Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Σιμούλη τι με νοιάζει τι θα γράψεις για την ώριμη μαντάμ και τις άλλες; Εμένα η Vida μου αρέσει.
Μόνο σε εσένα αρέσει η βίντα , Σαλονίκη βαράει μύγες και έχει κάνει και ζημιά σε σαλονικιό
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nikos40@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2023
Μηνύματα
434
Like
1.061
Πόντοι
201
Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Μόνο σε εσένα αρέσει η βίντα , Σαλονίκη βαράει μύγες και έχει κάνει και ζημιά σε σαλονικιό
αχ βρε λουλούκο που ασχολείσαι με τη Vida και τις ζημιές της. Η αλήθεια είναι πάντως ότι και σε εμένα έχει κάνει "ζημιά" γιατί την έχω ερωτευτεί και δε μπορώ να τη βγάλω από το μυαλό μου.
Αυτή είναι η μόνη ζημιά που μπορεί να κάνει σε κάποιον η Vida, να τον κάνει να την σκέφτεται συνεχώς.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Σκνιπα η "ώριμη" μαντάμ απο τις 8 το πρωι...
Είναι από τις καλύτερες
Φωτάκο καλό είναι να γράφεις πως η κουκλάρα η Vida θα είναι στην Αθήνα 8,9 και 10 Μαΐου. Μην κάνεις σε παρακαλώ μισές δουλειές.
Εγώ σου απαντώ με επιχειρήματα και με την κοινή λογική,εσύ βρίζεις
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
Στο μυαλό σου και μόνο,μαζί με την Αλεξάνδρα οι καλύτερες το κατέχουν
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...
Στο μυαλό σου και μόνο,μαζί με την Αλεξάνδρα οι καλύτερες το κατέχουν
Υπάρχει κάποιος που να έχει προσφατη εμπειρία με Domina Olga?Ευχαριστώ
Στο ξενοδοχείο την είχα δει πήγαινε άνετα
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Σκνιπα η "ώριμη" μαντάμ απο τις

Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...

Το αν φέρνει τοπ του εξωτερικού ή αν κάνει events ποια ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι καλή ή όχι;
Επίσης, ανεξάρτητα με τη γνώμη σου για τη Vida ή το αν σου αρέσει ή οχι(που είναι υποκειμενικό), σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία παίρνω ένα μαστίγιο και δηλώνω αφέντρα.
Σε αυτή την κατηγορία ανήκει η βίντα άσχετη όσο για την Αλεξάνδρα αυτά που έχει καταφέρει μόνη της δεν τα έχει κάνει καμμία άλλη και το κατέχει το αυταρχικό
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Σκνιπα η "ώριμη" μαντάμ απο τις

Το θέμα με την Έρικα δεν είναι η ηλικία της αλλά η συμπεριφορά της που θυμίζει μόνιμο hangover...

Φωτάκο μην κουράζεις το μυαλό σου με σκέψεις γιατί έχεις κάψει εγκέφαλο. Μπας και έχεις την ηλικία της ώριμης μαντάμ και έχεις αρχίσει να έχεις γεροντική άνοια;
Δεν είμαι πιτσιρικάς και έχω πάει με τις καλύτερες ,δυστυχώς οι περισσότερες σταμάτησαν και ούτε πάσχω από τίποτα ξέρω να ξεχωρίζω τις καλύτερες
 

DELFINI7

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
124
Like
422
Πόντοι
21
Ρε σεις, μην τσακώνεστε!
Αλλος γουστάρει τη Βιντα, άλλος την Αλεξάνδρεια, άλλος τη Θεανώ, αλλος την Έρικα. Πολλές να είναι θέλουμε για να έχουμε επιλογές. Εχουν λιγοστέψει τα τελευταία χρόνια ..
Τσακώνονται λες και παίρνουν ποσοστά το καλύτερο session το έχω κάνει με την έρικα,να έρθουν και άλλες στην Λάρισα,την Vida την έχω δει όμορφη αλλά δεν παίξαμε την επόμενη φορά
 

DELFINI7

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
124
Like
422
Πόντοι
21
Η Έρικα Είναι κορυφή σε όλα και κάνει τα πάντα την θεωρώ top,ακούραστη,εγκεφαλική και δεν παίζεται στα mind games k στα role play,cbt και sounding ενώ με είχε δεμένο,με φοβερή ενέργεια στο pegging
Είναι εξαιρετική
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Τι ζόρι τραβάνε οι γεροντολάγνοι με την Vida δε μπορώ να καταλάβω. Δεν υπάρχουν άλλες αφέντρες για να συγκρίνουν την ώριμη μαντάμ; Άλλωστε η Vida παίζει σε άλλο level με αυτό της ώριμης μαντάμ.
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
αχ βρε λουλούκο που ασχολείσαι με τη Vida και τις ζημιές της. Η αλήθεια είναι πάντως ότι και σε εμένα έχει κάνει "ζημιά" γιατί την έχω ερωτευτεί και δε μπορώ να τη βγάλω από το μυαλό μου.
Αυτή είναι η μόνη ζημιά που μπορεί να κάνει σε κάποιον η Vida, να τον κάνει να την σκέφτεται συνεχώς.
Σε νοσοκομείο τον έστειλε το κοκκάλι
 

MIKY73

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
60
Like
219
Πόντοι
20
Τι ζόρι τραβάνε οι γεροντολάγνοι με την Vida δε μπορώ να καταλάβω. Δεν υπάρχουν άλλες αφέντρες για να συγκρίνουν την ώριμη μαντάμ; Άλλωστε η Vida παίζει σε άλλο level με αυτό της ώριμης μαντάμ.
οι γεροντολάγνοι τραβανε το ιδιο ζορι με τους κοκαλολαγνους φιλε μου...
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Τσακώνονται λες και παίρνουν ποσοστά το καλύτερο session το έχω κάνει με την έρικα,να έρθουν και άλλες στην Λάρισα,την Vida την έχω δει όμορφη αλλά δεν παίξαμε την επόμενη φορά
Ερίκα και πάσης Ελλάδος
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
Ερίκα και πάσης Ελλάδος
Βέβαια έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές υποτακτικών τέτοιας ηλικίας που είναι, κάποιοι από τα ΚΑΠΗ Καλλιθέας είναι πελάτες της μιας και είναι κοντινής ηλικίας.
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
οι γεροντολάγνοι τραβανε το ιδιο ζορι με τους κοκαλολαγνους φιλε μου...
εγώ πάντως δεν ξέρω κανέναν κοκκαλολάγνο αλλά γεροντολάγνους ξέρω κάποιους, είναι εκείνοι που γράφουν ψεύτικους ύμνους για μια ώριμη μαντάμ.
 
Εγγρ.
18 Απρ 2025
Μηνύματα
171
Like
284
Πόντοι
21
πρν 3 εβδομάδες περίπου εμπείρα με την domina isida. Πολύ ευχαριστημένος. Από οτι βλεπω και απο άλλους πολυ καλή επιλογη
 

MIKY73

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
60
Like
219
Πόντοι
20
εγώ πάντως δεν ξέρω κανέναν κοκκαλολάγνο αλλά γεροντολάγνους ξέρω κάποιους, είναι εκείνοι που γράφουν ψεύτικους ύμνους για μια ώριμη μαντάμ.
αν κοιταξεις στον καθρεφτη θα δεις τον πρωτο και καλυτερο κοκαλολαγνο,ενω οι δικη σου υμνοι ειναι αληθινοι :glasses::glasses::glasses:
 

kostasdou

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2021
Μηνύματα
624
Like
1.017
Πόντοι
86
αν κοιταξεις στον καθρεφτη θα δεις τον πρωτο και καλυτερο κοκαλολαγνο,ενω οι δικη σου υμνοι ειναι αληθινοι :glasses::glasses::glasses:
Μάθε ορθογραφία και γράψε ξανά. Το κόκκαλο γράφεται με 2 "κ" και το "δικοί σου" θέλει "οι". Έλεος, είσαι και γεροντολάγνος και ανορθόγραφος.
 

MIKY73

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
60
Like
219
Πόντοι
20
Μάθε ορθογραφία και γράψε ξανά. Το κόκκαλο γράφεται με 2 "κ" και το "δικοί σου" θέλει "οι". Έλεος, είσαι και γεροντολάγνος και ανορθόγραφος.
τι να κανουμε αυτα παθαινουμε με το τ9 η τεχνολογια μας εφαγε κοκκαλολαγνε ειπαμε ο καθενας οπως του αρεσει αλλα εσυ δεν βαζεις μυαλο εγω αν δεις ολα τα ποστ μου δεν λεω κανενα αρνητικο σχολιο για αλλες αφεντρες και πιστεψε με ξερω πολλα αλλα εσυ με αναγκασες να χαραχτηρισω αλλη αφεντρα με τις βλακειες που γραφεις για ολες και διαφημηζεις μονο την ακτινογραφια σου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom