Aς ξεκινησουμε λεγοντας οτι λατρευω τις φωτο και τα meme που φτιαχνετε οι γαυροι , καλα κανετε και μας αξιζουν 10000% , ετσι ειναι ο αθλητισμος , σημερα χαιρεστε εσεις , αυριο (που λεει ο λογος) , ελπιζω , να ειμαστε εμεις .
Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.
Η φετινη τεραστιων διαστασεων αποτυχια εχει 2 βασικους πυλωνες , Αταμαν και Τρακη . Ο πρωτος εχει ξεκαθαρα χασει επαφη με τους παικτες ολη τη χρονια , δεν μπορει να τους εμπνευσει , δεν τους βοηθαει καθολου οταν το παιχνιδι δεν παει καλα και αποποιειται καθε ευθυνη πετωντας το μπαλακι σε παικτες , διατητες και οτιδηποτε αλλο εκτος απο τον ιδιο. Η εικονα της ομαδας ολη τη χρονια ειναι ακρως αρνητικη , με μονο μερικες αναλαμπες του τι μπορουσε να κανει αυτη η ομαδα . Βεβαια ολα ξεκινησαν απο το περσινο καλοκαιρι που δεν εγιναν οι απαιτουμενες κινησεις ενισχυσεις που πραγματικα χρειαζοταν . Πηραμε τον Σορτς μονο και μονο για να μην τον παρει ο γαυρος , ενω θελαμε ενα καλο 2-way γκαρντ να βοηθαει στην αμυνα . Παλι δεν πηραμε ενα αξιοπιστο 2ο 5αρι . Επισης θελαμε και εναν καλο περιφερειακο αμυντικο για το 3 . Κακα τα ψεματα , η φετινη εικονα ειναι συνεχεια της περσινης κακης εικονας , ειδικα απο το περσινο φ4 και τους τελικους . Τι εγινε ομως , αντι να κοιταχτουμε στον καθρεπτη και να δουμε τι οντως εφταιγε για περσι , τα ριξαμε ολα στις διαιτησιες . Και παμε τωρα στον Τρακη , ο οποιος οσο ασχολειτε ετσι με την ομαδα , οσο ανεβαζει στο insta και μιλαει ολη την ωρα , οσο ασχολειτε με τελειως ηλιθιους εξωαγωνιστικους παραγοντες , μονο κακο κανει .Περσι , εκανε το σοου του και εδωσε ενα πρωταθλημα σε διαλυμενη ομαδα. Και αντι να κατσει να σκεφτει "Α μηπως ειμαι μαλακας ?" τα εριξε ολα σε διατησιες και δρακους . Ας κατσει να συλλογιστει οτι το 2024 , που δεν μιλαγε καθολου και απλα εβαζε λεφτα , τι εκανε η ομαδα.
Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει
Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.
Η φετινη τεραστιων διαστασεων αποτυχια εχει 2 βασικους πυλωνες , Αταμαν και Τρακη . Ο πρωτος εχει ξεκαθαρα χασει επαφη με τους παικτες ολη τη χρονια , δεν μπορει να τους εμπνευσει , δεν τους βοηθαει καθολου οταν το παιχνιδι δεν παει καλα και αποποιειται καθε ευθυνη πετωντας το μπαλακι σε παικτες , διατητες και οτιδηποτε αλλο εκτος απο τον ιδιο. Η εικονα της ομαδας ολη τη χρονια ειναι ακρως αρνητικη , με μονο μερικες αναλαμπες του τι μπορουσε να κανει αυτη η ομαδα . Βεβαια ολα ξεκινησαν απο το περσινο καλοκαιρι που δεν εγιναν οι απαιτουμενες κινησεις ενισχυσεις που πραγματικα χρειαζοταν . Πηραμε τον Σορτς μονο και μονο για να μην τον παρει ο γαυρος , ενω θελαμε ενα καλο 2-way γκαρντ να βοηθαει στην αμυνα . Παλι δεν πηραμε ενα αξιοπιστο 2ο 5αρι . Επισης θελαμε και εναν καλο περιφερειακο αμυντικο για το 3 . Κακα τα ψεματα , η φετινη εικονα ειναι συνεχεια της περσινης κακης εικονας , ειδικα απο το περσινο φ4 και τους τελικους . Τι εγινε ομως , αντι να κοιταχτουμε στον καθρεπτη και να δουμε τι οντως εφταιγε για περσι , τα ριξαμε ολα στις διαιτησιες . Και παμε τωρα στον Τρακη , ο οποιος οσο ασχολειτε ετσι με την ομαδα , οσο ανεβαζει στο insta και μιλαει ολη την ωρα , οσο ασχολειτε με τελειως ηλιθιους εξωαγωνιστικους παραγοντες , μονο κακο κανει .Περσι , εκανε το σοου του και εδωσε ενα πρωταθλημα σε διαλυμενη ομαδα. Και αντι να κατσει να σκεφτει "Α μηπως ειμαι μαλακας ?" τα εριξε ολα σε διατησιες και δρακους . Ας κατσει να συλλογιστει οτι το 2024 , που δεν μιλαγε καθολου και απλα εβαζε λεφτα , τι εκανε η ομαδα.
Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει
Τελευταία τροποποίηση:






