Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (1 μέλη και 40 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
118
Like
299
Πόντοι
21
Aς ξεκινησουμε λεγοντας οτι λατρευω τις φωτο και τα meme που φτιαχνετε οι γαυροι , καλα κανετε και μας αξιζουν 10000% , ετσι ειναι ο αθλητισμος , σημερα χαιρεστε εσεις , αυριο (που λεει ο λογος) , ελπιζω , να ειμαστε εμεις .

Στα αγωνιστικα τωρα , φετος πηραμε αυτο που μας αξιζε 100% , η Βαλενθια ηταν η καλυτερη ομαδα απο τις 2 στην σειρα και δικαια θα διεκδικησει το τροπαιο την αλλη εβδομαδα . Να λεμε για διατησιες και συνομοσιολιγιες τυπου ' Καποιοι δεν θελουν τον ΠΑΟ να παιζει για το τροπαιο' εινα υψιστες μαλακιες που τ εχει γεννησει ο μαλακας ο προεδρος μας 15 χρονια τωρα και μονο κακο κανουν για το μελλον.

Η φετινη τεραστιων διαστασεων αποτυχια εχει 2 βασικους πυλωνες , Αταμαν και Τρακη . Ο πρωτος εχει ξεκαθαρα χασει επαφη με τους παικτες ολη τη χρονια , δεν μπορει να τους εμπνευσει , δεν τους βοηθαει καθολου οταν το παιχνιδι δεν παει καλα και αποποιειται καθε ευθυνη πετωντας το μπαλακι σε παικτες , διατητες και οτιδηποτε αλλο εκτος απο τον ιδιο. Η εικονα της ομαδας ολη τη χρονια ειναι ακρως αρνητικη , με μονο μερικες αναλαμπες του τι μπορουσε να κανει αυτη η ομαδα . Βεβαια ολα ξεκινησαν απο το περσινο καλοκαιρι που δεν εγιναν οι απαιτουμενες κινησεις ενισχυσεις που πραγματικα χρειαζοταν . Πηραμε τον Σορτς μονο και μονο για να μην τον παρει ο γαυρος , ενω θελαμε ενα καλο 2-way γκαρντ να βοηθαει στην αμυνα . Παλι δεν πηραμε ενα αξιοπιστο 2ο 5αρι . Επισης θελαμε και εναν καλο περιφερειακο αμυντικο για το 3 . Κακα τα ψεματα , η φετινη εικονα ειναι συνεχεια της περσινης κακης εικονας , ειδικα απο το περσινο φ4 και τους τελικους . Τι εγινε ομως , αντι να κοιταχτουμε στον καθρεπτη και να δουμε τι οντως εφταιγε για περσι , τα ριξαμε ολα στις διαιτησιες . Και παμε τωρα στον Τρακη , ο οποιος οσο ασχολειτε ετσι με την ομαδα , οσο ανεβαζει στο insta και μιλαει ολη την ωρα , οσο ασχολειτε με τελειως ηλιθιους εξωαγωνιστικους παραγοντες , μονο κακο κανει .Περσι , εκανε το σοου του και εδωσε ενα πρωταθλημα σε διαλυμενη ομαδα. Και αντι να κατσει να σκεφτει "Α μηπως ειμαι μαλακας ?" τα εριξε ολα σε διατησιες και δρακους . Ας κατσει να συλλογιστει οτι το 2024 , που δεν μιλαγε καθολου και απλα εβαζε λεφτα , τι εκανε η ομαδα.

Η φετινη ομαδα ποτε δεν εφτασε σε ενα αποδεκτο στανταρ σταθερης αποδοσης , για τα ονοματα και το μπατζετ της , και δικαιως πηρε πουλο . Ελπιζω η φετινη χρονια να γινει μαθημα και με εναν νεο προπονητη να ξεκινησουμε απο την αρχη και οπως πρεπει , οπως το καλοκαιρι του 23 . Αν και με τον πρεζακια για προεδρο , αμφιβαλλω . Θελω παρα πολυ να το παρει ο γαυρος στο ΟΑΚΑ και να δει ο Τρακης να το σηκωνουν την κουπα οι Bald Brothers μεσα στο γηπεδο του , γιατι αυτο του αξιζει και μονο ετσι θα μαθει
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
698593974_1532065201612845_9192189677903820113_n.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.273
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Ο δικηγόρος με αρχιδια πού θα τον έβαζε μέσα στο γήπεδο ποιος ήταν τελικά μάθαμε ;:tooth:
 
Τελευταία τροποποίηση:

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.283
Κριτικές
67
Like
38.925
Πόντοι
10.656
τωρα ξυπνησα :coffee:

Μπαρτζωκας σε μια βδομαδουλα μολις πατησει ποδι στον ΟΚΑΝΑ

1778763874156.png
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.931
Κριτικές
28
Like
21.064
Πόντοι
5.946
Τελικά ο Αταμάν παραιτήθηκε η ακόμα????????? +?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom