Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Σωστός. Έτσι είναι. Αν δεν ήταν μαλάκας το παιδί (που είναι), θα έπρεπε απλά να βάζει λεφτά και να συζητάει με τους Managers του BC (CEO, CFO κλπ) και να ασχολείται αποκλειστικά με τις επιχειρήσεις του.
Είπες το πιο σωστό,μαζί με όλα όσα είπε ο NP24 πιο πάνω.
Οι άνθρωποι όμως δεν αλλάζουν και ειδικά άτομα ιδιόρρυθμα όπως αυτός,για αυτό και αυτά που κάνει και μειώνει την ομάδα σας,θα τα ξανακάνει.
 

fluffy

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Ιουλ 2013
Μηνύματα
672
Κριτικές
15
Like
3.042
Πόντοι
1.326
Προτείνω στους γαυρέοντες να περιμένουν λίγο, γιατί είναι μεν το φαβορί αλλά αν φάνε πάλι φάπα θα γίνει η κωλάρα τους σαν της Vicky Sol..
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Προτείνω στους γαυρέοντες να περιμένουν λίγο, γιατί είναι μεν το φαβορί αλλά αν φάνε πάλι φάπα θα γίνει η κωλάρα τους σαν της Vicky Sol..
Οι γαυρεοντες τυπε δεν ειχαν βγαλει μια γλωσσα 10 χλμ οτι θα ειναι σιγουροι πρωταθλητες και στο φαιναλ 4 πηγαν και φετος....εσυ βαζελεοντα μου που εβγαλες γλωσσιτσα σου εχει ηδη γινει η κωλαρα σαν της Vicky Sol.
 

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
118
Like
299
Πόντοι
21
Μια χαρα ταιριαζουν φιλε.... Ο ακροδεξιος λεβεντοπατριωτης ανυποτακτος πρεζακιας και ο μογγολοτουρκας γκριζος λυκος ειναι perfect match....
ευτυχως που δεν περασατε γιατι η τοξικοτητα του δικου σας δεν εχει αντιδοτο... Ηταν ικανος να μπουκαρει μεσα και να τα κανει πουτανα η να πανηγυρισει κανα καλαθι στα μουτρα του Φουρνιε κ να παει περιπατο η αυτοσυγκεντρωση μας....
Ο τυπος ψοφαει να ειναι το επικεντρο της προσοχης.. Και θεωρει οτι ειναι μεγαλυτερο μεγεθος κι απ την ιδια την ομαδα του....αυτοκαταστροφικο αλλαζονικο πουστρακι....
Οσο για οπαδους που τον γουσταρουν με τρελα, δεν μου κανει εντυπωση...... Εδω καποια γιδια δικα μας, βριζουν τον Μπαρτζωκα... :tooth:
Δεν ειναι το θεμα αν ταιριαζουν ή οχι , ισα ισα που αυτο καλο ηταν γιατι το 24 καναμε μαγικη season . Αυτο που με ενοχλει ειναι αυτη η ασυλληπτη τοξικοτητα του . Αυτη η τοξικοτητα φερνει μια σαπιλα που τρωει την ομαδα εκ των εσω . Επηρεαζει τους παικτες στο μεγιστο , και φαινεται περισσοτερο απο ολους στον Ναν αυτο , ποσο ευκολα χανει το μυαλο του και πως κλαιγεται ολη την ωρα στους διαιτητες και μετα στις δηλωσεις του . Με ενοχλει που ο Τρακης δεν βλεπει πως το 2024 , οταν δεν μιλαγε και δεν ελεγε και δεν ασχολιοταν με αλλες ομαδες , η ομαδα πηγε τρενο . Και απο περσι που ξεκινησε τα ιδια , 2 χρονια σκατα . Και με τρελενει περισσοτερο απο ολα που ασχολειται συνεχεια με το τι κανει ο Ολυμπιακος . Γαμω το κερατο μου βγαλε το σκασμο , και κοιτα μονο την ομαδα σου που με οτι κανεις δεν την βοηθας, ο μονος τροπος να την πεις στον αντιπαλο ειναι μεσα στο παρκε. Αν και μετα το φετινο καζο δεν βαλει μυαλο , τοτε ο ΠΑΟ θα μπει σε ενα φαυλο κυκλο οπου ο Τρακη; θα παιρνει προπονητες , θα απαιτει αμεσα αποτελεσματα , δεν θα ερχονται οπως τα θελει και θα αρχισει τον κυκλο των απωλησεων .
 

fluffy

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Ιουλ 2013
Μηνύματα
672
Κριτικές
15
Like
3.042
Πόντοι
1.326
Οι γαυρεοντες τυπε δεν ειχαν βγαλει μια γλωσσα 10 χλμ οτι θα ειναι σιγουροι πρωταθλητες και στο φαιναλ 4 πηγαν και φετος....εσυ βαζελεοντα μου που εβγαλες γλωσσιτσα σου εχει ηδη γινει η κωλαρα σαν της Vicky Sol.
Ποιος είχε βγάλει γλώσσα ,εγω;
Με άκουσες;
Αν εννοείς τον Δημητράκη, χεσμένο τον έχω..
Κάνε υπομονή..4 χρόνια είστε στη φάπα, όχι Vicky Sol κωλάρα αλλά τούνελ ολόκληρο..
Υπομονή...
 

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
118
Like
299
Πόντοι
21
Δυστυχώς για τον ΠΑΟ έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Ο Τράκης έχει μικρύνει πολύ την ομάδα. Στις εκπομπές μπάσκετ της υπόλοιπης Ευρώπης ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζεται ως το comic relief της Euroleage. Να δούνε τι είπε ο Τράκης ή ο Αταμάν για να γελάσουν.

Δεν είναι πλέον ένας θελκτικός προορισμός για παίκτες και προπονητές. Εξού και το υψηλότερο μπάτζετ στην Ευρώπη. Γιατί ακόμα και μετά την κατάκτηση του τροπαίου, τα λεφτά παραμένουν το βασικό κίνητρο για να επιλέξει κάποιος την ομάδα και είναι υποχρεωμένος να πληρώνει υπεραξίες .

Και αν με τους παίκτες αυτό μπορεί να αρκεί για να προσελκύσει καλούς (κυρίως Αμερικανούς που δεν έχουν ιδέα από Ευρωπαϊκό μπάσκετ και έρχονται για το μαρούλι ), με τους προπονητές είναι μια άλλη ιστορία.

Μόλις έκαψε και την περίπτωση Μαρτίνες. Οι τοπ προπονητές στην Ευρώπη μετριούνται στα δάχτυλα των 2 χεριών και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο οι περισσότεροι είναι καμένα χαρτιά για τον ΠΑΟ.
Πραγματικά, ποιον βλέπετε να διαδέχεται τον Αταμάν? Μήπως το ότι παρέμεινε όλη τη χρονιά, έχει να κάνει με το ότι δεν βρήκε κανέναν πρόθυμο να τον αντικαταστήσει και να μπλέξει με αυτό το τοξικό περιβάλλον?
Αυτο ακριβως φιλε damiano . Λεμε τωρα σεναρια για Ιτουδη και Ομπραντοβιτσ , τους ρωτησε κανεις αν μπορουν να συνεργαστουν με εναν τετοιο ανθρωπο ?
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Δεν ειναι το θεμα αν ταιριαζουν ή οχι , ισα ισα που αυτο καλο ηταν γιατι το 24 καναμε μαγικη season . Αυτο που με ενοχλει ειναι αυτη η ασυλληπτη τοξικοτητα του . Αυτη η τοξικοτητα φερνει μια σαπιλα που τρωει την ομαδα εκ των εσω . Επηρεαζει τους παικτες στο μεγιστο , και φαινεται περισσοτερο απο ολους στον Ναν αυτο , ποσο ευκολα χανει το μυαλο του και πως κλαιγεται ολη την ωρα στους διαιτητες και μετα στις δηλωσεις του . Με ενοχλει που ο Τρακης δεν βλεπει πως το 2024 , οταν δεν μιλαγε και δεν ελεγε και δεν ασχολιοταν με αλλες ομαδες , η ομαδα πηγε τρενο . Και απο περσι που ξεκινησε τα ιδια , 2 χρονια σκατα . Και με τρελενει περισσοτερο απο ολα που ασχολειται συνεχεια με το τι κανει ο Ολυμπιακος . Γαμω το κερατο μου βγαλε το σκασμο , και κοιτα μονο την ομαδα σου που με οτι κανεις δεν την βοηθας, ο μονος τροπος να την πεις στον αντιπαλο ειναι μεσα στο παρκε. Αν και μετα το φετινο καζο δεν βαλει μυαλο , τοτε ο ΠΑΟ θα μπει σε ενα φαυλο κυκλο οπου ο Τρακη; θα παιρνει προπονητες , θα απαιτει αμεσα αποτελεσματα , δεν θα ερχονται οπως τα θελει και θα αρχισει τον κυκλο των απωλησεων .
Φιλε μια χαρα τα λες και εισαι μειοψηφια οπως θα εχεις καταλαβει σαν οπαδος οποιασδηποτε ομαδας αλλα τι στο ΠΟΥΤΣΟ να καταλαβει ο Τρακης;Ενας κλανομαγκας κακομαθημενος αλητακος ειναι και χρηστης ουσιων!!!

Τους φιλους του τους εχεις δει που τους προβαλει και στο Instagram;
 
  • Like
Αντιδράσεις: NP24

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Ποιος είχε βγάλει γλώσσα ,εγω;
Με άκουσες;
Αν εννοείς τον Δημητράκη, χεσμένο τον έχω..
Κάνε υπομονή..4 χρόνια είστε στη φάπα, όχι Vicky Sol κωλάρα αλλά τούνελ ολόκληρο..
Υπομονή...
Τυπε θα σου χαλασω τη θεωρια αλλα αμα καθε χρονο εισαι στο Φαιναλ 4 και δεν το σηκωνεις ουτε σφαλιαρες τρως ουτε το κωλο σου σκιζουν...σφαλιαρες τρως οταν εισαι καμμια 10αρια χρονια εκτος φαιναλ 4 και παλευεις να μπεις στα πλει οφ.Οταν εχεις παρκαρει την ομαδα και οι οπαδοι σου κανουν λιμπα το γηπεδο για να διακοπει ο αγωνας και να μην χασεις με 50 ποντους διαφορα απο τον αιωνιο αντιπαλο σου...
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Δεν ειναι το θεμα αν ταιριαζουν ή οχι , ισα ισα που αυτο καλο ηταν γιατι το 24 καναμε μαγικη season . Αυτο που με ενοχλει ειναι αυτη η ασυλληπτη τοξικοτητα του . Αυτη η τοξικοτητα φερνει μια σαπιλα που τρωει την ομαδα εκ των εσω .
Αυτό συμβαίνει διότι ο άνθρωπος δεν έχει σχέση με τα σπορ. Είναι οπαδός.

Όποιος αγαπάει τον αθλητισμό, δεν κάνει καφριλίκια.

Απλά πράγματα.
 

fluffy

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Ιουλ 2013
Μηνύματα
672
Κριτικές
15
Like
3.042
Πόντοι
1.326
Τυπε θα σου χαλασω τη θεωρια αλλα αμα καθε χρονο εισαι στο Φαιναλ 4 και δεν το σηκωνεις ουτε σφαλιαρες τρως ουτε το κωλο σου σκιζουν...σφαλιαρες τρως οταν εισαι καμμια 10αρια χρονια εκτος φαιναλ 4 και παλευεις να μπεις στα πλει οφ.Οταν εχεις παρκαρει την ομαδα και οι οπαδοι σου κανουν λιμπα το γηπεδο για να διακοπει ο αγωνας και να μην χασεις με 50 ποντους διαφορα απο τον αιωνιο αντιπαλο σου...
Συγγνώμη μύστη μου,αλλά δεν θέλω να βρίσω και να σε στενοχωρήσω..Άσε τους Παναθηναϊκούς και πηδα καμιά πουτάνα..Κι εγω το ίδιο ..
Και που 'σαι..
Κάντε ένα νήμα Κόκκινε Θεέ Σκατόγαυρε και να χορεύετε εκεί..
Καληνύχτα συναγωνιστή μου..
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.278
Like
19.195
Πόντοι
2.606
Αυτό συμβαίνει διότι ο άνθρωπος δεν έχει σχέση με τα σπορ. Είναι οπαδός.

Όποιος αγαπάει τον αθλητισμό, δεν κάνει καφριλίκια.

Απλά πράγματα.
αν υπαρχει καλυτερος να παει να τον παρει ελεγε η καε ειναι προς πωληση μεχρι τοτε ας σηκωνουνε φωτογραφιες με την μουτσουνα του στο οακα ας δεχονται τις προσβολες για τον παο και την 13 ας χανουν πρωταθληματα σαν το περσινο εξαιτιας του και τη φετινη συμμετοχη στο φαιναλ φορ
 
  • Like
Αντιδράσεις: fluffy

fluffy

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Ιουλ 2013
Μηνύματα
672
Κριτικές
15
Like
3.042
Πόντοι
1.326
Και γράφεις και μαλακίες..
13 Χρόνια έχεις να το πάρεις..
Ουτε 1 ουτε 2..
Εγώ το πήρα πρόπερσι, πέρσι Final4..Εσείς κι οι αυγουλομάτηδες λεβέντες Πειραιώτες, λάβαρα...
Πήγαινε βάλε τώρα ν'ακούσεις
την θάλασσα του Πειραιά από τον Παναθηναϊκό Πάριο..
 

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
στηριζω @athinaios44 στην ατυχη αθλητικη στιγμη του

ερχεται η Φενερ να μπουκωσει οθωμανικο τον γαυρολουζερ και να αποκαταστησει την ταξη

ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΨΙΑ ΟΛΟΥΣ

:alivedick::alivedick::erection::wanker::2on1::2on1:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.734
Like
57.571
Πόντοι
12.756
στηριζω @athinaios44 στην ατυχη αθλητικη στιγμη του

ερχεται η Φενερ να μπουκωσει οθωμανικο τον γαυρολουζερ και να αποκαταστησει την ταξη

ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΨΙΑ ΟΛΟΥΣ

:alivedick::alivedick::erection::wanker::2on1::2on1:
Προς το παρον σε εχουν γαμησει ολοι εσενα καραγκιοζοπαιχτη μεχρι κσι το μπιλμπαο:zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::cum::effemine::cum::cum::wanker::wanker::wanker::wanker::2on1::2on1::2on1::2on1::alivedick::alivedick::alivedick::effemine::piss::piss::piss::piss::takethis::takethis::tn04::tn04:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.513
Like
118.556
Πόντοι
16.631
στηριζω @athinaios44 στην ατυχη αθλητικη στιγμη του

ερχεται η Φενερ να μπουκωσει οθωμανικο τον γαυρολουζερ και να αποκαταστησει την ταξη

ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΨΙΑ ΟΛΟΥΣ

:alivedick::alivedick::erection::wanker::2on1::2on1:
στηριζουμε Φενερ
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.601
Πόντοι
45.097
Ααααααχαχαχαχαχα
 

Συνημμένα

  • 1778784228619.jpg
    1778784228619.jpg
    761,1 KB · Εμφανίσεις: 8
  • 1778784235397.jpg
    1778784235397.jpg
    317,7 KB · Εμφανίσεις: 9

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
το γκλας φλορ θα το καθαρισουμε με αζαξ η με οβερλαι γιατι εμεις δεν ξερουμε απο αυτα ουτε θα ειστε εκει να μας δειξετε
Εγώ θα έλεγα να κάνετε φεις κοντρόλ στην είσοδο γιατί αν περάσει μέσα ο Σπανούλης δεν σάς βλέπω να περνετε κούπα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom