Ναι .
Δημιούργησε φάσεις η αλήθεια αλλά δεν έχει φορ να την στείλει μέσα .
Το χθεσινό φίλε δεν είναι ατυχία αλλά ανικανότητα .
Αυτό το κριάρι τον φωτάρα τον πουλάει ακόμα ο Αλαφού ?
Υγ με Σαχτάρ βλέπω να πέφτει γέλιο μέχρι δακρύων
ρε συ τι πάει να πεί "έκανε φάσεις" ?
σε 90¨ποδοσφαιρικά λεπτά όλο και κάποιες φάσεις θα γίνουν !!!
Φάσεις δεν σημαίνει ότι χάθηκαν γκολ , όπως το παρουσιάζουν ...φάση = γκολ

Εκτός του Πελίστρι που βρέθηκε αμαρκάριστος στη περιοχή με πιάτο το τέρμα ,
οι υπόλοιπες φάσεις δε λένε πολλά ...δεν είναι σίγουρα γκολ..
σε κάθε περίπτωση παίζουν κ οι τερματοφύλακες
Δηλαδή το τετ α τετ που "έχασε" ο Πελίστρι , χάνεται... του το έβγαλε ο αντίπαλος τερματοφύλακας
Ίδια περίπτωση αυτό που έβγαλε ο Ντραγκόφσκι ,θα γινότανε το 1-2 με το ίδιο σκεπτικό
Δεν είναι λογικό να παρουσιάζονται όλες οι φάσεις σαν χαμένα γκολ , μέχρι το σουτ του μπακασέτα στις αρχές που πήγε μισό μέτρο έξω το περιγράφουν σα σίγουρο γκολ
το πρόβλημα είναι από πέρυσι , η ομάδα δεν παράγει από το κέντρο , δεν έχει προσωπικότητες αρτίστες...
ο παικταράς Ουναί έφυγε ...
φορ 9άρι δεν υπάρχει επομένως δεν μπαίνει γκολ
στην άμυνα θαλασσοταραχή , πάνε να ρίξουν ευθύνες στον τερματοφύλακα ...
και πάντα η εμφάνιση μιάς ομάδας κρίνεται σε συνάρτηση με την δυναμικότητα του αντιπάλου ,
οι σκωτζέζοι είναι πολύ αδύναμη ομάδα
Επομένως το "παίξαμε καλά" με τη ρέιντζερς είναι σανούλη
