Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.262
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.806
- Πόντοι
- 13.116
Καλημερα σας.
Σημερα ξημερωσε μια δυσκολη Πεμπτη για εσας και ως γνησιος φιλαθλος συμπασχω. Παροτι ειναι μεγαλος ο πειρασμος, θα σταθω στο υψος των περιστασεων, οπως ελπιζω να κανετε κι εσεις το ιδιο στο μελλον.
Αλλωστε αυτα ειναι για τους ανθρωπους.
Το μονο που ηθελα να ρωτησω ειναι ποτε φτανει το πουλμαν απο την Ισπανια κ αν ειναι μεσα κι ο προπονητης σας... Αν καποιος φιλος ξερει, ας ενημερωσει παρακαλω....
Καλη συνεχεια σε ολους κ ζωη σε εσας.

Σημερα ξημερωσε μια δυσκολη Πεμπτη για εσας και ως γνησιος φιλαθλος συμπασχω. Παροτι ειναι μεγαλος ο πειρασμος, θα σταθω στο υψος των περιστασεων, οπως ελπιζω να κανετε κι εσεις το ιδιο στο μελλον.
Αλλωστε αυτα ειναι για τους ανθρωπους.
Το μονο που ηθελα να ρωτησω ειναι ποτε φτανει το πουλμαν απο την Ισπανια κ αν ειναι μεσα κι ο προπονητης σας... Αν καποιος φιλος ξερει, ας ενημερωσει παρακαλω....
Καλη συνεχεια σε ολους κ ζωη σε εσας.



