Mετά από χτεσινή επίσκεψη σε ίδρυμα έφαγα και εγώ σαν 12-χρονο το παραμυθάκι μου. Με άναψε η καριόλα σαν μαλάκας πρωτάρης, τα έσκασα στα κεράσματα, κλείσαμε ραντεβού έξω από το μαγαζί και ακόμα τη περιμένω. Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι από που το έσκασε η μαλακισμένη, γιατί όλη την ώρά περίμενα έξω από το μαγαζί και δε την είδα να βγαίνει. Η αλήθεια έιναι ότι είχα καιρό να φάω τέτοιο άκυρο και τώρα το φυσάω και δε κρυώνει. Δε πειράζει μέσα στη ζή είναι και αυτό. Άντε καληνύχτα δουλεύετε το πρωί.....
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).