Νέα

Ποια η γνωμη σας για τα δικινητα SUV?

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 94
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.536
Κριτικές
4
Like
445
Πόντοι
36
Άντε να πούμε για κανονικά αυτοκίνητα λοιπόν. Είχα το S2000 για κάποια χρόνια, εκπληκτικό σπορ αυτοκίνητο παραγωγής, φανταστικό κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ καλά φρένα. Κινητήρας διαμάντι, κλασσικός Ιάπωνας δε σπάει/δε χαλάει με ιδανικό σημείο λειτουργίας 7.500-9.000 στροφές (κόφτης). Βέβαια αρκετά ψόφιος μέχρι τις 4-4500 καθαρά και μόνο λόγω χαμηλής ροπής μέχρι να μπει το v-tec. 50k η τιμή του.

Ε, όταν βρεθήκαμε δίπλα δίπλα με z4 3.0l και οδηγικά, επιτάχυνση, "ανοίγματα", τελικές αλλά ειδικά σε θέματα ποιότητας κατασκευής, υλικών, στιβαρότητας, ανθεκτικότητας, τι να πούμε, άξιζε απόλυτα τα +15k περίπου της τιμής του το z4.
εχουν ξεφυγει τυπε..
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
εχουν ξεφυγει τυπε..
Το αρχικό ερώτημα ηταν αν μπορεί να συγκριθεί skoda με porsche , αλλά δεν έχουν και παρόμοια μοντέλα για σύγκριση , να συγκρινεις πχ ενα yeti με μια cayenne για να εχεις παρόμοια τιμή θα πρεπει το yeti να είναι καινούργιο και η cayenne μεταχειρισμενη , υστερα το yeti βγαίνει απο 1200 - 2000 κυβικά , η cayenne απο 3000 - 4500 νομιζω οποτε δεν είναι ίδιας κατηγοριας για να γίνει σύγκριση.
 

matzafasoula

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2012
Μηνύματα
1.247
Like
874
Πόντοι
96
Το αρχικό ερώτημα ηταν αν μπορεί να συγκριθεί skoda με porsche , αλλά δεν έχουν και παρόμοια μοντέλα για σύγκριση , να συγκρινεις πχ ενα yeti με μια cayenne για να εχεις παρόμοια τιμή θα πρεπει το yeti να είναι καινούργιο και η cayenne μεταχειρισμενη , υστερα το yeti βγαίνει απο 1200 - 2000 κυβικά , η cayenne απο 3000 - 4500 νομιζω οποτε δεν είναι ίδιας κατηγοριας για να γίνει σύγκριση.

Τέτοιες συγκρίσεις δεν γίνονται πουθενά ή αν γίνονται είναι για αμπελοφιλοσοφία.

Ο καθένας μόνος του συγκρίνει και αποφασίζει ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ του.
Αλλο 'εργένης, άλλο ο οικογενειάρχης, άλλο το 2ο αυτοκίνητο, άλλο η χρήση που κάνεις.

Γνωρίζω κόσμο που τα χιλιόμετρα τα κάνει στην Αθήνα και κόσμο που στην Αθήνα κυκλοφορεί με πόδια και μέσα. Το αυτοκίνητο το έχει μόνο για βουνά.

Μετράς και πόσα έχεις για αγορά, πόσα για συντήρηση και πόσα θα πάρεις πίσω αν το πουλήσεις

Και μετά αγοράζεις

ΥΓ1 Εχω κι έναν που αφού ξεχαρμάνιασε με porshe (απωθημένο) κυκλοφορούσε με ΚΙΑ suv, η porshe ήταν στο γκαραζ είχε μείνει και από μπαταρία.

ΥΓ2 Είναι και μερικές φορές που ένα ακριβό αυτοκίνητο το κάνεις 4 φθηνότερα. Οταν μεγαλώσουν τα παιδιά και ζητάνε μηχανάκι .. :)

ΥΓ3 Οτι και νάχεις, αν τα παπούτσια (λάστιχα και αναρτήσεις) δεν είναι καλά, δεν μπορείς να περπατήσεις.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
για κανε και μιια καταμετρηση με αυτους που σκοτωθηκαν με τα φιατακια τυπε.μη λετε ανοησιες ρε παιδια.
μη λες φιατιακια γιατι τα συγκεκριμένα εχουν χαλια ποιοτητα γενικα και στα κρας τεστ πατωνουν.
γενικα στα φτηνα και μεσαια αμαξια κατω των 20.000 σκοτώνονται σε ποσοστο πολύ λιγοτεροι από ότι στα ακριβα και γρηγορα αμαξια όχι γιατι είναι χειροτερα τα ακριβα αλλα γιατι οι οδηγοι ακριβων και γρηγορων αυτοκινητων είναι καυλωμενοι που πατενε 200ρια που λεγαμε.
θα επρεπε αφου ακριβα μεγαλα εχουν 1 στους 100 και είναι και καλυτερα στα κρατήματα και τα φρενα να σκοτώνονται λιγοτεροι από 1 σοτυς 100, αντοιθετα βλέπουμε τα ακριβα αμαξια να είναι σε πανω από 10% των θανατηφόρων, λογω καυλας οδηγων τυπου παντελιδη και ... συγγνωμη μπαροκ που χαιρονται όταν γραφει 200 το κοντερ
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
στην τελικη το μονο που κερδίζεις αγοράζοντας σουβ είναι ότι δειχνεις να εχεις περισσοτερα λεφτα.
ε παρε τοτε καλυτερα ένα καμπριο ή ένα σπορ που είναι και πιο ομορφο παρα αυτά τα ογκωδη που δεν βρίσκεις που να τα παρκαρεις.
 

LanciaRallye037

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2016
Μηνύματα
773
Κριτικές
42
Like
2.605
Πόντοι
5.196
θα επρεπε να εχουν εναν κοφτη ολα τα αμαξια κοντα στην ανωτατη ταχυτητα που επιτρεπεται στην χωρα που κυκλοφορουν, αλλιως ειναι σκοτωστρες.
Πολύ καλό αυτό. Μόνος σου το σκέφτηκες;
Μπορείς πολύ άνετα να σκοτωθείς και με 50 χλμ αν δεν έχεις αυτό που λέμε μυαλό. Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα που είναι πιο γρήγορα, αλλά τα χέρια που πιάνουν το τιμόνι.

Αν δοκιμάσετε να πάτε (με σοβαρό όχημα) πάνω απο 220/250 στην ΕΟ, θα βρείτε και στροφές, οι οποίες σε κανονικές ταχύτητες είναι απλά καμπές....
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Πολύ καλό αυτό. Μόνος σου το σκέφτηκες;
Μπορείς πολύ άνετα να σκοτωθείς και με 50 χλμ αν δεν έχεις αυτό που λέμε μυαλό. Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα που είναι πιο γρήγορα, αλλά τα χέρια που πιάνουν το τιμόνι.

Αν δοκιμάσετε να πάτε (με σοβαρό όχημα) πάνω απο 220/250 στην ΕΟ, θα βρείτε και στροφές, οι οποίες σε κανονικές ταχύτητες είναι απλά καμπές....
τωρα ξες τι μου ειπες.
οτι σκοτωνεσαι και ξεμεθυστος ας επιτρεψουμε στους μεθυσμενους να οδηγανε.


η μεγαλη ταχυτητα είναι παραγοντας που αυξανει τον κινδυνο ΠΟΛΥ και γι αυτό υπαρχουν τα ορια ταχύτητας σε ολο τον κοσμο.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
656
Πόντοι
146
Βασικά μια ανάλυση δεδομένων χρήσης οχημάτων θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ...

πχ θα με ενδιέφερε να δω ποια είναι η κατανομή τιμών διαμήκους και εγκάρσιας επιτάχυνσης μεταξύ πουλημένων στην Ελλάδα supercars & exotics ... ποια είναι η εκτός δρόμου χρήση σε τετρακίνητα SUV/Crossover και η εποχική συχνότητα εναλλαγής θερινών-χειμερινών-Α/Τ ελαστικών ... ποιες είναι οι κύριες διαδρομές που αυτά κάνουν (χωράφια, αστική, περιαστική, αυτοκινητόδρομος κτλ), οι μέσες ωριαίες ταχύτητες τους και τα διανυθέντα χιλιόμετρα ανά έτος χρήσης ...

Διότι ναι μεν το κριτήριο του "γιατί έτσι μου αρέσει" είναι μια απολύτως αποδεκτή δικαιολογητική βάση για την όποια αγορά του οποιουδήποτε αγαθού ... Πλήν όμως ο βαθμός απόκλισης μεταξύ προτιθέμενης από τον σχεδιαστή/κατασκευαστή και πραγματικής από τον ιδιοκτήτη χρήσης λέει πολλά για το πόσο τόπο έπιασαν τελικά τα ξοδεμένα ευρώπουλα ...

Διότι αν εγώ αγοράσω μια Carrera 4S η οποία περνάει το 99% του χρόνου της στο γκαράζ και την οποία χρησιμοποιώ κάθε ΣΚ για να κάνω την διαδρομή Βούλα Γλυφάδα για καφέ ή αγοράσω ένα θηριώδες SUV των 2++ τόνων βάρους που το 90% των χιλιομέτρων του το κάνει στην διαδρομή σπίτι-γραφείο μποτιλιαρισμένο στην Κηφισίας (πραγματικά δεδομένα συναδέλφων μου) ... τότε μάλλον κάπου υπάρχει ένα θέμα ...
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
πες τα ρε σεντρινε.
και η καρρερα πορσε και τα ακριβα σουβ μοστρα εξυπηρετουν.
απλα η πορσε σχεδιστηκε για να είναι ομορφη οποτε δικαιολογησαι να την ερωτευτείς παροτι δεν την χρησιμοποιείς και να την αγορασεις.
τα σουβ ΔΕΝ σχεδιάζονται για ομορφα αλλα για δυνατότητες εκτος δρομου υποτίθεται. αρα τι τα αγοραζουν οι επιδειξιες? να δειξουν ότι εχουν λεφτα να αγορασουν ένα ακριβο ΑΣΧΗΜΟ αμαξι ενώ μπορουσαν να αγορασουν ένα ακριβο ομορφο και πιο βολικο στο παρκινγκ και πιο ασφαλες στις στροφες χαμηλο σπορ?????!!!!!
 
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.282
Κριτικές
8
Like
7.313
Πόντοι
2.636
Οποσδηποτε οι βιομηχανίες όταν εγκρίνουν ένα πρότζεκτ, δεν τους έρχεται η Ελλάδα και ο έλληνας στο μυαλό τους
:heavymetalbig:  Ο άνθρωπος ως καταναλωτικό ον, ψάχνει που να πετάξει χρήμα και πως θα φανεί ότι την έχει μεγαλύτερη (άνδρες). Τα suv δεν βγήκαν για πρακτικότητα, δεν έχουν καμμία σχέση με τζιπ, κατ αρχάς το λέει η κατηγορία τους "υβρίδια " συνδιασμός δλδ. Αυτά τα αυτοκίνητα βγήκαν για να ξεχωρίσουν οπτικά κυρίως, οικονομικώς δε βγήκαν για να πετάξουν τα λεφτά τους αυτοί που δεν έχουν χρόνο να οδηγήσουν, ίσως χειρουργοί, εφοπλιστές. Αυτό το καταλαβαίνεις μόλις δεις το νεο κατασκεύασμα της Bentley το οποίο φοράει μπορεί και 25' ζάντα με προφίλ ελαστικού 35mm (ίσως)  Οπότε είναι μία κατηγορία που δεν απευθύνεται σε όλους, θεωρώ το 4*4 με το δικινητο, ότι η μόνη διαφορά είναι στα 5 χιλιάρικα περίπου παραπάνω, μιας που ο άξονας τους είναι τόσο χαμηλά που μπορεί να βρει ακόμα και σε ελληνικά πεζοδρόμια.
 

Συνημμένα

  • IMG_20180413_094313.png
    IMG_20180413_094313.png
    821,9 KB · Εμφανίσεις: 7

sugardadis

Μέγας
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
540
Κριτικές
10
Like
581
Πόντοι
4.245
Διαβάζω το ποστ και θα ήθελα να απαντήσω σε όσους βγάζουν χολή για τα SUV, χωρίς καν ποτέ να έχουν μπει συνοδηγοί σε ένα από αυτά.
Είχα 6 αυτοκίνητα ως τώρα στα 44 μου. 5 μη SUV κι ένα Kuga βενζίνη AWD αυτόματο εσχάτως, ενώ έχω οδηγήσει και RAV-4 πολλές φορές νοικιάρικο.
Τα πιο άνετα ταξίδια τα κάνεις με SUV κι αυτό επειδή:
1. Κανέναν δε νοιάζει αν το χαμηλότερο αυτοκίνητο είναι πιο σταθερό στις στροφές, όπως διάβαζα γελώντας παραπάνω. Όταν δεν κάνεις αγώνες στα λιμανάκια ποσώς ενδιαφέρει αν πηγαίνεις Εθνική οδό με 120 με χαμηλό αυτοκίνητο ή με SUV. Η σταθερότητα και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και θα έλεγα καλυτερο στο SUV γιατί το αυξημένο του βάρος είναι καλύτερη εγγύηση σταθερότητας.
2. 4WD ή ακόμα και AWD σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια στο αυτοκίνητο. Πριν το Kuga είχα μια BMW 120d xdrive (όχι SUV αλλά το xdrive είναι από άλλο πλανήτη) όπου και στα 2 αυτοκίνητα, νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια σε στροφές με βροχή ή πάγο. Προσωπικά έχω οδηγήσει και με τα 2 αυτοκίνητα σε χιονόπτωση με -, και δεν αισθάνθηκα να φεύγει το αυτοκίνητο καθόλου ούτε στα 140/ώρα. Δοκιμάστε το αυτό με προσθιοκίνητο ή χειρότερα πισωκούνα χαμηλή και το συζητάμε.
3. Η υψηλή θέση στην οδήγηση είναι τεράστιο πλεονέκτημα, τόσο στην ίδια την οδήγηση καθώς έχεις περισσότερη ορατότητα και καλύτερη αντίληψη του δρόμου, αλλά και σε άλλα πράγματα όπως σε ανθρώπους που έχουν ισχυαλγίες ή προβλήματα με τη μέση τους, οπότε η είσοδος/έξοδος σε ψηλότερο αυτοκίνητο είναι πλεονέκτημα.
4. Η παθητική ασφάλεια σε SUV είναι καλύτερη από ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο, καθώς είναι συνήθως αυξημένο το βάρος του, αλλά και ψηλότερη η θέση οδήγησης, οπότε σε περίπτωση ατυχήματος με άλλο αυτοκίνητο έχεις περισσότερες πιθανότητες να μην πάθεις ανεπανόρθωτη ζημιά σε σχέση με χαμηλότερο αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει αυτοκίνητα σε διάφορες χώρες και κυρίως Ελλάδα, Ελβετία/Γερμανία με πάγο/βροχή/χιόνι, όπου εκεί καταλαβαίνεις γιατί οι Γερμανοί ανέπτυξαν το Xdrive η BMW και το quattro η Audi.
5. Η οδηγική αίσθηση ενός SUV, πλέον ελάχιστα διαφέρει από ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να μπορείς να κινηθείς σε σχετικά υψηλές ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Παράδειγμα, πιο εύκολα πηγαίνω στην Αθηνών-Κορίνθουν στο ύψος των Μεγάρων με το Kuga, παρά παλιά με το Focus, καθώς το βάρος του είναι αισθητά μεγαλύτερο με αποτέλεσμα να αντέχει σε πλευρικούς ανέμους της περιοχής.
6. Προχτές έβαλα το Kuga σε ποτάμι και το πέρασα απέναντι. Γούσταρα και το κανα.
- Μειονεκτήματα συνήθως η υψηλή κατανάλωση σε πετρέλαιο και βενζίνη, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Συμπερασματικά, για την ασφάλεια, τους χώρους, την άνεση στο ταξίδι και το γεγονός ότι ίσιωσε η μέση μου, πάλι SUV και στο μέλλον.
Και για να απαντήσω και στο κυρίως ερώτημα, ποτέ δικίνητο SUV. Είναι μικρή η διαφορά χρημάτων και τεράστια η διαφορά στην ενεργητική ασφάλεια στο δρόμο. Είναι σα να παίρνεις προσθιοκίνητη BMW. Έγκλημα.
Στο εξωτερικό ειδικά, αν πας σε αντιπροσωπεία και ζητήσεις προσθιοκίνητο SUV, σε κοιτούν σαν εξωγήινο. Και έχουν δίκιο, διότι δεν υπάρχει λογική να πας σε τόσο ψηλό αμάξι και να μην έχεις AWD. Λόγω δύναμης αδράνειας, αν το αρκετά βαρύτερο SUV σου φύγει σε πάγο χωρίς τετρακίνητη διόρθωση, δε μαζεύεται.
Καλά να περνάτε.
 

sugardadis

Μέγας
Εγγρ.
27 Ιουν 2007
Μηνύματα
540
Κριτικές
10
Like
581
Πόντοι
4.245
Επίσης το να λες άσχημα τα SUV, την κατηγορία στην οποία έχουν επενδύσει τα μεγαλύτερα κεφάλαια, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, και που πλέον μέχρι και η Μazerati βγάζει SUV, είναι σα να λες ότι όλοι οι υπεύθυνοι σχεδιασμού σε όλες τις εταιρείες έχουν κάνει λάθος. Δεν το σχολιάζω περαιτέρω. Αυτή τη στιγμή, τα SUV είναι τα νο 1 trendy αυτοκίνητα, ενώ αντίθετα, όλα τα 'σπορ' αντικαθίστανται από απλές εκδόσεις coupe κανονικών μικρομεσαίων ή μεγάλων. Κοινώς, για όσους παρατηρούν, περισσότερα SUV, καταργούνται SLK, Z4, κλπ, ως αυτοκίνητα με μικρή ζήτηση.
 

LanciaRallye037

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2016
Μηνύματα
773
Κριτικές
42
Like
2.605
Πόντοι
5.196
Η οδηγική αίσθηση ενός SUV, πλέον ελάχιστα διαφέρει από ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να μπορείς να κινηθείς σε σχετικά υψηλές ταχύτητες χωρίς πρόβλημα. Παράδειγμα, πιο εύκολα πηγαίνω στην Αθηνών-Κορίνθουν στο ύψος των Μεγάρων με το Kuga, παρά παλιά με το Focus, καθώς το βάρος του είναι αισθητά μεγαλύτερο με αποτέλεσμα να αντέχει σε πλευρικούς ανέμους της περιοχής.
Πρώην οδηγός SUV (Τiguan 2.0 4Motion) To έδωσα μετά απο 4 χρόνια και 80.000 χλμ.
Η αλήθεια είναι πως το χάρηκα. Να εξηγήσω. Σε μεγάλα ταξίδια και ειδικά σε ΕΟ και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας,  είναι κορυφαίο σε άνεση και πολύ ξεκούραστο. Δεν συγκρίνεται με άλλου είδους αυτοκίνητα, παρά μόνο με ακριβά sedan.
Κάποιες φορές, όμως, χρειάστηκε να ακολουθήσω ορεινούς και επαρχιακούς δρόμους (Δομοκός, Φτέρη) όπου το ύψος και το παραπάνω βάρος, δεν είναι ότι καλύτερο.
Προτίμησα λοιπόν ένα γρήγορο Hatch για σβέλτες αποδράσεις και χτύπησα κι ένα μτχ Panda 4X4 (diesel) για τα εκτός δρόμου πατήματα. Α υπάρχει και ένα seicento για τη πόλη.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
656
Πόντοι
146
Απλώς να σημειώσω για να μην υπάρχουν παρανοησεις ότι όσο ελαφρύτερο είναι ένα όχημα με τις υπόλοιπες παραμέτρους σταθερες τόσο ασφαλέστερο, ταχύτερο και αποτελεσματικό είναι στο Γκάζι, φρένο και στρίψιμο - σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας δηλαδή - (ειδικότερη ανάλυση  για κατανομές μαζών, κέντρα περιστροφής, βάρους κτλ είναι εκτός συζητησης).
 

matzafasoula

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2012
Μηνύματα
1.247
Like
874
Πόντοι
96
.
6. Προχτές έβαλα το Kuga σε ποτάμι και το πέρασα απέναντι. Γούσταρα και το κανα.

Nα προσέχεις τα γούστα σου γιατί στον Πανταβρέχει (Καρπενήσι) πολλοί με σοβαρά 4x4 χρειάστηκαν τρακτέρ γιατί τα πήρε το ποτάμι.

Σου λέει, θα μπω από δώ, θα βγώ από κεί. Αμ δέ

Να προσθέσω κι αυτούς στις γέφυρες με πολύ νερό που τους βρίσκουν νεκρούς ή ζωντανούς πιό κάτω στο ποτάμι. Μερικούς ακόμα τους ψάχνουν..

Υπάρχουν και τα οικοδομικά μηχανήματα. Ακόμα κι αυτά δεν είναι για κάθε έδαφος ..
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom