Νέα

Πιάτσες Αθήνας (Πουτάνες)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spunky13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 32K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (1 μέλη και 34 επισκέπτες)

Σαβουρογάμης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2022
Μηνύματα
647
Κριτικές
11
Like
3.547
Πόντοι
736

panosmegalos

Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2021
Μηνύματα
41
Like
151
Πόντοι
0
αμπελόκηποι - λεωφορος αλεξανδρας - πανορμου - γκυζη παιζει τιποτα?
 

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.040
Κριτικές
57
Like
6.643
Πόντοι
4.630
Χαλκοκονδύλη κ Μενάνδρου. Απορώ πως γυρνάτε εκεί τις νύχτες και δε σας έχει κολλήσει κανένα μαχαίρι κανένας να σας πάρει και τις καλτσες
Τι να μας πάρει ; Καμία πίπα μπορεί τύπε …ποιος αδερφέ τα τελειωμένα πρεζονια ; Η μισό μέτρο Πακιστανοί ; Οι μαύροι που είναι χεσμένοι μην τους πιάσει η αστυνομία λόγο του ότι έχουν πρεζα ακόμα και κάτω από την γλώσσα τους ; Όσο αναφορά τα αλλά αλλοδαπά που έχουν πάνω τους κερατά …υπάρχουν και τα τειζερ .. και κύκλω φοράς άνετος χωρίς να λερωσεις τα χέρια σου ………
 

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.040
Κριτικές
57
Like
6.643
Πόντοι
4.630
εαν σου συστηθει με ονομα αννιτα ή εαν εχει ενα τατουαζ στο ενα χερι και ενα σκουρο δοντι μπροστα , τοτε ειναι ξεπετα, εχουν αναφερθει 2-3 εδω μεσα για αυτην εαν ψαξεις πριν 5-10 σελιδες, ζηταει 30 ευρω για απλο προγραμμα για υποτιθεται 20 λεπτα , στο 10 λεπτο φευγει και ζηταει εξτρα για να βγαλει την μπλουζα της ή να την πιασεις το βυζι ή το μουνι, γενικα ζηταει για τα παντα εξτρα. ενας φιλος συναγωνιστης εμεινε αχυτος μια φορα που την δοκιμασε , ξεγελαει οτι ειναι ομορφουλα αλλα μεχρι εκει. απορω πως ''δουλευει'' ακομα εκει. για την συγκεκριμενη γενικα εχουν ακουστει διαφορα αλλα καποια πραγματα δεν λεγονται εδω. απλα προσοχη.
Σοβαρά τώρα ζητάει έξτρα ακόμα και για να βγάλει μπλούζα ;; Αυτή είναι να την αρχίσεις στης μάπες και δεν θα το ξανακάνει !! Που αράζει να περάσω καμία βόλτα ;
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.837
Like
19.959
Πόντοι
3.656
τ
Να είσαι καλά Ιωάννη μποκολε φιλτατε συναγωνιστή ,όφειλα να παραθέσω την εμπειρία μου αλλά και τον τρόμο που ένιωσα στο τέλος όπου σαν νομοταγής πελάτης ήθελα να πληρώσω αλλά η κοπέλα προφανοσ η μαστουρωμενη κάργα ήταν η ήταν παρανοϊκή ευτυχία δεν με έκοψε όταν την έπαιρνα από τον πρωκτό διότι θα μου έμενε αποθημενο δεν το έχω ξανακάνει έτσι χύμα και ήταν η πρώτη φορά τόσο χύμα που καβλωσα τόσο πολύ !!! Παντός ήταν ωραίο νιμου αδύνατη στήθος μικρό στητο με όμορφες ροζ ρογεσ πεταχτεσ αδύνατη λεκάνη κοιλιά πόδια σκοινί η κοπέλα !! Με όμορφο πρόσωπο καστανά μαλλιά με ξανθές ανταύγειες, στάνταρ τσιγγανοβουλγαρα
Τελικά η Θεά τύχη ήταν μαζί σου, έμεινε το ωραίο ταξίδι
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.837
Like
19.959
Πόντοι
3.656
Τυπε με όλο το σεβασμό. Μιλάς εκ του ασφαλούς με το ότι σε σου έχει συμβεί τίποτα. Πάνω στη μανία θα σε γαμησουν πατοκορφα. Ειδικά αν το παίξεις και νταης και δεν είσαι φρόνιμος. Έχω πάθει κι εγώ, έχουν συμβεί και σε γνωστους μου . Υπάρχει και μια περίπτωση παλιού φίλου που ήταν 2 μέτρα και είχε εκεί σπίτι από γονείς και δεν τον ενόχλησε ποτέ κανένας. Τώρα αν δεν είσαι έτσι δυστυχώς πρέπει να αραιώσεις απ' το μέρος αυτό ή τουλάχιστον να μην είσαι εκτός πραγματικότητας.
Ούτε εμένα με έχουν ενοχλήσει ποτέ τύπε. Είμαι 1,70, ασπρομάλλης και δεν έχω κανένα φανερό σημάδι δύναμης. Αυτονόητο πως χρησιμοποιούμε το μυαλό μας. Έχω δει παρέα 10 πρεζάκηδων ντάγκλα στο πεζοδρόμιο. Δεν πέρασα ανάμεσά τους. Διαλέγω τα ρούχα που θα φορέσω να βγάζω εικόνα φτωχομπινέ. Δεν κουβαλάω κάρτες, δεν φοράω ρολόι, παίρνω μαζί μου ένα κινητό δεκαετίας που το έχω φυλάξει ακριβώς γι αυτή τη δουλειά. Έχω 10€ παραπάνω από όσα υπολογίζω να ξοδέψω. Αν μου την πέσουν θα τα δώσω, σιγά την απώλεια
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656

tasani44

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2021
Μηνύματα
165
Κριτικές
1
Like
438
Πόντοι
21
καλημερα μαγκες , δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι φοβαστε τοσο πολυ να πατε στο τριγωνο και απλα ρωτατε για κοπελες και υπηρεσιες χωρις να πηγαινε οι ιδιοι εκει επειδη φοβαστε μην σας την πεσουν . ποιοι να σας την πεσουν ? κυκλοφορω 10 χρονια στο κεντρο , πρωι και βραδυ , ειτε με ακρυβα ρουχα και φουλ πορτοφολι στα 50αρικα ειτε με φτηνα ρουχα χωρις λεφτα , εχω περασει απο τα πιο απιθανα μερη αναμεσα σε πρεζακια ,αλγερινομαρικινους,πακιστανους,πορνες,νταβατζηδες και δεν μου την εχει πεσει ποτε κανεις . το τριγωνο δεν ειναι μπογκοτα κολομβιας.
ΥΓ. μακαρι να ηταν δλδ μπογκοτα κολομβιας τουλαχιστον εκει δεν εχει φολες ......
 

kafearkoudas

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
4.083
Κριτικές
26
Like
17.810
Πόντοι
5.710
καλημερα μαγκες , δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι φοβαστε τοσο πολυ να πατε στο τριγωνο και απλα ρωτατε για κοπελες και υπηρεσιες χωρις να πηγαινε οι ιδιοι εκει επειδη φοβαστε μην σας την πεσουν . ποιοι να σας την πεσουν ? κυκλοφορω 10 χρονια στο κεντρο , πρωι και βραδυ , ειτε με ακρυβα ρουχα και φουλ πορτοφολι στα 50αρικα ειτε με φτηνα ρουχα χωρις λεφτα , εχω περασει απο τα πιο απιθανα μερη αναμεσα σε πρεζακια ,αλγερινομαρικινους,πακιστανους,πορνες,νταβατζηδες και δεν μου την εχει πεσει ποτε κανεις . το τριγωνο δεν ειναι μπογκοτα κολομβιας.
ΥΓ. μακαρι να ηταν δλδ μπογκοτα κολομβιας τουλαχιστον εκει δεν εχει φολες ......
Μην παίρνεις όρκο για τις φόλες τύπε μου!!!
 

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.040
Κριτικές
57
Like
6.643
Πόντοι
4.630
5337220A-98C8-4044-9BBA-4639762B2E0E.jpeg
 

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.040
Κριτικές
57
Like
6.643
Πόντοι
4.630
Πριν καμία ώρα , την πέτυχα λίγο πιο πάνω , καλό ποιοτικό ακα τελειωτικό τσιμπουκι στο αμάξι … όνομα μ είπε Αννίτα !! Είναι η γνωστή που έχω διάβαση πιο παλαιά φίλτατε συναγωνιστή μπόκολε ;
 

tasani44

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2021
Μηνύματα
165
Κριτικές
1
Like
438
Πόντοι
21
Πριν καμία ώρα , την πέτυχα λίγο πιο πάνω , καλό ποιοτικό ακα τελειωτικό τσιμπουκι στο αμάξι … όνομα μ είπε Αννίτα !! Είναι η γνωστή που έχω διάβαση πιο παλαιά φίλτατε συναγωνιστή μπόκολε ;
μουνι ή κωλο εδωσε ? ποσα λεφτα σου πηρε και για ποση ωρα ? τα καταπινει ή τα φτυνει ? δωσε λιγο περισσοτερες πληροφοριες. επισης ποια οδος ειναι αυτη ? δεν μπορω να καταλαβω απο την φωτογραφια.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.837
Like
19.959
Πόντοι
3.656
Πριν καμία ώρα , την πέτυχα λίγο πιο πάνω , καλό ποιοτικό ακα τελειωτικό τσιμπουκι στο αμάξι … όνομα μ είπε Αννίτα !! Είναι η γνωστή που έχω διάβαση πιο παλαιά φίλτατε συναγωνιστή μπόκολε ;
δεν το γνωρίζω το άτομο συναγωνιστή
 
  • Like
Αντιδράσεις: ISINAS

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.040
Κριτικές
57
Like
6.643
Πόντοι
4.630
μουνι ή κωλο εδωσε ? ποσα λεφτα σου πηρε και για ποση ωρα ? τα καταπινει ή τα φτυνει ? δωσε λιγο περισσοτερες πληροφοριες. επισης ποια οδος ειναι αυτη ? δεν μπορω να καταλαβω απο την φωτογραφια.
Μόνο πίπα στα 20 ευρο τα κατάπιε όλα , Στην πίσω πλευρά του μπιλ την πήγα με το αμάξι , εκεί λίγο πιο πάνω από το μπιλ !!
 

Vagos1975

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2018
Μηνύματα
142
Like
154
Πόντοι
1
Μόνο πίπα στα 20 ευρο τα κατάπιε όλα , Στην πίσω πλευρά του μπιλ την πήγα με το αμάξι , εκεί λίγο πιο πάνω από το μπιλ !!
Καλησπέρα φίλε αυτή η κοπέλα που την βρίσκεις που είναι ακριβώς που αράζει
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Εθεάθη μωρό γύρο στα 26 πιθανός τρελό ( κυριολεκτιΚα) αλλά ομορφο και καβλωμενο στην περιοχή του Μεταξουργείου προς οδό μαρνη σε κάποιο στενό όπως ανεβαίνουμε … ώρα 10:30 βράδυ … και με καλούσε να την πήδηξω σε είσοδο πολυκατοικίας είχα καποτες έβαλα μπήκα κωλο (πίσω πόρτα ) ..της άρεσε έλεγε ερωτολογα και συνάμα γελούσε Χύνω …και το κορυφαίο · λέω ποσά θες κούκλα μου εκεί φρικαρα άρχισε να φωνάζει - ουρλιάζει παλυ παλυ παλυ ..μαγγες πολύ δυνατά όμως και σηκώθηκα και έφυγα τρομαγμένος αυτά !!! Σίγουρα είναι τσιγγάνο βουλγαρα αλλά δεν νομίζω να με τρολαρε μάλλον έχει θέμα και δεν το κατάλαβα !!

Σαν να έκλεψες εκκλησία τύπε!
Ούτε του παπά (ΟΧΙ του Αλέξη).
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom