Μόνο σε εσένα αρέσει η βίντα , Σαλονίκη βαράει μύγες και έχει κάνει και ζημιά σε σαλονικιόΣιμούλη τι με νοιάζει τι θα γράψεις για την ώριμη μαντάμ και τις άλλες; Εμένα η Vida μου αρέσει.
Τελευταία τροποποίηση:
Μόνο σε εσένα αρέσει η βίντα , Σαλονίκη βαράει μύγες και έχει κάνει και ζημιά σε σαλονικιόΣιμούλη τι με νοιάζει τι θα γράψεις για την ώριμη μαντάμ και τις άλλες; Εμένα η Vida μου αρέσει.
αχ βρε λουλούκο που ασχολείσαι με τη Vida και τις ζημιές της. Η αλήθεια είναι πάντως ότι και σε εμένα έχει κάνει "ζημιά" γιατί την έχω ερωτευτεί και δε μπορώ να τη βγάλω από το μυαλό μου.Μόνο σε εσένα αρέσει η βίντα , Σαλονίκη βαράει μύγες και έχει κάνει και ζημιά σε σαλονικιό
Είναι από τις καλύτερεςΣκνιπα η "ώριμη" μαντάμ απο τις 8 το πρωι...
Εγώ σου απαντώ με επιχειρήματα και με την κοινή λογική,εσύ βρίζειςΦωτάκο καλό είναι να γράφεις πως η κουκλάρα η Vida θα είναι στην Αθήνα 8,9 και 10 Μαΐου. Μην κάνεις σε παρακαλώ μισές δουλειές.
Στο μυαλό σου και μόνο,μαζί με την Αλεξάνδρα οι καλύτερες το κατέχουνΤο θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
Στο μυαλό σου και μόνο,μαζί με την Αλεξάνδρα οι καλύτερες το κατέχουνΤο θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
Στο ξενοδοχείο την είχα δει πήγαινε άνεταΥπάρχει κάποιος που να έχει προσφατη εμπειρία με Domina Olga?Ευχαριστώ
Σκνιπα η "ώριμη" μαντάμ απο τις
Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
Σε αυτή την κατηγορία ανήκει η βίντα άσχετη όσο για την Αλεξάνδρα αυτά που έχει καταφέρει μόνη της δεν τα έχει κάνει καμμία άλλη και το κατέχει το αυταρχικόΤο αν φέρνει τοπ του εξωτερικού ή αν κάνει events ποια ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι καλή ή όχι;
Επίσης, ανεξάρτητα με τη γνώμη σου για τη Vida ή το αν σου αρέσει ή οχι(που είναι υποκειμενικό), σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία παίρνω ένα μαστίγιο και δηλώνω αφέντρα.
Σκνιπα η "ώριμη" μαντάμ απο τις
Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
Δεν είμαι πιτσιρικάς και έχω πάει με τις καλύτερες ,δυστυχώς οι περισσότερες σταμάτησαν και ούτε πάσχω από τίποτα ξέρω να ξεχωρίζω τις καλύτερεςΦωτάκο μην κουράζεις το μυαλό σου με σκέψεις γιατί έχεις κάψει εγκέφαλο. Μπας και έχεις την ηλικία της ώριμης μαντάμ και έχεις αρχίσει να έχεις γεροντική άνοια;
Τσακώνονται λες και παίρνουν ποσοστά το καλύτερο session το έχω κάνει με την έρικα,να έρθουν και άλλες στην Λάρισα,την Vida την έχω δει όμορφη αλλά δεν παίξαμε την επόμενη φοράΡε σεις, μην τσακώνεστε!
Αλλος γουστάρει τη Βιντα, άλλος την Αλεξάνδρεια, άλλος τη Θεανώ, αλλος την Έρικα. Πολλές να είναι θέλουμε για να έχουμε επιλογές. Εχουν λιγοστέψει τα τελευταία χρόνια ..
Είναι εξαιρετικήΗ Έρικα Είναι κορυφή σε όλα και κάνει τα πάντα την θεωρώ top,ακούραστη,εγκεφαλική και δεν παίζεται στα mind games k στα role play,cbt και sounding ενώ με είχε δεμένο,με φοβερή ενέργεια στο pegging
Σε νοσοκομείο τον έστειλε το κοκκάλιαχ βρε λουλούκο που ασχολείσαι με τη Vida και τις ζημιές της. Η αλήθεια είναι πάντως ότι και σε εμένα έχει κάνει "ζημιά" γιατί την έχω ερωτευτεί και δε μπορώ να τη βγάλω από το μυαλό μου.
Αυτή είναι η μόνη ζημιά που μπορεί να κάνει σε κάποιον η Vida, να τον κάνει να την σκέφτεται συνεχώς.
οι γεροντολάγνοι τραβανε το ιδιο ζορι με τους κοκαλολαγνους φιλε μου...Τι ζόρι τραβάνε οι γεροντολάγνοι με την Vida δε μπορώ να καταλάβω. Δεν υπάρχουν άλλες αφέντρες για να συγκρίνουν την ώριμη μαντάμ; Άλλωστε η Vida παίζει σε άλλο level με αυτό της ώριμης μαντάμ.
Ερίκα και πάσης ΕλλάδοςΤσακώνονται λες και παίρνουν ποσοστά το καλύτερο session το έχω κάνει με την έρικα,να έρθουν και άλλες στην Λάρισα,την Vida την έχω δει όμορφη αλλά δεν παίξαμε την επόμενη φορά
Βέβαια έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές υποτακτικών τέτοιας ηλικίας που είναι, κάποιοι από τα ΚΑΠΗ Καλλιθέας είναι πελάτες της μιας και είναι κοντινής ηλικίας.Ερίκα και πάσης Ελλάδος
εγώ πάντως δεν ξέρω κανέναν κοκκαλολάγνο αλλά γεροντολάγνους ξέρω κάποιους, είναι εκείνοι που γράφουν ψεύτικους ύμνους για μια ώριμη μαντάμ.οι γεροντολάγνοι τραβανε το ιδιο ζορι με τους κοκαλολαγνους φιλε μου...
αν κοιταξεις στον καθρεφτη θα δεις τον πρωτο και καλυτερο κοκαλολαγνο,ενω οι δικη σου υμνοι ειναι αληθινοιεγώ πάντως δεν ξέρω κανέναν κοκκαλολάγνο αλλά γεροντολάγνους ξέρω κάποιους, είναι εκείνοι που γράφουν ψεύτικους ύμνους για μια ώριμη μαντάμ.
Μάθε ορθογραφία και γράψε ξανά. Το κόκκαλο γράφεται με 2 "κ" και το "δικοί σου" θέλει "οι". Έλεος, είσαι και γεροντολάγνος και ανορθόγραφος.αν κοιταξεις στον καθρεφτη θα δεις τον πρωτο και καλυτερο κοκαλολαγνο,ενω οι δικη σου υμνοι ειναι αληθινοι![]()
τι να κανουμε αυτα παθαινουμε με το τ9 η τεχνολογια μας εφαγε κοκκαλολαγνε ειπαμε ο καθενας οπως του αρεσει αλλα εσυ δεν βαζεις μυαλο εγω αν δεις ολα τα ποστ μου δεν λεω κανενα αρνητικο σχολιο για αλλες αφεντρες και πιστεψε με ξερω πολλα αλλα εσυ με αναγκασες να χαραχτηρισω αλλη αφεντρα με τις βλακειες που γραφεις για ολες και διαφημηζεις μονο την ακτινογραφια σουΜάθε ορθογραφία και γράψε ξανά. Το κόκκαλο γράφεται με 2 "κ" και το "δικοί σου" θέλει "οι". Έλεος, είσαι και γεροντολάγνος και ανορθόγραφος.