Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

Τα περισσότερα ψέμματα τα έχω ακούσει εκτός strip clubs.
Όμως τα πιο "έξυπνα" ήταν εντός,από επαγγελματίες του είδους!
Ένα από αυτά,το συνηθέστερο απαντάται στην ερώτηση : " πως θα με χαρακτήριζες/περιέγραφες με λίγα λόγια ; "
Οι απαντήσεις είναι,περιέργως,σχεδόν ΠΑΝΤΑ οι ίδιες.
Έξυπνος,άνθρωπος με χιούμορ,cool,έντιμος και πολλά πολλά ακόμη.
Αυτό που με προβληματίζει,είναι πως όλα αυτά τα χαρίσματα (που είναι ΚΑΙ προφανή,αφού τα αντιλαμβάνεται μια εργαζόμενη κοπέλα σε 30-90') δεν τα βλέπει καμιά γκόμενα εκτός strip club να βρω κι εγώ την υγειά μου ;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ολες οι καρτες δεκτες, ευκολιες πληρωμης.Κωλοβυθομέτρηση κατ' οίκον ?
Άσε που ασχολούνται ερασιτεχνικά με την ψυχολογία και μανιωδώς με τα ζώδια, οπότε σε κόβουν από χιλιόμετρο τι είσαι και ποιος είσαι.
Πάντως ο Ρουβάς δεν πιάνει μία μπροστά μου εντός των strip clubs.![]()
![]()
πεδαραδεσ ,γιγαντεσ ,θεη,ποσ δε ιμουν εγο ακριβοσ το αντιθετο ινε τα αντρικα μου προτοτιπα![]()
![]()
Άνδρα striper έχει τύχει να δει κανένα αγόρι (Live!!!)?
Πως σας φάνηκε?
Ρουβά σε φωνάζουν εσένα? Εμένα γιατί με φωνάζουν Άρχοντα? Να ανησυχώ?
σακι ελα για δουλια,χριαζομε ενα ιδραβλικοΈχω διάφορα προσωνύμια κατά τόπους αλλά το Σάκης επικρατεί,το ομολογώ!
Το άρχοντας είναι ύπουλο,να ξέρεις οτι κρύβει κινδύνους.
Μήπως έχεις ξεκαθαρίσει τι είδους άρχοντας είσαι ?
Το άρχοντας είναι ύπουλο,να ξέρεις οτι κρύβει κινδύνους.
Μήπως έχεις ξεκαθαρίσει τι είδους άρχοντας είσαι ?
Μπορείς να ξεκαθαρίσεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εκεί μέσα?![]()

μαθε και μενα μικρε δασκαλεΌχι,άλλωστε δεν πάω για να ξεκαθαρίσω αλλά για να τα μπερδέψω ακόμη περισσότερο.
Το ξεκαθάρισμα είναι δύσκολη δουλειά κ την αφήνω στους ειδικούς.
Πάντα ήμουν ειδικός στο "zonal marking",με το "man to man" δεν τα καταφέρνω σε επίπεδο διασκέδασης.
(Παίρνω μαθήματα υπομονής βέβαια κ θα βελτιωθώ)!![]()
Όχι,άλλωστε δεν πάω για να ξεκαθαρίσω αλλά για να τα μπερδέψω ακόμη περισσότερο.
Το ξεκαθάρισμα είναι δύσκολη δουλειά κ την αφήνω στους ειδικούς.
Πάντα ήμουν ειδικός στο "zonal marking",με το "man to man" δεν τα καταφέρνω σε επίπεδο διασκέδασης.
(Παίρνω μαθήματα υπομονής βέβαια κ θα βελτιωθώ)!![]()
μαθε και μενα μικρε δασκαλε
και γο αντιθεσι ιμε τισ παραφονιασΜαθητής παρακαλώ. Αιώνιος φοιτητής θα ήταν το καλύτερο,γιατί μ'αρέσει η τεράστια αντίθεση!!!
Κατά το μπερδεway δλδ!
![]()
Μπέρδεμα,όπως:
?