brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.277
- Like
- 19.184
- Πόντοι
- 2.606
κολυμπαει πεταλουδα σε μπαθ σαλτσ@athinaios44 από χθες το βράδυ, που την περίμενε την τσαπου...έχει καταναλώσει ροζ κόκα κ νερωμενο μαύρο Τζόνυ!![]()

κολυμπαει πεταλουδα σε μπαθ σαλτσ@athinaios44 από χθες το βράδυ, που την περίμενε την τσαπου...έχει καταναλώσει ροζ κόκα κ νερωμενο μαύρο Τζόνυ!![]()

Θα ανακαμψω@athinaios44 από χθες το βράδυ, που την περίμενε την τσαπου...έχει καταναλώσει ροζ κόκα κ νερωμενο μαύρο Τζόνυ!![]()
βαλε λιγο την φανελα με τα δικα σας αστερια να δουμε σε ποσα χρονια θα φτασετε τα 7![]()
Κάτσε ράβει η θεία το αστέρι
καντε βουντου να χασουμε την κουπα γιατι πηρατε ενα δειγμα τι θα γινει δω μεσα μεταβαλε λιγο την φανελα με τα δικα σας αστερια να δουμε σε ποσα χρονια θα φτασετε τα 7

γιατι να κανουμε βουντου δεν χρειαζεται με τον λουζερ που εχετε προπονητη εχετε σιγουρη την ηττα οπως περσι εεεε που το σηκωσατεκαντε βουντου να χασουμε την κουπα γιατι πηρατε ενα δειγμα τι θα γινει δω μεσα μετα![]()
Μέχρι τότε πετάξτε κάνα γαρύφαλλογιατι να κανουμε βουντου δεν χρειαζεται με τον λουζερ που εχετε προπονητη εχετε σιγουρη την ηττα οπως περσι εεεε που το σηκωσατε

ποσα περνει την ωρα ?Μέχρι τότε πετάξτε κάνα γαρύφαλλο
![]()
ινκολ στο σπιτι σας θα ειναι λογικα θα παρει λιγαποσα περνει την ωρα ?

δεν λες παλι καλα που γινεται το φαιναλ φορ στο δικο μας σπιτι γιατι στο δικο σας θα επρεπε να πατε πρωτα jumbo για μασκα και βατραχοπεδιλαινκολ στο σπιτι σας θα ειναι λογικα θα παρει λιγα![]()
το γκλας φλορ θα το καθαρισουμε με αζαξ η με οβερλαι γιατι εμεις δεν ξερουμε απο αυτα ουτε θα ειστε εκει να μας δειξετεδεν λες παλι καλα που γινεται το φαιναλ φορ στο δικο μας σπιτι γιατι στο δικο σας θα επρεπε να πατε πρωτα jumbo για μασκα και βατραχοπεδιλα
Σωστός. Έτσι είναι. Αν δεν ήταν μαλάκας το παιδί (που είναι), θα έπρεπε απλά να βάζει λεφτά και να συζητάει με τους Managers του BC (CEO, CFO κλπ) και να ασχολείται αποκλειστικά με τις επιχειρήσεις του.Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει
![]()
Κάτσε ράβει η θεία το αστέρι
Γκομενακι σου;![]()
177K views · 2.6K reactions | ΣΑΡΑΣ ΛΥΤΡΩΣΕ ΜΑΣ☘️☘️☘️ #fy #fyp #dpg #viral #pao #panathinaikos #olympiacos #euroleague | Pannikgran
ΣΑΡΑΣ ΛΥΤΡΩΣΕ ΜΑΣ☘️☘️☘️ #fy #fyp #dpg #viral #pao #panathinaikos #olympiacos #euroleaguewww.facebook.com
Δεν παω με ανηλικαΓκομενακι σου;
Μια χαρα ταιριαζουν φιλε.... Ο ακροδεξιος λεβεντοπατριωτης ανυποτακτος πρεζακιας και ο μογγολοτουρκας γκριζος λυκος ειναι perfect match....Aς ξεκινησουμε λεγοντας οτι λατρευω τις φωτο και τα meme που φτιαχνετε οι γαυροι , καλα κανετε και μας αξιζουν 10000% , ετσι ειναι ο αθλητισμος , σημερα χαιρεστε εσεις , αυριο (που λεει ο λογος) , ελπιζω , να ειμαστε εμεις .
Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.
Η φετινη τεραστιων διαστασεων αποτυχια εχει 2 βασικους πυλωνες , Αταμαν και Τρακη . Ο πρωτος εχει ξεκαθαρα χασει επαφη με τους παικτες ολη τη χρονια , δεν μπορει να τους εμπνευσει , δεν τους βοηθαει καθολου οταν το παιχνιδι δεν παει καλα και αποποιειται καθε ευθυνη πετωντας το μπαλακι σε παικτες , διατητες και οτιδηποτε αλλο εκτος απο τον ιδιο. Η εικονα της ομαδας ολη τη χρονια ειναι ακρως αρνητικη , με μονο μερικες αναλαμπες του τι μπορουσε να κανει αυτη η ομαδα . Βεβαια ολα ξεκινησαν απο το περσινο καλοκαιρι που δεν εγιναν οι απαιτουμενες κινησεις ενισχυσεις που πραγματικα χρειαζοταν . Πηραμε τον Σορτς μονο και μονο για να μην τον παρει ο γαυρος , ενω θελαμε ενα καλο 2-way γκαρντ να βοηθαει στην αμυνα . Παλι δεν πηραμε ενα αξιοπιστο 2ο 5αρι . Επισης θελαμε και εναν καλο περιφερειακο αμυντικο για το 3 . Κακα τα ψεματα , η φετινη εικονα ειναι συνεχεια της περσινης κακης εικονας , ειδικα απο το περσινο φ4 και τους τελικους . Τι εγινε ομως , αντι να κοιταχτουμε στον καθρεπτη και να δουμε τι οντως εφταιγε για περσι , τα ριξαμε ολα στις διαιτησιες . Και παμε τωρα στον Τρακη , ο οποιος οσο ασχολειτε ετσι με την ομαδα , οσο ανεβαζει στο insta και μιλαει ολη την ωρα , οσο ασχολειτε με τελειως ηλιθιους εξωαγωνιστικους παραγοντες , μονο κακο κανει .Περσι , εκανε το σοου του και εδωσε ενα πρωταθλημα σε διαλυμενη ομαδα. Και αντι να κατσει να σκεφτει "Α μηπως ειμαι μαλακας ?" τα εριξε ολα σε διατησιες και δρακους . Ας κατσει να συλλογιστει οτι το 2024 , που δεν μιλαγε καθολου και απλα εβαζε λεφτα , τι εκανε η ομαδα.
Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει

Δυστυχώς για τον ΠΑΟ έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Ο Τράκης έχει μικρύνει πολύ την ομάδα. Στις εκπομπές μπάσκετ της υπόλοιπης Ευρώπης ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζεται ως το comic relief της Euroleage. Να δούνε τι είπε ο Τράκης ή ο Αταμάν για να γελάσουν.Aς ξεκινησουμε λεγοντας οτι λατρευω τις φωτο και τα meme που φτιαχνετε οι γαυροι , καλα κανετε και μας αξιζουν 10000% , ετσι ειναι ο αθλητισμος , σημερα χαιρεστε εσεις , αυριο (που λεει ο λογος) , ελπιζω , να ειμαστε εμεις .
Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.