Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Andreasups41

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
168
Like
646
Πόντοι
81
Καλησπέρα,Ήρθα Αθήνα Για Κάτι Υποχρεώσεις Και Επισκέφθηκα την Θέα Έρικα.Πέρασα Καταπληκτικά Για Μια Ακόμα φορά.Μου Έκανε Σχεδόν Τα Περισσότερα Από Αυτά που μου Αρέσουν.Πεντακάθαρη Και Πανέμορφη.Αναμενω Την Στιγμή Που Θα Ξανακατέβω Αθήνα!!
με ξεφτιλίζει νοιώθω και καύλα στο σταπάρισμα έχει καταφέρει και με κάνει να τελειώνω και από πίσω με μασάζ προστάτη η καλύτερη που έχω πάει
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Γιατί ķostas doul διέγραψες αυτό που είχες γράψει;
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
καλο θα ηταν οταν απαντας σε μυνημα μου να το αφηνεις ολοκληρο γιατι εισαι και του πανεπιστημιου η λεξη ακτινογραφια σβηστηκε ως δια μαγειας να φανταστω
Τώρα διέγραψε ότι είχε γράψει
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
μπουνταλά πρώτα από όλα το nick μου είναι kostasdou. Έπειτα κύριε μπουνταλά εγώ δεν διέγραψα τίποτα, απλά έκανα αναφορά τις αηδίες που γράφεις και όπως το ίδιο θα κάνω σε κάθε αηδία που γράφεις επειδή σε βάζει η γριά σου. Όσο πιο νωρίς το καταλάβεις τόσο καλύτερα για όλους. Τη διαγραφή την κάνει διαχειριστής.
Κάνε αναφορές,ότι γράφω δεν είναι ψέματα, γριές δεν βλέπω η τελευταία που είδα ήταν η όλγα
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Κάνε αναφορές,ότι γράφω δεν είναι ψέματα, γριές δεν βλέπω η τελευταία που είδα ήταν η όλγα
Έχω δει την όλγα πολύ καλή αλλά θέλει πολύ δρόμο ακόμα να φτάσει την Αλεξάνδρα και την έρικα
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Γιατί ķostas doul διέγραψες αυτό που είχες γράψει;
αν ξεστραβωνόσουν λίγο θα έβλεπες ότι το nick μου είναι kostasdou και όχι αυτό που γράφεις. Έπειτα κύριε ΧΑ.ΝΟΗ. εγώ δεν διέγραψα τίποτα, απλά έκανα αναφορά τις ανοησίες που γράφεις και όπως το ίδιο θα κάνω σε κάθε ψέμα που γράφεις επειδή σε βάζει η σιτεμένη μαντάμ σου. Όσο πιο νωρίς το καταλάβεις τόσο καλύτερα για όλους. Την διαγραφή την κάνει διαχειριστής.
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
αν ξεστραβωνόσουν λίγο θα έβλεπες ότι το nick μου είναι kostasdou και όχι αυτό που γράφεις. Έπειτα κύριε ΧΑ.ΝΟΗ. εγώ δεν διέγραψα τίποτα, απλά έκανα αναφορά τις ανοησίες που γράφεις και όπως το ίδιο θα κάνω σε κάθε ψέμα που γράφεις επειδή σε βάζει η σιτεμένη μαντάμ σου. Όσο πιο νωρίς το καταλάβεις τόσο καλύτερα για όλους. Την διαγραφή την κάνει διαχειριστής.
Έκανε μεγάλη ζημιά σε κολλητό μου, εγχείρηση έκανε ο καψερός, Σαλονίκη ξέρουμε τι γίνεται
 

Subslave15

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2024
Μηνύματα
129
Like
209
Πόντοι
21
Ρε φίλε σου είπα δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε κάτι τέτοιο.Πάνω από 20 συνεδρίες έχω κάνει δεν έγινε ποτέ τίποτα.Και όχι μόνο δεν έγινε,ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό.Κάθε φορά ήταν και είναι πιο γαμάτη από την προηγούμενη.Όσο και να προσπαθείς να θήξεις την εικόνα της είναι μια Θεάρα η Vida.Στην αρχή προσπαθούσατε να θήξετε την εμφάνησή της, είδατε πως δεν βγαίνει γιατί είναι μοντέλο.Και άρχισες τα ψέματα τώρα οτι είναι επικίνδυνη.Που πιο επαγγελματίας από αυτή δεν υπάρχει.Ότι να ναι
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Simos1978 μπας και έχεις κάνει εσύ καμιά εγχείρηση και σε φωνάζουν με κανένα καλλιτεχνικό όνομα; Έχεις ακόμα τόσο θυμό επειδή σου έχω ρίξει χυλόπιτα και δε γουστάρω να σε φιστικώσω; Σου επαναλαμβάνω, για να δεις χαρά πρέπει να πας να βρεις άλλον bull.
Άντρακλας είμαι και γράφεις βλακείες, ούτε μήνυμα έχουμε ανταλλάξει αλλιώς ανέβασε το,μόνος σου γίνεσαι ρεζίλι
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Ρε φίλε σου είπα δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε κάτι τέτοιο.Πάνω από 20 συνεδρίες έχω κάνει δεν έγινε ποτέ τίποτα.Και όχι μόνο δεν έγινε,ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό.Κάθε φορά ήταν και είναι πιο γαμάτη από την προηγούμενη.Όσο και να προσπαθείς να θήξεις την εικόνα της είναι μια Θεάρα η Vida.Στην αρχή προσπαθούσατε να θήξετε την εμφάνησή της, είδατε πως δεν βγαίνει γιατί είναι μοντέλο.Και άρχισες τα ψέματα τώρα οτι είναι επικίνδυνη.Που πιο επαγγελματίας από αυτή δεν υπάρχει.Ότι να ναι
Έγινε πριν ένα χρόνο και του έκανε ζημιά η βίντα το είχα γράψει, μοντέλο δεν την λες κοκκάλι είναι
 

snp21

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2015
Μηνύματα
91
Like
149
Πόντοι
0
To να πει καποιος get a life, στους διαφορους groupies και σε αυτες που μετράνε τα posts τους, μαλλον ειναι ρητορικο
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Άντρακλας είμαι και γράφεις βλακείες, ούτε μήνυμα έχουμε ανταλλάξει αλλιώς ανέβασε το,μόνος σου γίνεσαι ρεζίλι
Σιμούλη άλλα όταν με παρακάλαγες να σε τακτοποιήσω άλλα έλεγες. Ακόμα να χωνέψεις τη χυλόπιτα και να ψάξεις να βρεις άλλον για την τακτοποίηση;
Το θέμα δεν είναι ότι το έχεις προτείνει μόνο σε εμένα, το έχεις προτείνει και σε άλλον από το νήμα αλλά μου ζήτησε να μη γράψω το όνομά του.
Υ.Γ.: Για όποιον ξέρει να διαβάζει Το μήνυμά μου ΔΕΝ περιέχει ανάρμοστη γλώσσα ώστε να υποστηρίξει κάποιος πως η ανάρτηση αντιβαίνει τους κανόνες.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nikos40@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2023
Μηνύματα
434
Like
1.059
Πόντοι
201
Παίδες, έχετε αναλογιστεί ότι από υπερβάλλων ζήλο κάνετε δυσφήμιση στις αφέντρες σας?
Ας μην ξεχνάμε ότι η σχέση που έχουμε με τις κοπέλες αυτές (νομικά λογίζονται ιερόδουλες), είναι πρωτίστως εμπορική.......
 

tomfoorerry

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2023
Μηνύματα
56
Like
117
Πόντοι
0
Παίδες, έχετε αναλογιστεί ότι από υπερβάλλων ζήλο κάνετε δυσφήμιση στις αφέντρες σας?
Ας μην ξεχνάμε ότι η σχέση που έχουμε με τις κοπέλες αυτές (νομικά λογίζονται ιερόδουλες), είναι πρωτίστως εμπορική.......
Εδω κανεις λαθος φιλε μου...η σχεση του κοσταντου με τη Βιδα εχει ανελιχθει σε αλλο επιπεδο...περαν της σχιζοφρενικης ψυχωσης, του κανει πλεον την τιμη να της κουβαλα τις βαλιτσες...με λιγες εισφορες ακομα θα βαφτισει και το πρωτοτοκο της Κωστα.
 

Nikos40@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2023
Μηνύματα
434
Like
1.059
Πόντοι
201
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες συναγωνιστές με Υγεία!
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Εδω κανεις λαθος φιλε μου...η σχεση του κοσταντου με τη Βιδα εχει ανελιχθει σε αλλο επιπεδο...περαν της σχιζοφρενικης ψυχωσης, του κανει πλεον την τιμη να της κουβαλα τις βαλιτσες...με λιγες εισφορες ακομα θα βαφτισει και το πρωτοτοκο της Κωστα.
Σχιζοφρένεια έχεις εσύ και όλο σου το σόι. Κοίτα την περίπτωση της γεροντολαγνίας σου και μην ασχολείσαι με άλλους. Μπας και με γουστάρεις και εσύ όπως ο Σιμούλης και για αυτό ασχολείσαι με την πάρτι μου. Ασχολήσου σε παρακαλώ με την σιτεμένη σου και άσε εμένα ήσυχο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

ARIS4EVER

Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2019
Μηνύματα
264
Like
584
Πόντοι
81
Σχιζοφρένεια έχεις εσύ και όλο σου το σόι. Κοίτα την περίπτωση της γεροντολαγνίας σου και μην ασχολείσαι με άλλους. Μπας και με γουστάρεις και εσύ όπως ο Σιμούλης και για αυτό ασχολείσαι με την πάρτι μου. Ασχολήσου σε παρακαλώ με την σιτεμένη σου και άσε εμένα ήσυχο.
Ακούραστος είσαι μπάρμπα Κώστα ! Τωρα βλέπω περίλαβες και τους Αθηνέζους . Σε δυο ταπλο μπαλίτσα ο μπαρμπα Κωστας
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Ακούραστος είσαι μπάρμπα Κώστα ! Τωρα βλέπω περίλαβες και τους Αθηνέζους . Σε δυο ταπλο μπαλίτσα ο μπαρμπα Κωστας
Τι έγινε; Με παρακολουθείς παντού; Με γουστάρεις όπως ο Σιμούλης; Μην εκδηλώνεσαι λουλούκο.
 

Andreasups41

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
168
Like
646
Πόντοι
81
χτες με απογείωσε η έρικα για άλλη μία φορά,Την Παρασκευή που ήταν να πάω μου το ακύρωσε επειδή έπρεπε να φύγει να πάει στο εξοχικό της αλλά πήγα χτες το βράδυ αργά,ντυμένη στην πένα με ένα δερμάτινο φόρεμα μου κόπηκε η ανάσα ,το λουράκι μου και στα τέσσερα να την ακολουθώ ,με έβγαλε έξω κάθισε στην μπαμπού καρέκλα της έγλυφα τα πόδια ,ένα ένα τα υπέροχα δάχτυλα της με έφτυνε παντού ,με μπούκωνε με τα βυζιά της ταυτόχρονα και μία μικρή σφήνα ,μετά με πήγε στο υπνοδωμάτιο για στράπ,μασάζ προστάτη ,φίστινγκ και γλύψιμο στο σώμα της facesitting και δεν με άφηνε να τελειώσω μου έβαλε το κλουβί ,είχε και συνέχεια στο σκυλόσπιτο μέσα και εκεί στράπ και όταν βγήκα γύρισα ανάσκελα και με πότισε παντού με την χρυσή της βροχή
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom