Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 46 άτομα (0 μέλη και 46 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

stefan sal

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Δεκ 2019
Μηνύματα
230
Κριτικές
18
Like
1.708
Πόντοι
1.071
Μια χαρά ήταν η ομάδα.. 30 Ιουλίου είναι.. Για τα δεδομένα της εποχής και του ότι το ρόστερ ακόμα δεν έχει κλείσει είναι σε καλό δρόμο ..Σε πολύ καλύτερο από ότι άλλες φορές.. Όλα τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε!!
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.429
Κριτικές
67
Like
118.649
Πόντοι
39.911
Ντίμι τα είπαμε πριν τον αγώνα , δεν ήθελα να τα ξαναπώ μη τυχόν με πούνε γκαντέμη :2funny:

alafouzo poulo.png


η πλάκα είναι πως τα αρδάκια με τους άσχετους λένε πως έπαιξε καλά η ομάδα...
"έπαιξε καλά" με αντίπαλο το σκωτζέζικο καφενείο που ήταν για πεντάρα :2funny:
Ναι .
Δημιούργησε φάσεις η αλήθεια αλλά δεν έχει φορ να την στείλει μέσα .
Το χθεσινό φίλε δεν είναι ατυχία αλλά ανικανότητα .

Αυτό το κριάρι τον φωτάρα τον πουλάει ακόμα ο Αλαφού ? :tooth:

Υγ με Σαχτάρ βλέπω να πέφτει γέλιο μέχρι δακρύων :coffee:
 

stefan sal

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Δεκ 2019
Μηνύματα
230
Κριτικές
18
Like
1.708
Πόντοι
1.071
Ναι .
Δημιούργησε φάσεις η αλήθεια αλλά δεν έχει φορ να την στείλει μέσα .
Το χθεσινό φίλε δεν είναι ατυχία αλλά ανικανότητα .

Αυτό το κριάρι τον φωτάρα τον πουλάει ακόμα ο Αλαφού ? :tooth:

Υγ με Σαχτάρ βλέπω να πέφτει γέλιο μέχρι δακρύων :coffee:
Θα συμφωνήσω σε αρκετά.. Από ένα σημείο και μετά τελειώνει η λέξη ατυχία και μιλάμε ξεκάθαρα για έλλειψη ποιότητας.. Ο Ιωαννίδης αφού δεν πουλήθηκε πέρυσι δεν ξέρω πως μπορεί να πουληθεί φέτος.. Η αλήθεια είναι πως όποια απόφαση και να πάρει ο Αλαφούζος για κάποιο παράξενο λόγο θα είναι η λάθος απόφαση.. Όσο για τη Σαχτάρ μην παίρνεις όρκο , είναι πολύ νωρίς ακόμα όλες οι ομάδες είναι ανέτοιμες.. Δεν θα είναι όσο εύκολο νομίζεις για τους Ουκρανούς
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.774
Κριτικές
2
Like
33.796
Πόντοι
9.931
Ναι .
Δημιούργησε φάσεις η αλήθεια αλλά δεν έχει φορ να την στείλει μέσα .
Το χθεσινό φίλε δεν είναι ατυχία αλλά ανικανότητα .

Αυτό το κριάρι τον φωτάρα τον πουλάει ακόμα ο Αλαφού ? :tooth:

Υγ με Σαχτάρ βλέπω να πέφτει γέλιο μέχρι δακρύων :coffee:
ρε συ τι πάει να πεί "έκανε φάσεις" ?
σε 90¨ποδοσφαιρικά λεπτά όλο και κάποιες φάσεις θα γίνουν !!!
Φάσεις δεν σημαίνει ότι χάθηκαν γκολ , όπως το παρουσιάζουν ...φάση = γκολ :tooth:
Εκτός του Πελίστρι που βρέθηκε αμαρκάριστος στη περιοχή με πιάτο το τέρμα ,
οι υπόλοιπες φάσεις δε λένε πολλά ...δεν είναι σίγουρα γκολ..
σε κάθε περίπτωση παίζουν κ οι τερματοφύλακες
Δηλαδή το τετ α τετ που "έχασε" ο Πελίστρι , χάνεται... του το έβγαλε ο αντίπαλος τερματοφύλακας
Ίδια περίπτωση αυτό που έβγαλε ο Ντραγκόφσκι ,θα γινότανε το 1-2 με το ίδιο σκεπτικό
Δεν είναι λογικό να παρουσιάζονται όλες οι φάσεις σαν χαμένα γκολ , μέχρι το σουτ του μπακασέτα στις αρχές που πήγε μισό μέτρο έξω το περιγράφουν σα σίγουρο γκολ :tooth:

το πρόβλημα είναι από πέρυσι , η ομάδα δεν παράγει από το κέντρο , δεν έχει προσωπικότητες αρτίστες...
ο παικταράς Ουναί έφυγε ...
φορ 9άρι δεν υπάρχει επομένως δεν μπαίνει γκολ
στην άμυνα θαλασσοταραχή , πάνε να ρίξουν ευθύνες στον τερματοφύλακα ...:tooth:

και πάντα η εμφάνιση μιάς ομάδας κρίνεται σε συνάρτηση με την δυναμικότητα του αντιπάλου ,
οι σκωτζέζοι είναι πολύ αδύναμη ομάδα
Επομένως το "παίξαμε καλά" με τη ρέιντζερς είναι σανούλη :tooth:
 

stefan sal

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Δεκ 2019
Μηνύματα
230
Κριτικές
18
Like
1.708
Πόντοι
1.071
Φίλε Rob ο καθένας έχει μάτια και βλέπει.. Σανουλι τρώει όποιος θέλει να φάει.. Πολλούς δεν μας ενδιαφέρει το τι γράφεται και τι λέγεται στις εφημερίδες και στα ραδιόφωνα.. Ο καλύτερος κριτής είναι τα μάτια μας.. Για μένα και για τα δεδομένα της εποχής, σε γενικές γραμμές η ομάδα ήταν καλύτερη από ότι περίμενα και σε ποδόσφαιρο και σε τρεξιματα.. Ανέτοιμη σαφώς ακόμα και θέλει πολύ δουλειά και προσθήκες.. Το κομμάτι της νοοτροπίας με προβληματίζει περισσότερο, μόλις έγινε το ματς 1-1 τελείωσε, κατέβασαν τα χέρια.. Επίσης μου βγάζει μια φοβικοτητα η ομάδα απλό πέρυσι και αυτό για μένα είναι το πιο ανησυχητικό
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.774
Κριτικές
2
Like
33.796
Πόντοι
9.931
Φίλε Rob ο καθένας έχει μάτια και βλέπει.. Σανουλι τρώει όποιος θέλει να φάει.. Πολλούς δεν μας ενδιαφέρει το τι γράφεται και τι λέγεται στις εφημερίδες και στα ραδιόφωνα.. Ο καλύτερος κριτής είναι τα μάτια μας.. Για μένα και για τα δεδομένα της εποχής, σε γενικές γραμμές η ομάδα ήταν καλύτερη από ότι περίμενα και σε ποδόσφαιρο και σε τρεξιματα.. Ανέτοιμη σαφώς ακόμα και θέλει πολύ δουλειά και προσθήκες.. Το κομμάτι της νοοτροπίας με προβληματίζει περισσότερο, μόλις έγινε το ματς 1-1 τελείωσε, κατέβασαν τα χέρια.. Επίσης μου βγάζει μια φοβικοτητα η ομάδα απλό πέρυσι και αυτό για μένα είναι το πιο ανησυχητικό
φίλε συμφωνώ ότι το σανό το τρώνε όσοι θέλουν ή αξίζει να το φάνε
Απλά αναφέρθηκα στους αρδ δημοσιογραφίσκους που διαστρέφουν την πραγματικότητα
και "μεγαλώνουν" εκτρέφουν στρατιές ανεγκέφαλων φανατικών

Στο αθλητικό κομμάτι ο προπονητής λέει δεν βάζουμε γκολ..
οκέι !!! αυτό δεν το ήξερε από πέρυσι ? τι έκανε να το διορθώσει ?
Δεν καταλογίζω ευθύνες στον προπονητή , αυτούς τους παίκτες έχει ,αυτούς χρησιμοποιεί
Ας περιμένουμε τις προσθήκες που σωστά ανέφερες και χρειάζονται ,
απλά αυτά καλό είναι να προγραμματίζονται πριν τους αποκλεισμούς ,
υπάρχει δίδυμο που χρυσοπληρώνεται γι αυτή τη δουλειά Παπατζήμ-Τζαβέλας
Εκτός αν προτείνουν παίκτες και δεν εισακούγονται, δε ξέρω τι παίζει εκεί πέρα ..
Πάντως ρέιντζερ δύσκολα να ξαναβρούμε, ίσως στο μίλκο στα πλέι οφ
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Αιώνια άτιτλη ανυπόληπτη πράσινη ευρωπουτανα:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
1000000158.jpg
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.758
Like
57.673
Πόντοι
12.756
φίλε συμφωνώ ότι το σανό το τρώνε όσοι θέλουν ή αξίζει να το φάνε
Απλά αναφέρθηκα στους αρδ δημοσιογραφίσκους που διαστρέφουν την πραγματικότητα
και "μεγαλώνουν" εκτρέφουν στρατιές ανεγκέφαλων φανατικών

Στο αθλητικό κομμάτι ο προπονητής λέει δεν βάζουμε γκολ..
οκέι !!! αυτό δεν το ήξερε από πέρυσι ? τι έκανε να το διορθώσει ?
Δεν καταλογίζω ευθύνες στον προπονητή , αυτούς τους παίκτες έχει ,αυτούς χρησιμοποιεί
Ας περιμένουμε τις προσθήκες που σωστά ανέφερες και χρειάζονται ,
απλά αυτά καλό είναι να προγραμματίζονται πριν τους αποκλεισμούς ,
υπάρχει δίδυμο που χρυσοπληρώνεται γι αυτή τη δουλειά Παπατζήμ-Τζαβέλας
Εκτός αν προτείνουν παίκτες και δεν εισακούγονται, δε ξέρω τι παίζει εκεί πέρα ..
Πάντως ρέιντζερ δύσκολα να ξαναβρούμε, ίσως στο μίλκο στα πλέι οφ
Έχεις και τζιτζιβιγια μαν μην ξεχνας
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.774
Κριτικές
2
Like
33.796
Πόντοι
9.931

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Αφού έβγαλε τον Φωτάρα μαν :sad2:

Λίγο ακόμα και θα το κάρφωνε :confused:
Ποιος ο βουλγαρακης...????....αυτός δεν βάζει γκολ πια ούτε με μειλ....είναι τελειωμένος αυτός....ταγάρι ήταν πάντα
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
Oταν σε περναει για πλακα μια τοσο μετρια ομαδα οπως η ρειντζερς καταλαβαινεις ποσο πισω ειμαστε..
Το ροστερ του παο για επιπεδο τσαμπιονς λιγκ ειναι αστειο σε ποιοτητα και σε ποσοτητα..
Τα ιδια χαλια θα εχουμε κ εμεις αποψε που εχουμε κανει θριλερ τη ρεβανς με κατι φανταρους απ το Ισραηλ επειδη εχουμε ροστερ αντιστοιχης (αν οχι χειροτερης) ποιοτητας...
 

daddycool

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Μαΐ 2022
Μηνύματα
781
Κριτικές
20
Like
2.568
Πόντοι
1.196
Εντάξει, 1.76 xg δεν εχυσα κιολας.

1- Η Rangers εχει σοβαρο προπονητή
2- Ξαφνικά φετος ο μο ηλικίας της αρχικής 11αδας ανεβηκε αρκετά. Οι μικρότεροι; Chirivella 28, Touba 27, Brown 28, Ιωαννίδης 25, Πελίστρι 23 . Εμειναν εκτός σε σχεση με περισυ Τete (25) και Βαγιαννίδης (23).
Μαξιμοβιτς 30, Μπακα 32, Τζούρισιτς 33, με κάτι 27-28 που εχουμε στον πάγκο, οριακά είμαστε.
3- Ψηλό σεντερφορ να πιασει καμοια κεφαλια εχουμε μονο τον γερεμεγιεφ (31). Ο Ιωαννίδης είναι 5 πόντους πιο κάτω. Βεβαια κι ο Κωνστντίνου κάποτε 188 ήταν αλλα είχε άλμα..

Παρ' όλα αυτά, αν δοκιμασουν να χτίσουν στο υπάρχον υλικό και αφήσουν τις μαλακίες, κάτι θα δούμε
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
Εντάξει, 1.76 xg δεν εχυσα κιολας.

1- Η Rangers εχει σοβαρο προπονητή
2- Ξαφνικά φετος ο μο ηλικίας της αρχικής 11αδας ανεβηκε αρκετά. Οι μικρότεροι; Chirivella 28, Touba 27, Brown 28, Ιωαννίδης 25, Πελίστρι 23 . Εμειναν εκτός σε σχεση με περισυ Τete (25) και Βαγιαννίδης (23).
Μαξιμοβιτς 30, Μπακα 32, Τζούρισιτς 33, με κάτι 27-28 που εχουμε στον πάγκο, οριακά είμαστε.
3- Ψηλό σεντερφορ να πιασει καμοια κεφαλια εχουμε μονο τον γερεμεγιεφ (31). Ο Ιωαννίδης είναι 5 πόντους πιο κάτω. Βεβαια κι ο Κωνστντίνου κάποτε 188 ήταν αλλα είχε άλμα..

Παρ' όλα αυτά, αν δοκιμασουν να χτίσουν στο υπάρχον υλικό και αφήσουν τις μαλακίες, κάτι θα δούμε
Αριστερό χαφ και επιθετικό που να σκοραρει και παίκτη τύπου ουναι
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.072
Πόντοι
16.746
ρε συ μπουχέ από τον Δενδροπόταμο , εσύ έκανες τον αμερικανό ναύτη ρε μλκα ? :tooth:

Είναι ο τελικός στο βόλλευ με τον μπουστη που πήραμε το πρώτο μπρωταθλημα. Με Γκόμεζ Κουρνετα(:kneel::kneel:). Λίγο πιο πάνω είμαι κι εγώ!:rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom