το 2024 , που δεν μιλαγε καθολου και απλα εβαζε λεφτα , τι εκανε η ομαδα.

Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει
Μια χαρα ταιριαζουν φιλε.... Ο ακροδεξιος λεβεντοπατριωτης ανυποτακτος πρεζακιας και ο μογγολοτουρκας γκριζος λυκος ειναι perfect match....
ευτυχως που δεν περασατε γιατι η τοξικοτητα του δικου σας δεν εχει αντιδοτο... Ηταν ικανος να μπουκαρει μεσα και να τα κανει πουτανα η να πανηγυρισει κανα καλαθι στα μουτρα του Φουρνιε κ να παει περιπατο η αυτοσυγκεντρωση μας....
Ο τυπος ψοφαει να ειναι το επικεντρο της προσοχης.. Και θεωρει οτι ειναι μεγαλυτερο μεγεθος κι απ την ιδια την ομαδα του....αυτοκαταστροφικο αλλαζονικο πουστρακι....
Οσο για οπαδους που τον γουσταρουν με τρελα, δεν μου κανει εντυπωση...... Εδω καποια γιδια δικα μας, βριζουν τον Μπαρτζωκα... :tooth:
 
  • Like
Αντιδράσεις: BMWR75

damiano17

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.291
Κριτικές
10
Like
24.146
Πόντοι
7.865
Aς ξεκινησουμε λεγοντας οτι λατρευω τις φωτο και τα meme που φτιαχνετε οι γαυροι , καλα κανετε και μας αξιζουν 10000% , ετσι ειναι ο αθλητισμος , σημερα χαιρεστε εσεις , αυριο (που λεει ο λογος) , ελπιζω , να ειμαστε εμεις .

Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.
Δυστυχώς για τον ΠΑΟ έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Ο Τράκης έχει μικρύνει πολύ την ομάδα. Στις εκπομπές μπάσκετ της υπόλοιπης Ευρώπης ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζεται ως το comic relief της Euroleage. Να δούνε τι είπε ο Τράκης ή ο Αταμάν για να γελάσουν.

Δεν είναι πλέον ένας θελκτικός προορισμός για παίκτες και προπονητές. Εξού και το υψηλότερο μπάτζετ στην Ευρώπη. Γιατί ακόμα και μετά την κατάκτηση του τροπαίου, τα λεφτά παραμένουν το βασικό κίνητρο για να επιλέξει κάποιος την ομάδα και είναι υποχρεωμένος να πληρώνει υπεραξίες .

Και αν με τους παίκτες αυτό μπορεί να αρκεί για να προσελκύσει καλούς (κυρίως Αμερικανούς που δεν έχουν ιδέα από Ευρωπαϊκό μπάσκετ και έρχονται για το μαρούλι ), με τους προπονητές είναι μια άλλη ιστορία.

Μόλις έκαψε και την περίπτωση Μαρτίνες. Οι τοπ προπονητές στην Ευρώπη μετριούνται στα δάχτυλα των 2 χεριών και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο οι περισσότεροι είναι καμένα χαρτιά για τον ΠΑΟ.
Πραγματικά, ποιον βλέπετε να διαδέχεται τον Αταμάν? Μήπως το ότι παρέμεινε όλη τη χρονιά, έχει να κάνει με το ότι δεν βρήκε κανέναν πρόθυμο να τον αντικαταστήσει και να μπλέξει με αυτό το τοξικό περιβάλλον?
 
  • Like
Αντιδράσεις: NP24

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom