τα SUV εχουν ερθει για να μεινουν
στα τελη της δεκαετιας του 90 ηταν ελαχιστα, πλεον σε ευρωπη και αμερικη ειναι η δευτερη κατηγορια πισω μονο απο τα μικρομεσαια
οταν βλεπεις οτι εταιρειες οπως η φερραρι, η λαμποργκινι, η πορσε και η τζαγκουαρ βγαζουν SUV, καταλαβαινεις που παει το πραγμα
ο λογος που τα παιρνει καποιος δεν ειναι μονο για να μπαινει σε λασπες και χιονια, ειναι και για να εχει ψηλη θεση οδηγησης και καλυτερη ορατοτητα, για να εχει χωρους για επιβατες και αποσκευες, για να μην εχει προβλημα (η τουλαχιστον να εχει λιγοτερα προβληματα) στους κακους δρομους με τις λακκουβες, τα νεροφαγωματα και τα σαμαρακια
επισης στις πωλησεις της κατηγοριας SUV εδω και καμποσο καιρο τα δικινητα εχουν παρει κεφαλι απο τα τετρακινητα
ειναι πιο οικονομικα στην αγορα (τουλαχιστον 4.000 ευρω), πιο οικονομικα στη συντηρηση, καινε λιγοτερο καυσιμο, ειναι πιο ελαφρια και στα περισσοτερα μοντελα εχουν ελαφρως καλυτερη οδικη συμπεριφορα λογω καλυτερης κατανομης βαρους σε εμπρος και πισω αξονα
το να ρωτησεις αν καλυτερο ειναι ενα SUV η ενα χαμηλο σενταν ειναι ακυρο σαν ερωτημα
ειναι σαν να ρωτας τι ειναι καλυτερο μια φερραρι 358 ιταλια η ενα φορτηγο βολβο φ12;
εαν θελεις να κανεις ενα γρηγορο γυρο σε πιστα καλυτερη ειναι η φερραρι, εαν θελεις να μεταφερεις εμπορευμα καλυτερο ειναι το βολβο
το ιδιο και στα SUV. αν δεν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε σενταν και γλιτωνεις και λεφτα. αν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε δικινητο SUV. αν εισαι και ανθρωπος των εξτριμ σπορτς και πας συχνα σε βουνα και παραλιες με κατσικοδρομους η μενεις στη σουηδια που 150 μερες το χρονο εχουν χιονι παιρνεις 4x4 SUV
η βλακεια ειναι να παιρνεις κατι μονο για μουρη η επειδη ετσι κανουν οι αλλοι χωρις πραγματικα να το χρειαζεσαι