Νέα

Παραλία Κινέτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ithinkblue
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 955K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (4 μέλη και 16 επισκέπτες)

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Κινέτα ή σχοινί τύπε :confused::confused:
Σχοινί Κώστα μ σχοινί
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ….
Έμπαινε Γιάννη Έμπαινε φρόντισε να περάσεις καλά γτ εγώ δουλεύω δωδεκάωρο
 

VasilhsCm

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2021
Μηνύματα
443
Like
998
Πόντοι
81
Εγώ λέω να κάνω μια επίσκεψη αύριο μιας και είμαι των γραμμάτων και δεν εργάζομαι
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Να τι παιζει
morph_20250605_111801762.jpg
Ρε τυπε ποιον πας να κοροϊδέψεις δεν είναι Κινέτα εδώ και πολύ πιθανόν να μην είστε καν σε παραλία γυμνιστών άντε σπάσε ρε μλκα
 
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
30
Like
1.361
Πόντοι
200
Είναι η παραλία Κινέτας αυτή??
Όχι απλά είναι γυμνισμός και πίστευα ότι ταίριαζε με το νημα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ρε τυπε ποιον πας να κοροϊδέψεις δεν είναι Κινέτα εδώ και πολύ πιθανόν να μην είστε καν σε παραλία γυμνιστών άντε σπάσε ρε μλκα
Είδες την αμέσως επόμενη φώτο?
 

a.step

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2022
Μηνύματα
2.098
Κριτικές
9
Like
4.058
Πόντοι
736
Όχι απλά είναι γυμνισμός και πίστευα ότι ταίριαζε με το νημα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Είδες την αμέσως επόμενη φώτο?
Υπάρχει νήμα για φωτό από παραλιες
 
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
30
Like
1.361
Πόντοι
200
Ρε συ τραβά αλλού να κάνεις το εφέ σου δεν είναι Κινέτα εδώ μην γίνεσαι φιδεμπορας γτ θα ανεβάσω από κινετα και θα με επιβαιβεωσει όλο το φόρουμ ότι είναι φωτό της Κινέτα έλα σε παρακαλώ όλοι την καύλα μας κάνουμε αλλά μην υποτιμάς την νοημοσύνη των μελών ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΤΑ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ Ο ΦΙΔΕΜΠΟΡΑΣ Πιθανόν να μην είναι δικές του καν οι φωτό και να τις έχει κλέψει
Αμέσως στο επόμενο μήνυμα λέω ότι δεν είναι Κινέττα,τώρα γιατί αυτή η επίθεση δεν ξερω
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Όχι απλά είναι γυμνισμός και πίστευα ότι ταίριαζε με το νημα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Είδες την αμέσως επόμενη φώτο?
Έλα ψεύτικο έχεις πέσει σε γυμνιστη πολλά χρόνια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και φυσικά σε όλη την Αττική έλα κόψε λάσπη νόμιζες ότι δεν θα έδινε κανείς σημασία πιθανόν κλεμμένες φωτογραφίες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αμέσως στο επόμενο μήνυμα λέω ότι δεν είναι Κινέττα,τώρα γιατί αυτή η επίθεση δεν ξερω
Γτ οι μαγκιες αλλού αν δεν στην έμπαινα έτσι θα κοροϊδέψεις κόσμο και είναι ασχημο
 
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
30
Like
1.361
Πόντοι
200
Έλα ψεύτικο έχεις πέσει σε γυμνιστη πολλά χρόνια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και φυσικά σε όλη την Αττική έλα κόψε λάσπη νόμιζες ότι δεν θα έδινε κανείς σημασία πιθανόν κλεμμένες φωτογραφίες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Γτ οι μαγκιες αλλού αν δεν στην έμπαινα έτσι θα κοροϊδέψεις κόσμο και είναι ασχημοτ
Λες απλά πράγματα ανομια μεταξύ τους και χωρίς επιχειρηματα
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Λες απλά πράγματα ανομια μεταξύ τους και χωρίς επιχειρηματα
Καλά έλα μην το παίζεις άλλο θύμα δεν είσαι και το ξέρεις καλά απλά έπεσες πάνω μου και δεν περίμενες να αντιδράσει και ο άλλος και εγώ που είμαι και ντόπιος της περιοχής Κινέτας πέριξ θα τους πούλαγες παραμυθακι φιδίσιο με κορμί μπρος και πίσω ίσιο άσε κάνε τουμπεκα και απόλαυσε αυτά που προσφέρουμε όπως ολοι μας άλλωστε
 
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
30
Like
1.361
Πόντοι
200
Δεν είπα ποτέ ότι είναι Κινέτα,Λευκάδα είναι.Απλα είναι γυμνισμός και θεώρησα ότι ταιριάζει με το θέμα του νήματος,τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.Αν δεν γουστάρεις την σβηνω
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Δεν είπα ποτέ ότι είναι Κινέτα,Λευκάδα είναι.Απλα είναι γυμνισμός και θεώρησα ότι ταιριάζει με το θέμα του νήματος,τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.Αν δεν γουστάρεις την σβηνω
Δεν κάνω κουμάντο εδώ τυπε απλά δεν μου αρέσει να με υποτιμανε κάνεις και πότε ολοι το ίδιο ψάχνουμε κοιτάμε ενωμένοι πρέπει να το καταφέρουμε όχι να λέμε μαλακίες ο ένας στον άλλο
 
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
30
Like
1.361
Πόντοι
200
Δεν κάνω κουμάντο εδώ τυπε απλά δεν μου αρέσει να με υποτιμανε κάνεις και πότε ολοι το ίδιο ψάχνουμε κοιτάμε ενωμένοι πρέπει να το καταφέρουμε όχι να λέμε μαλακίες ο ένας στον άλλο
Δεν διαφωνώ μαζί σου
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Σχοινί Κώστα μ σχοινί
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Μύστη εγώ ήμουν χθες στο σχοινί. Πέτυχα 4 ζευγάρια στο πρώτο κομμάτι με μαγιό κι άλλο ένα αμέσως μετά τον βράχο που είχε κλειστεί σε σκηνή :confused::confused:. Κατά τις 19:00 αποφάσισα να περπατήσω προς τα βράχια δεξιά όπου τσεκαρα συνολικά 3 άνδρες,ο ένας μάλιστα ήταν στημένος κι έβαζε έναν δονητη στον κωλο του :headbang::headbang:,ενώ δίπλα του μέτρησα 4-5 κουτάκια heiniken. Ξενέρωσα κι επέστρεψα στην αρχή των γυμνιστών όπου είχαν φύγει όλοι ενώ η ώρα ήταν 20:00. Στο πρώτο κομμάτι είχε σκάσει αλβανοοικογενεια με μικρά παιδιά. Τσαντιστηκα ακόμη περισσότερο κι έφυγα για να προλάβω και το φέρι :sunglasses::sunglasses:.
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Μύστη εγώ ήμουν χθες στο σχοινί. Πέτυχα 4 ζευγάρια στο πρώτο κομμάτι με μαγιό κι άλλο ένα αμέσως μετά τον βράχο που είχε κλειστεί σε σκηνή :confused::confused:. Κατά τις 19:00 αποφάσισα να περπατήσω προς τα βράχια δεξιά όπου τσεκαρα συνολικά 3 άνδρες,ο ένας μάλιστα ήταν στημένος κι έβαζε έναν δονητη στον κωλο του :headbang::headbang:,ενώ δίπλα του μέτρησα 4-5 κουτάκια heiniken. Ξενέρωσα κι επέστρεψα στην αρχή των γυμνιστών όπου είχαν φύγει όλοι ενώ η ώρα ήταν 20:00. Στο πρώτο κομμάτι είχε σκάσει αλβανοοικογενεια με μικρά παιδιά. Τσαντιστηκα ακόμη περισσότερο κι έφυγα για να προλάβω και το φέρι :sunglasses::sunglasses:.
Εγώ πέτυχα τέσσερα ζευγάρια όπως λες τα δύο πρώτα ντυμένα ένα χύμα στο τοίχιο και ένα δίπλα με ομπρέλα όπου και παίξαμε όλοι μαζί στο τοιχακι πίσω άλλους δεν είδα αλλά όχι εφτά οχτω στο έχω πει έρχεσαι αργααααα Κώστα μου έρχεσαι αργά κανόνισε λίγο το πρόγραμμα όλα τα καλά χάνεις εγώ ήμουν τρεις με πεντέμισι που είχαμε χύσει ένα μπες βγες να ξςιδρωσουμε και έφυγα ήρθες αργά
 

Ippokratis22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2022
Μηνύματα
941
Κριτικές
2
Like
2.156
Πόντοι
486
Ρε μάγκες καθόμουν και χάζευα χαλαρα το νημα,στο οποίο έχει πέσει κάποιες φορές το μάτι μου,λοιπόν επειδή βλέπω αρκετές αναφορές γι διαφορά θα ήθελα να αναφέρω κάτι.
Το καλοκαίρι του 2020 ήταν μετά τη πρώτη πρώτη καραντίνα.Πηγαινα λοιπόν με μια τότε γκομενα για δυο μήνες Ιούλιο-Αύγουστο εάν όχι καθημερινά τότε 5 φορές τη βδομάδα σίγουρα για μπάνιο Κινέτα.
Επειδή μ έκανε εντύπωση έκατσα κ έψαξα τα μέρη τα οποία αναφέρετε,εχω να πω ότι εμείς πηγαίναμε μετά το Καπταιν Τζων κ περνάγαμε και το sun hotel,καθόμασταν με τις πετσέτες εκεί στην άκρη,προφανώς υπήρχε κ άλλως κόσμος αλλά συνήθως ελάχιστα άτομα.Ποτε δεν είδαμε τίποτα περίεργο ούτε έπεσε κάτι στην αντίληψη μας.Μονο μια φορά ήρθε ένας μπάρμπας εκεί π αραζαμε κ μας προτεινε να μας πάει με τη βάρκα του κάπου πιο καβατζωτα γιατί λέει θα σκάσουν ματακιδες σε λίγο εδώ,όχι ρε φίλε του είπαμε δεν ενδιαφερόμαστε κ μετά από λίγο τι κάναμε.
Απ ότι είδα στους χάρτες ακριβώς δίπλα από εκεί π αραζαμε αναγράφεται παραλία γυμνιστών.Το ερώτημα μου λοιπόν είναι είτε ελάχιστα δίπλα μας γίνετε παιχνίδι κ δε το γνωρίζαμε είτε αναγράφονται παπατζιλικια.
Τέλος να αναφερθεί ότι δεν είχαμε καμία ιδέα περι Κινέτας και εάν παίζει το οτιδιποτε εκεί πέρα.
Καλά ο μπάρμπας τι φάση ; Να σας πάει παραδίπλα για να σας γαμησει κ τους 2 ;
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Μύστη εγώ ήμουν χθες στο σχοινί. Πέτυχα 4 ζευγάρια στο πρώτο κομμάτι με μαγιό κι άλλο ένα αμέσως μετά τον βράχο που είχε κλειστεί σε σκηνή :confused::confused:. Κατά τις 19:00 αποφάσισα να περπατήσω προς τα βράχια δεξιά όπου τσεκαρα συνολικά 3 άνδρες,ο ένας μάλιστα ήταν στημένος κι έβαζε έναν δονητη στον κωλο του :headbang::headbang:,ενώ δίπλα του μέτρησα 4-5 κουτάκια heiniken. Ξενέρωσα κι επέστρεψα στην αρχή των γυμνιστών όπου είχαν φύγει όλοι ενώ η ώρα ήταν 20:00. Στο πρώτο κομμάτι είχε σκάσει αλβανοοικογενεια με μικρά παιδιά. Τσαντιστηκα ακόμη περισσότερο κι έφυγα για να προλάβω και το φέρι :sunglasses::sunglasses:.
Ναι χαινεκεν κουτάκια ακόμα εδώ είναι ρε
 

Talibanakos44

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
32
Like
5.428
Πόντοι
2.846
Καλά ο μπάρμπας τι φάση ; Να σας πάει παραδίπλα για να σας γαμησει κ τους 2 ;
Δε ξέρω ρε φίλε τι να σ πω,μας είχε πει έχω μια βάρκα να σας πάω κάπου παραδίπλα πιο ήρεμα γιατί εδώ σε λίγο θα μαζευτούνε ματακιδες και θα σας ενοχλούν.
 

aplas88

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2023
Μηνύματα
40
Like
497
Πόντοι
20
Ρε παιδιά στη συγκεκριμένη παραλία έχω παρατηρήσει μερικές φορές ένα ναυάγιο από τα λίγα. Μπάρμπας με vibes μόνιμα σουρωμένου, προς το πίσω μέρος της πρώτης παραλίας, με ένα ποδήλατο, τραμπουκίζει, βρίζει και πετάει μέχρι και πέτρες σε κόσμο, σχολιάζει και παρενοχλεί διερχόμενες κοπέλες και γενικά είναι μια παραφωνία. Ξέρει κανείς τι μυστήριο τρένο είναι τούτο;
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Ρε παιδιά στη συγκεκριμένη παραλία έχω παρατηρήσει μερικές φορές ένα ναυάγιο από τα λίγα. Μπάρμπας με vibes μόνιμα σουρωμένου, προς το πίσω μέρος της πρώτης παραλίας, με ένα ποδήλατο, τραμπουκίζει, βρίζει και πετάει μέχρι και πέτρες σε κόσμο, σχολιάζει και παρενοχλεί διερχόμενες κοπέλες και γενικά είναι μια παραφωνία. Ξέρει κανείς τι μυστήριο τρένο είναι τούτο;
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο δεκαπέντε χρόνια πάω δεν έχω δει κάτι στην κινετα. Αντίθετα έχω δει ότι λες ΚΑΠΕ
 

akis georgiou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2018
Μηνύματα
367
Like
865
Πόντοι
81
Ρε παιδιά στη συγκεκριμένη παραλία έχω παρατηρήσει μερικές φορές ένα ναυάγιο από τα λίγα. Μπάρμπας με vibes μόνιμα σουρωμένου, προς το πίσω μέρος της πρώτης παραλίας, με ένα ποδήλατο, τραμπουκίζει, βρίζει και πετάει μέχρι και πέτρες σε κόσμο, σχολιάζει και παρενοχλεί διερχόμενες κοπέλες και γενικά είναι μια παραφωνία. Ξέρει κανείς τι μυστήριο τρένο είναι τούτο;
Επιεβεβαιωνω, τον βλεπω χρονια εκει, καθεται συνηθως αρκετα δεξια,πριν τη βιλα ομως.Τον εχω δει να πεταει πετρες , τεέυταια φορα την Κυριακη 8/6.Απ ο,τι βλεπω δεν θελει να τους κτυπησει,αλλα μαλλον να εκφοβισει, γιατι δεν σημαδευει αλλα τις πεταει πισω τους για να τις ακουσουν οπως φευγουν. Γνωριμη φατσα, αλλα αυτο το σκηνικο με τα χαλικια το εχει αρχισει απο περσι, μαλλον εχει τρελαθει...ΥΓ ειναι και οδηγος, εχει ενα citroen....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom