Σαβουρογάμης
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 647
- Κριτικές
- 11
- Like
- 3.547
- Πόντοι
- 736
αν εννοείς για ταξί ναι στείλε πμ να σε ενημερώσω !καλησερα σε ολους...υπαρχει καποια πιατσα στο κεντρο?ερμου,μοναστηρακι,ψυρρη,πλακα?
αν εννοείς για ταξί ναι στείλε πμ να σε ενημερώσω !καλησερα σε ολους...υπαρχει καποια πιατσα στο κεντρο?ερμου,μοναστηρακι,ψυρρη,πλακα?
αν δεν ξερεις η δεν θελεις μην απαντας.. ασε να μας πει καποιος που ξερει..ρε μάγκες σε λίγο θα μας ρωτήσετε
αν κάνουν πιάτσα και πάνω στον Παρθενώνα αράξτε
λίγο
Τι να μας πάρει ; Καμία πίπα μπορεί τύπε …ποιος αδερφέ τα τελειωμένα πρεζονια ; Η μισό μέτρο Πακιστανοί ; Οι μαύροι που είναι χεσμένοι μην τους πιάσει η αστυνομία λόγο του ότι έχουν πρεζα ακόμα και κάτω από την γλώσσα τους ; Όσο αναφορά τα αλλά αλλοδαπά που έχουν πάνω τους κερατά …υπάρχουν και τα τειζερ .. και κύκλω φοράς άνετος χωρίς να λερωσεις τα χέρια σου ………Χαλκοκονδύλη κ Μενάνδρου. Απορώ πως γυρνάτε εκεί τις νύχτες και δε σας έχει κολλήσει κανένα μαχαίρι κανένας να σας πάρει και τις καλτσες
Σοβαρά τώρα ζητάει έξτρα ακόμα και για να βγάλει μπλούζα ;; Αυτή είναι να την αρχίσεις στης μάπες και δεν θα το ξανακάνει !! Που αράζει να περάσω καμία βόλτα ;εαν σου συστηθει με ονομα αννιτα ή εαν εχει ενα τατουαζ στο ενα χερι και ενα σκουρο δοντι μπροστα , τοτε ειναι ξεπετα, εχουν αναφερθει 2-3 εδω μεσα για αυτην εαν ψαξεις πριν 5-10 σελιδες, ζηταει 30 ευρω για απλο προγραμμα για υποτιθεται 20 λεπτα , στο 10 λεπτο φευγει και ζηταει εξτρα για να βγαλει την μπλουζα της ή να την πιασεις το βυζι ή το μουνι, γενικα ζηταει για τα παντα εξτρα. ενας φιλος συναγωνιστης εμεινε αχυτος μια φορα που την δοκιμασε , ξεγελαει οτι ειναι ομορφουλα αλλα μεχρι εκει. απορω πως ''δουλευει'' ακομα εκει. για την συγκεκριμενη γενικα εχουν ακουστει διαφορα αλλα καποια πραγματα δεν λεγονται εδω. απλα προσοχη.
Τελικά η Θεά τύχη ήταν μαζί σου, έμεινε το ωραίο ταξίδιΝα είσαι καλά Ιωάννη μποκολε φιλτατε συναγωνιστή ,όφειλα να παραθέσω την εμπειρία μου αλλά και τον τρόμο που ένιωσα στο τέλος όπου σαν νομοταγής πελάτης ήθελα να πληρώσω αλλά η κοπέλα προφανοσ η μαστουρωμενη κάργα ήταν η ήταν παρανοϊκή ευτυχία δεν με έκοψε όταν την έπαιρνα από τον πρωκτό διότι θα μου έμενε αποθημενο δεν το έχω ξανακάνει έτσι χύμα και ήταν η πρώτη φορά τόσο χύμα που καβλωσα τόσο πολύ !!! Παντός ήταν ωραίο νιμου αδύνατη στήθος μικρό στητο με όμορφες ροζ ρογεσ πεταχτεσ αδύνατη λεκάνη κοιλιά πόδια σκοινί η κοπέλα !! Με όμορφο πρόσωπο καστανά μαλλιά με ξανθές ανταύγειες, στάνταρ τσιγγανοβουλγαρα
Ούτε εμένα με έχουν ενοχλήσει ποτέ τύπε. Είμαι 1,70, ασπρομάλλης και δεν έχω κανένα φανερό σημάδι δύναμης. Αυτονόητο πως χρησιμοποιούμε το μυαλό μας. Έχω δει παρέα 10 πρεζάκηδων ντάγκλα στο πεζοδρόμιο. Δεν πέρασα ανάμεσά τους. Διαλέγω τα ρούχα που θα φορέσω να βγάζω εικόνα φτωχομπινέ. Δεν κουβαλάω κάρτες, δεν φοράω ρολόι, παίρνω μαζί μου ένα κινητό δεκαετίας που το έχω φυλάξει ακριβώς γι αυτή τη δουλειά. Έχω 10€ παραπάνω από όσα υπολογίζω να ξοδέψω. Αν μου την πέσουν θα τα δώσω, σιγά την απώλειαΤυπε με όλο το σεβασμό. Μιλάς εκ του ασφαλούς με το ότι σε σου έχει συμβεί τίποτα. Πάνω στη μανία θα σε γαμησουν πατοκορφα. Ειδικά αν το παίξεις και νταης και δεν είσαι φρόνιμος. Έχω πάθει κι εγώ, έχουν συμβεί και σε γνωστους μου . Υπάρχει και μια περίπτωση παλιού φίλου που ήταν 2 μέτρα και είχε εκεί σπίτι από γονείς και δεν τον ενόχλησε ποτέ κανένας. Τώρα αν δεν είσαι έτσι δυστυχώς πρέπει να αραιώσεις απ' το μέρος αυτό ή τουλάχιστον να μην είσαι εκτός πραγματικότητας.
Παίζει καμμια πιατσα Καρυάτιδες τυπε;ρε μάγκες σε λίγο θα μας ρωτήσετε
αν κάνουν πιάτσα και πάνω στον Παρθενώνα αράξτε
λίγο
Μην παίρνεις όρκο για τις φόλες τύπε μου!!!καλημερα μαγκες , δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι φοβαστε τοσο πολυ να πατε στο τριγωνο και απλα ρωτατε για κοπελες και υπηρεσιες χωρις να πηγαινε οι ιδιοι εκει επειδη φοβαστε μην σας την πεσουν . ποιοι να σας την πεσουν ? κυκλοφορω 10 χρονια στο κεντρο , πρωι και βραδυ , ειτε με ακρυβα ρουχα και φουλ πορτοφολι στα 50αρικα ειτε με φτηνα ρουχα χωρις λεφτα , εχω περασει απο τα πιο απιθανα μερη αναμεσα σε πρεζακια ,αλγερινομαρικινους,πακιστανους,πορνες,νταβατζηδες και δεν μου την εχει πεσει ποτε κανεις . το τριγωνο δεν ειναι μπογκοτα κολομβιας.
ΥΓ. μακαρι να ηταν δλδ μπογκοτα κολομβιας τουλαχιστον εκει δεν εχει φολες ......
Πριν καμία ώρα , την πέτυχα λίγο πιο πάνω , καλό ποιοτικό ακα τελειωτικό τσιμπουκι στο αμάξι … όνομα μ είπε Αννίτα !! Είναι η γνωστή που έχω διάβαση πιο παλαιά φίλτατε συναγωνιστή μπόκολε ;
μουνι ή κωλο εδωσε ? ποσα λεφτα σου πηρε και για ποση ωρα ? τα καταπινει ή τα φτυνει ? δωσε λιγο περισσοτερες πληροφοριες. επισης ποια οδος ειναι αυτη ? δεν μπορω να καταλαβω απο την φωτογραφια.Πριν καμία ώρα , την πέτυχα λίγο πιο πάνω , καλό ποιοτικό ακα τελειωτικό τσιμπουκι στο αμάξι … όνομα μ είπε Αννίτα !! Είναι η γνωστή που έχω διάβαση πιο παλαιά φίλτατε συναγωνιστή μπόκολε ;
δεν το γνωρίζω το άτομο συναγωνιστήΠριν καμία ώρα , την πέτυχα λίγο πιο πάνω , καλό ποιοτικό ακα τελειωτικό τσιμπουκι στο αμάξι … όνομα μ είπε Αννίτα !! Είναι η γνωστή που έχω διάβαση πιο παλαιά φίλτατε συναγωνιστή μπόκολε ;
Μόνο πίπα στα 20 ευρο τα κατάπιε όλα , Στην πίσω πλευρά του μπιλ την πήγα με το αμάξι , εκεί λίγο πιο πάνω από το μπιλ !!μουνι ή κωλο εδωσε ? ποσα λεφτα σου πηρε και για ποση ωρα ? τα καταπινει ή τα φτυνει ? δωσε λιγο περισσοτερες πληροφοριες. επισης ποια οδος ειναι αυτη ? δεν μπορω να καταλαβω απο την φωτογραφια.
Καλησπέρα φίλε αυτή η κοπέλα που την βρίσκεις που είναι ακριβώς που αράζειΜόνο πίπα στα 20 ευρο τα κατάπιε όλα , Στην πίσω πλευρά του μπιλ την πήγα με το αμάξι , εκεί λίγο πιο πάνω από το μπιλ !!
Εθεάθη μωρό γύρο στα 26 πιθανός τρελό ( κυριολεκτιΚα) αλλά ομορφο και καβλωμενο στην περιοχή του Μεταξουργείου προς οδό μαρνη σε κάποιο στενό όπως ανεβαίνουμε … ώρα 10:30 βράδυ … και με καλούσε να την πήδηξω σε είσοδο πολυκατοικίας είχα καποτες έβαλα μπήκα κωλο (πίσω πόρτα ) ..της άρεσε έλεγε ερωτολογα και συνάμα γελούσε Χύνω …και το κορυφαίο · λέω ποσά θες κούκλα μου εκεί φρικαρα άρχισε να φωνάζει - ουρλιάζει παλυ παλυ παλυ ..μαγγες πολύ δυνατά όμως και σηκώθηκα και έφυγα τρομαγμένος αυτά !!! Σίγουρα είναι τσιγγάνο βουλγαρα αλλά δεν νομίζω να με τρολαρε μάλλον έχει θέμα και δεν το κατάλαβα !!
ΦΑΒΙΕΡΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΚαλησπέρα φίλε αυτή η κοπέλα που την βρίσκεις που είναι ακριβώς που αράζει
Καλησπέρα φίλε τι ώρες βγαίνει και είναι εκεί κάθε μέραΦΑΒΙΕΡΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ