Σωστή παρατήρηση, για την μοναξιά αλλά διαφωνώ με το υστερόγραφο. Όπως γράφω παρακάτω συνήθως οι κατ' όνομα λύκαινες ήταν όρνιθες, δεκτικές σε σφαγή!!Αφου εισαστε καλοι φιλοι , δεν ειναι καταδικασμενη σε μοναξια !!!
ΥΓ. Δαμαζες τους λυκους στο στυλ " Γκολ εσεις , σεντρα εμεις ?? "
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
και εγώ προσπάθησα να την πάρω αλλά δεν μασάει εκείνη με πήρε και μου γάμησε πρώτα το μυαλό και μετά το σώμα είναι χαμαιλέων και διεστραμμένη είναι και μουνάρα ,μπράβο σου αφού κατάφερες να την κάνεις φίλη σουΜέσα σ' ένα μάλλον άνυδρο τοπίο ήρθε η ώρα και για μένα να κάνω την τελική αποτίμηση. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι εδώ και καιρό τώρα είμαι σε κατάσταση παροπλισμού, ή αν αφορμή είναι η προ μηνών κοκορομαχία μου με τον πρώην πλέον συναγωνιστή τον τόνυ τον κορλεόνε. Θυμίζω ότι η αντιπαράθεση είχε ξεκινήσει όταν σε κάτι που είχα γράψει για την Ερρικα ο Τόνυ με είχε χαρακτηρίσει προμότορα της. Τότε το είχα πάρει προσωπικά και αναλωθήκαμε και οι δύο σε μία ανώφελη φιλονικία. Τώρα μετά απο μήνες συνειδητοποιώ τελικά ότι ο Τόνυ δεν είχε τελικά και πολύ άδικο, γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο για την Έρρικα γράφω και μόνο την Έρρικα εξυμνώ. Μπορεί να μην ανήκω στην κατηγορία των στρατευμένων γλυφτών που συνήθως έναντι ανταλλαγμάτων συντάσσουν ύμνους, αλλά γράφοντας μονοδιάστατα είχα όντως απωλέσει την ιδιότητα του αντικειμενικού κριτή.
Ούτε και εγώ μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια επιδίδομαι σ' αυτό το άθλημα και ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Όλα ξεκίνησαν απο μία διαστροφή. Δεν ήταν η συνήθης διαστροφή ενός υποστακτικού που ψάχνει να σβήσει την δίψα του για υποταγή σε μία όμορφη γυναίκα, αλλά κάτι πολύ πιο ανώμαλο. Με την προβιά του προβάτου φιλοδοξούσα να παρεισφρήσω σε μία αγέλη λύκων και με τον τρόπο μου να τους δαμάσω. Εκ του αποτελέσματος στις περισσότερες περιπτώσεις το έργο μου ήταν πιο εύκολο απ' ότι μπορούσα να φανταστώ και στο πιο τρελά μου όνειρα. Στη πραγματιικότητα ήταν σαν να έμπαινα σ' ένα κοτέτσι και κατασπάραζα όποια κότα έβλεπα μπροστά μου. Ήταν οι ένδοξες εποχές του πάλαι ποτέ "same place" και του αντίπαλου δέους μετά την διάσπαση 'limit up", όπου νέα δροσερά κορίτσια στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητευόμενες μάγοι, προσπαθούσαν να δηλώσουν το στίγμα τους στον αφεντροχώρο. Και ακόμα παλιότερα οι ρετρό αγγελίες στο "Εθνος", μία vintage τρύπα στο παρελθόν.
Ποτέ δεν ήμουν ο πιο ωραίος, ο πιο ψηλός, ο μεγαλύτερος γαμιάς με με τα υπερμεγέθη προσόντα. Όμως είχα ένα όπλο ισχυρότερο απ' όλα τα ανωτέρω, την τέχνη του λόγου. Στόχευα πάντα στο να διεγείρω το σημείο 'G" όχι του αδοίου, αλλά του μυαλού της γυναίκας, να την γοητεύσω, να την ανάψω, να την διεγείρω, χωρίς καν να την αγγίξω, και τις περισσότερες φορές τα κατάφερνα. Έχω υπέροχες αναμνήσεις με κορίτσια και γυναίκες και δεν έχω κακιά κουβέντα να πω για καμία, ίσως γιατί ήξερα που πήγαινα και ποιά διάλεγα. Με σχεδόν όλες πέρασα καλά, και έχω γράψει διθυράμβους στο παρελθόν γιαυτές. Η διαστροφή μου ήταν ότι όλα αυτά, τα επεδίωκα με αυτές τις ιδιαίτερες περιπτώσεις και όχι σε απλές vanila καταστάσεις. Πάντα με την προβιά του προβάτου και πάντα ως λύκος, μέχρι που η μοίρα έφερε μπροστά μου την Έρρικα.
Η Ερρικα λοιπόν ήταν το τελικό και ακροτελευταίο κεφάλαιο στην αφεντροπεριπέτεια μου. Σαν χρυσοχόος που εύκολα ξεχωρίζει το fault bijoux απο το καθαρό διαμάντι, απο την πρώτη μας κιόλας συνάντηση κατάλαβα ότι είχα μπροστά μου το αυθεντικό. Ήταν εκείνη ο καθαρόαιμος λύκος, πολύ περισσότερο απο το αδάμαστο και ατίθασο λυκόσκυλο της. Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να την βάλω 'κάτω', και το προσπάθησα αρκετά με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Αντιθέτως κατάφερνε να με βάζει εκείνη απο κάτω, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα ίδια μου τα όπλα: τον λόγο και την δύναμη του χαρακτήρα της. Όμως τώρα που και τα τελευταία ψήγματα 'υποτακτικής ψυχολογίας', δεν μου προσφέρουν πλέον το ασφαλές άλλοθι που πάντα επιζητούσα, ξέρω ότι μπορεί μαζί της να μην κατάφερα το "έλασσον" -να την βάλω κάτω-, κατάφερα όμως το μείζον δηλαδή να την κάνω φίλη μου. Μπορούμε να μιλάμε για πολιτική, για επικαιρότητα για τα προσωπικά μας, σπανίως για το bdsm, για ό,τι και να μιλάμε πάντα εντυπωσιάζομαι με το μυαλό της και την ευθυκρισία της, αρετές που λείπουν απο τους 'καθ' ύλην αρμόδιους'. Εχουμε τελείως διαφορετικό background και όμως καταφέρνω και επικοινωνώ χίλες φορές καλύτερα απο επιστήμονες του σιναφιού μου.
Εν κατακλείδι αυτό πρωτίστως ξεχωρίζει την Έρρικα απο όλες τις άλλες, δεν είναι ούτε η σκηράδα της, ούτε η ομορφιά της, ούτε η διαστροφή της, είναι ο απόλυτος επαγγελματισμός της. Ακούγεται ολίγον αντιφατικό γιατί απο ένα αγνό σχεδόν αφελή ερασιτεχνισμό - αυτό για την Έρρικα είναι η ίδια της η ζωή και όχι ένα επάγγελμα - επικρατεί τελικά ένας σχεδόν τεχνοκρατικός επαγγελματισμός. Επαγγελματισμός υπό την έννοια ότι θα σεβαστεί αυτόν που έχει απέναντι της σε απόλυτο βαθμό, έστω και αν στην συνεδρία τον ταπεινώσει. Μεταξύ μας μπορεί να τα λέμε όλα, ποτέ όμως δεν μου έχει μιλήσει για το τι κάνει στις συνεδρίες της, και με ποιόν. Η Έρρικα είναι sui generis, διεστραμμένη μεν, αλλά απόλυτα ξεχωριστή περίπτωση και διακριτή απ' όλες τις υπόλοιπες. Δεν έχει σημασία τι κάνει, σημασία έχει ότι είναι κορυφαία σε αυτό που κάνει στον τομέα της. Και όπως όλοι οι κορυφαίοι ξεχωρίζει μεν, αλλά είναι καταδικασμένη σε μία συνειδητή μοναξιά...
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Συμφωνώ σε όλα ,αφού ξέρεις και το λυκόσκυλο της τι να πω,respectΜέσα σ' ένα μάλλον άνυδρο τοπίο ήρθε η ώρα και για μένα να κάνω την τελική αποτίμηση. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι εδώ και καιρό τώρα είμαι σε κατάσταση παροπλισμού, ή αν αφορμή είναι η προ μηνών κοκορομαχία μου με τον πρώην πλέον συναγωνιστή τον τόνυ τον κορλεόνε. Θυμίζω ότι η αντιπαράθεση είχε ξεκινήσει όταν σε κάτι που είχα γράψει για την Ερρικα ο Τόνυ με είχε χαρακτηρίσει προμότορα της. Τότε το είχα πάρει προσωπικά και αναλωθήκαμε και οι δύο σε μία ανώφελη φιλονικία. Τώρα μετά απο μήνες συνειδητοποιώ τελικά ότι ο Τόνυ δεν είχε τελικά και πολύ άδικο, γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο για την Έρρικα γράφω και μόνο την Έρρικα εξυμνώ. Μπορεί να μην ανήκω στην κατηγορία των στρατευμένων γλυφτών που συνήθως έναντι ανταλλαγμάτων συντάσσουν ύμνους, αλλά γράφοντας μονοδιάστατα είχα όντως απωλέσει την ιδιότητα του αντικειμενικού κριτή.
Ούτε και εγώ μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια επιδίδομαι σ' αυτό το άθλημα και ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Όλα ξεκίνησαν απο μία διαστροφή. Δεν ήταν η συνήθης διαστροφή ενός υποστακτικού που ψάχνει να σβήσει την δίψα του για υποταγή σε μία όμορφη γυναίκα, αλλά κάτι πολύ πιο ανώμαλο. Με την προβιά του προβάτου φιλοδοξούσα να παρεισφρήσω σε μία αγέλη λύκων και με τον τρόπο μου να τους δαμάσω. Εκ του αποτελέσματος στις περισσότερες περιπτώσεις το έργο μου ήταν πιο εύκολο απ' ότι μπορούσα να φανταστώ και στο πιο τρελά μου όνειρα. Στη πραγματιικότητα ήταν σαν να έμπαινα σ' ένα κοτέτσι και κατασπάραζα όποια κότα έβλεπα μπροστά μου. Ήταν οι ένδοξες εποχές του πάλαι ποτέ "same place" και του αντίπαλου δέους μετά την διάσπαση 'limit up", όπου νέα δροσερά κορίτσια στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητευόμενες μάγοι, προσπαθούσαν να δηλώσουν το στίγμα τους στον αφεντροχώρο. Και ακόμα παλιότερα οι ρετρό αγγελίες στο "Εθνος", μία vintage τρύπα στο παρελθόν.
Ποτέ δεν ήμουν ο πιο ωραίος, ο πιο ψηλός, ο μεγαλύτερος γαμιάς με με τα υπερμεγέθη προσόντα. Όμως είχα ένα όπλο ισχυρότερο απ' όλα τα ανωτέρω, την τέχνη του λόγου. Στόχευα πάντα στο να διεγείρω το σημείο 'G" όχι του αδοίου, αλλά του μυαλού της γυναίκας, να την γοητεύσω, να την ανάψω, να την διεγείρω, χωρίς καν να την αγγίξω, και τις περισσότερες φορές τα κατάφερνα. Έχω υπέροχες αναμνήσεις με κορίτσια και γυναίκες και δεν έχω κακιά κουβέντα να πω για καμία, ίσως γιατί ήξερα που πήγαινα και ποιά διάλεγα. Με σχεδόν όλες πέρασα καλά, και έχω γράψει διθυράμβους στο παρελθόν γιαυτές. Η διαστροφή μου ήταν ότι όλα αυτά, τα επεδίωκα με αυτές τις ιδιαίτερες περιπτώσεις και όχι σε απλές vanila καταστάσεις. Πάντα με την προβιά του προβάτου και πάντα ως λύκος, μέχρι που η μοίρα έφερε μπροστά μου την Έρρικα.
Η Ερρικα λοιπόν ήταν το τελικό και ακροτελευταίο κεφάλαιο στην αφεντροπεριπέτεια μου. Σαν χρυσοχόος που εύκολα ξεχωρίζει το fault bijoux απο το καθαρό διαμάντι, απο την πρώτη μας κιόλας συνάντηση κατάλαβα ότι είχα μπροστά μου το αυθεντικό. Ήταν εκείνη ο καθαρόαιμος λύκος, πολύ περισσότερο απο το αδάμαστο και ατίθασο λυκόσκυλο της. Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να την βάλω 'κάτω', και το προσπάθησα αρκετά με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Αντιθέτως κατάφερνε να με βάζει εκείνη απο κάτω, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα ίδια μου τα όπλα: τον λόγο και την δύναμη του χαρακτήρα της. Όμως τώρα που και τα τελευταία ψήγματα 'υποτακτικής ψυχολογίας', δεν μου προσφέρουν πλέον το ασφαλές άλλοθι που πάντα επιζητούσα, ξέρω ότι μπορεί μαζί της να μην κατάφερα το "έλασσον" -να την βάλω κάτω-, κατάφερα όμως το μείζον δηλαδή να την κάνω φίλη μου. Μπορούμε να μιλάμε για πολιτική, για επικαιρότητα για τα προσωπικά μας, σπανίως για το bdsm, για ό,τι και να μιλάμε πάντα εντυπωσιάζομαι με το μυαλό της και την ευθυκρισία της, αρετές που λείπουν απο τους 'καθ' ύλην αρμόδιους'. Εχουμε τελείως διαφορετικό background και όμως καταφέρνω και επικοινωνώ χίλες φορές καλύτερα απο επιστήμονες του σιναφιού μου.
Εν κατακλείδι αυτό πρωτίστως ξεχωρίζει την Έρρικα απο όλες τις άλλες, δεν είναι ούτε η σκηράδα της, ούτε η ομορφιά της, ούτε η διαστροφή της, είναι ο απόλυτος επαγγελματισμός της. Ακούγεται ολίγον αντιφατικό γιατί απο ένα αγνό σχεδόν αφελή ερασιτεχνισμό - αυτό για την Έρρικα είναι η ίδια της η ζωή και όχι ένα επάγγελμα - επικρατεί τελικά ένας σχεδόν τεχνοκρατικός επαγγελματισμός. Επαγγελματισμός υπό την έννοια ότι θα σεβαστεί αυτόν που έχει απέναντι της σε απόλυτο βαθμό, έστω και αν στην συνεδρία τον ταπεινώσει. Μεταξύ μας μπορεί να τα λέμε όλα, ποτέ όμως δεν μου έχει μιλήσει για το τι κάνει στις συνεδρίες της, και με ποιόν. Η Έρρικα είναι sui generis, διεστραμμένη μεν, αλλά απόλυτα ξεχωριστή περίπτωση και διακριτή απ' όλες τις υπόλοιπες. Δεν έχει σημασία τι κάνει, σημασία έχει ότι είναι κορυφαία σε αυτό που κάνει στον τομέα της. Και όπως όλοι οι κορυφαίοι ξεχωρίζει μεν, αλλά είναι καταδικασμένη σε μία συνειδητή μοναξιά...
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Δε σε πειράζει που δε θυμάμαι πότε έγινε η κοκορομαχία που λες ;; Εγω στεκομαι σε κάτι που έγραψε εδώ το Σαββατο ένας <<εξαφανισμένος>> συναγωνιστής ο trelobourdeliaris και δυστυχώς έχει μεγάλο δικιο , το ότι ειναι καλή η Ερικα ενταξει το έχουμ εμπεδώσει όλοι. Απο φρεσκα κουλουρια τι γίνεται ;Μέσα σ' ένα μάλλον άνυδρο τοπίο ήρθε η ώρα και για μένα να κάνω την τελική αποτίμηση. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι εδώ και καιρό τώρα είμαι σε κατάσταση παροπλισμού, ή αν αφορμή είναι η προ μηνών κοκορομαχία μου με τον πρώην πλέον συναγωνιστή τον τόνυ τον κορλεόνε. Θυμίζω ότι η αντιπαράθεση είχε ξεκινήσει όταν σε κάτι που είχα γράψει για την Ερρικα ο Τόνυ με είχε χαρακτηρίσει προμότορα της. Τότε το είχα πάρει προσωπικά και αναλωθήκαμε και οι δύο σε μία ανώφελη φιλονικία. Τώρα μετά απο μήνες συνειδητοποιώ τελικά ότι ο Τόνυ δεν είχε τελικά και πολύ άδικο, γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο για την Έρρικα γράφω και μόνο την Έρρικα εξυμνώ. Μπορεί να μην ανήκω στην κατηγορία των στρατευμένων γλυφτών που συνήθως έναντι ανταλλαγμάτων συντάσσουν ύμνους, αλλά γράφοντας μονοδιάστατα είχα όντως απωλέσει την ιδιότητα του αντικειμενικού κριτή.
Ούτε και εγώ μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια επιδίδομαι σ' αυτό το άθλημα και ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Όλα ξεκίνησαν απο μία διαστροφή. Δεν ήταν η συνήθης διαστροφή ενός υποστακτικού που ψάχνει να σβήσει την δίψα του για υποταγή σε μία όμορφη γυναίκα, αλλά κάτι πολύ πιο ανώμαλο. Με την προβιά του προβάτου φιλοδοξούσα να παρεισφρήσω σε μία αγέλη λύκων και με τον τρόπο μου να τους δαμάσω. Εκ του αποτελέσματος στις περισσότερες περιπτώσεις το έργο μου ήταν πιο εύκολο απ' ότι μπορούσα να φανταστώ και στο πιο τρελά μου όνειρα. Στη πραγματιικότητα ήταν σαν να έμπαινα σ' ένα κοτέτσι και κατασπάραζα όποια κότα έβλεπα μπροστά μου. Ήταν οι ένδοξες εποχές του πάλαι ποτέ "same place" και του αντίπαλου δέους μετά την διάσπαση 'limit up", όπου νέα δροσερά κορίτσια στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητευόμενες μάγοι, προσπαθούσαν να δηλώσουν το στίγμα τους στον αφεντροχώρο. Και ακόμα παλιότερα οι ρετρό αγγελίες στο "Εθνος", μία vintage τρύπα στο παρελθόν.
Ποτέ δεν ήμουν ο πιο ωραίος, ο πιο ψηλός, ο μεγαλύτερος γαμιάς με με τα υπερμεγέθη προσόντα. Όμως είχα ένα όπλο ισχυρότερο απ' όλα τα ανωτέρω, την τέχνη του λόγου. Στόχευα πάντα στο να διεγείρω το σημείο 'G" όχι του αδοίου, αλλά του μυαλού της γυναίκας, να την γοητεύσω, να την ανάψω, να την διεγείρω, χωρίς καν να την αγγίξω, και τις περισσότερες φορές τα κατάφερνα. Έχω υπέροχες αναμνήσεις με κορίτσια και γυναίκες και δεν έχω κακιά κουβέντα να πω για καμία, ίσως γιατί ήξερα που πήγαινα και ποιά διάλεγα. Με σχεδόν όλες πέρασα καλά, και έχω γράψει διθυράμβους στο παρελθόν γιαυτές. Η διαστροφή μου ήταν ότι όλα αυτά, τα επεδίωκα με αυτές τις ιδιαίτερες περιπτώσεις και όχι σε απλές vanila καταστάσεις. Πάντα με την προβιά του προβάτου και πάντα ως λύκος, μέχρι που η μοίρα έφερε μπροστά μου την Έρρικα.
Η Ερρικα λοιπόν ήταν το τελικό και ακροτελευταίο κεφάλαιο στην αφεντροπεριπέτεια μου. Σαν χρυσοχόος που εύκολα ξεχωρίζει το fault bijoux απο το καθαρό διαμάντι, απο την πρώτη μας κιόλας συνάντηση κατάλαβα ότι είχα μπροστά μου το αυθεντικό. Ήταν εκείνη ο καθαρόαιμος λύκος, πολύ περισσότερο απο το αδάμαστο και ατίθασο λυκόσκυλο της. Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να την βάλω 'κάτω', και το προσπάθησα αρκετά με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Αντιθέτως κατάφερνε να με βάζει εκείνη απο κάτω, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα ίδια μου τα όπλα: τον λόγο και την δύναμη του χαρακτήρα της. Όμως τώρα που και τα τελευταία ψήγματα 'υποτακτικής ψυχολογίας', δεν μου προσφέρουν πλέον το ασφαλές άλλοθι που πάντα επιζητούσα, ξέρω ότι μπορεί μαζί της να μην κατάφερα το "έλασσον" -να την βάλω κάτω-, κατάφερα όμως το μείζον δηλαδή να την κάνω φίλη μου. Μπορούμε να μιλάμε για πολιτική, για επικαιρότητα για τα προσωπικά μας, σπανίως για το bdsm, για ό,τι και να μιλάμε πάντα εντυπωσιάζομαι με το μυαλό της και την ευθυκρισία της, αρετές που λείπουν απο τους 'καθ' ύλην αρμόδιους'. Εχουμε τελείως διαφορετικό background και όμως καταφέρνω και επικοινωνώ χίλες φορές καλύτερα απο επιστήμονες του σιναφιού μου.
Εν κατακλείδι αυτό πρωτίστως ξεχωρίζει την Έρρικα απο όλες τις άλλες, δεν είναι ούτε η σκηράδα της, ούτε η ομορφιά της, ούτε η διαστροφή της, είναι ο απόλυτος επαγγελματισμός της. Ακούγεται ολίγον αντιφατικό γιατί απο ένα αγνό σχεδόν αφελή ερασιτεχνισμό - αυτό για την Έρρικα είναι η ίδια της η ζωή και όχι ένα επάγγελμα - επικρατεί τελικά ένας σχεδόν τεχνοκρατικός επαγγελματισμός. Επαγγελματισμός υπό την έννοια ότι θα σεβαστεί αυτόν που έχει απέναντι της σε απόλυτο βαθμό, έστω και αν στην συνεδρία τον ταπεινώσει. Μεταξύ μας μπορεί να τα λέμε όλα, ποτέ όμως δεν μου έχει μιλήσει για το τι κάνει στις συνεδρίες της, και με ποιόν. Η Έρρικα είναι sui generis, διεστραμμένη μεν, αλλά απόλυτα ξεχωριστή περίπτωση και διακριτή απ' όλες τις υπόλοιπες. Δεν έχει σημασία τι κάνει, σημασία έχει ότι είναι κορυφαία σε αυτό που κάνει στον τομέα της. Και όπως όλοι οι κορυφαίοι ξεχωρίζει μεν, αλλά είναι καταδικασμένη σε μία συνειδητή μοναξιά...
Mgeorge1111
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2014
- Μηνύματα
- 632
- Κριτικές
- 27
- Like
- 2.135
- Πόντοι
- 3.066
Μιλάς σοφά γέροντα! Ήθελα να σε ρωτήσω, μιας και τις έχεις δοκιμάσει όλες, ποια η άποψή σου για Λόλα - και πως θα την σύγκρινες δίπλα στην Έρρρικα;Μέσα σ' ένα μάλλον άνυδρο τοπίο ήρθε η ώρα και για μένα να κάνω την τελική αποτίμηση. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι εδώ και καιρό τώρα είμαι σε κατάσταση παροπλισμού, ή αν αφορμή είναι η προ μηνών κοκορομαχία μου με τον πρώην πλέον συναγωνιστή τον τόνυ τον κορλεόνε. Θυμίζω ότι η αντιπαράθεση είχε ξεκινήσει όταν σε κάτι που είχα γράψει για την Ερρικα ο Τόνυ με είχε χαρακτηρίσει προμότορα της. Τότε το είχα πάρει προσωπικά και αναλωθήκαμε και οι δύο σε μία ανώφελη φιλονικία. Τώρα μετά απο μήνες συνειδητοποιώ τελικά ότι ο Τόνυ δεν είχε τελικά και πολύ άδικο, γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο για την Έρρικα γράφω και μόνο την Έρρικα εξυμνώ. Μπορεί να μην ανήκω στην κατηγορία των στρατευμένων γλυφτών που συνήθως έναντι ανταλλαγμάτων συντάσσουν ύμνους, αλλά γράφοντας μονοδιάστατα είχα όντως απωλέσει την ιδιότητα του αντικειμενικού κριτή.
Ούτε και εγώ μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια επιδίδομαι σ' αυτό το άθλημα και ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Όλα ξεκίνησαν απο μία διαστροφή. Δεν ήταν η συνήθης διαστροφή ενός υποστακτικού που ψάχνει να σβήσει την δίψα του για υποταγή σε μία όμορφη γυναίκα, αλλά κάτι πολύ πιο ανώμαλο. Με την προβιά του προβάτου φιλοδοξούσα να παρεισφρήσω σε μία αγέλη λύκων και με τον τρόπο μου να τους δαμάσω. Εκ του αποτελέσματος στις περισσότερες περιπτώσεις το έργο μου ήταν πιο εύκολο απ' ότι μπορούσα να φανταστώ και στο πιο τρελά μου όνειρα. Στη πραγματιικότητα ήταν σαν να έμπαινα σ' ένα κοτέτσι και κατασπάραζα όποια κότα έβλεπα μπροστά μου. Ήταν οι ένδοξες εποχές του πάλαι ποτέ "same place" και του αντίπαλου δέους μετά την διάσπαση 'limit up", όπου νέα δροσερά κορίτσια στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητευόμενες μάγοι, προσπαθούσαν να δηλώσουν το στίγμα τους στον αφεντροχώρο. Και ακόμα παλιότερα οι ρετρό αγγελίες στο "Εθνος", μία vintage τρύπα στο παρελθόν.
Ποτέ δεν ήμουν ο πιο ωραίος, ο πιο ψηλός, ο μεγαλύτερος γαμιάς με με τα υπερμεγέθη προσόντα. Όμως είχα ένα όπλο ισχυρότερο απ' όλα τα ανωτέρω, την τέχνη του λόγου. Στόχευα πάντα στο να διεγείρω το σημείο 'G" όχι του αδοίου, αλλά του μυαλού της γυναίκας, να την γοητεύσω, να την ανάψω, να την διεγείρω, χωρίς καν να την αγγίξω, και τις περισσότερες φορές τα κατάφερνα. Έχω υπέροχες αναμνήσεις με κορίτσια και γυναίκες και δεν έχω κακιά κουβέντα να πω για καμία, ίσως γιατί ήξερα που πήγαινα και ποιά διάλεγα. Με σχεδόν όλες πέρασα καλά, και έχω γράψει διθυράμβους στο παρελθόν γιαυτές. Η διαστροφή μου ήταν ότι όλα αυτά, τα επεδίωκα με αυτές τις ιδιαίτερες περιπτώσεις και όχι σε απλές vanila καταστάσεις. Πάντα με την προβιά του προβάτου και πάντα ως λύκος, μέχρι που η μοίρα έφερε μπροστά μου την Έρρικα.
Η Ερρικα λοιπόν ήταν το τελικό και ακροτελευταίο κεφάλαιο στην αφεντροπεριπέτεια μου. Σαν χρυσοχόος που εύκολα ξεχωρίζει το fault bijoux απο το καθαρό διαμάντι, απο την πρώτη μας κιόλας συνάντηση κατάλαβα ότι είχα μπροστά μου το αυθεντικό. Ήταν εκείνη ο καθαρόαιμος λύκος, πολύ περισσότερο απο το αδάμαστο και ατίθασο λυκόσκυλο της. Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να την βάλω 'κάτω', και το προσπάθησα αρκετά με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Αντιθέτως κατάφερνε να με βάζει εκείνη απο κάτω, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα ίδια μου τα όπλα: τον λόγο και την δύναμη του χαρακτήρα της. Όμως τώρα που και τα τελευταία ψήγματα 'υποτακτικής ψυχολογίας', δεν μου προσφέρουν πλέον το ασφαλές άλλοθι που πάντα επιζητούσα, ξέρω ότι μπορεί μαζί της να μην κατάφερα το "έλασσον" -να την βάλω κάτω-, κατάφερα όμως το μείζον δηλαδή να την κάνω φίλη μου. Μπορούμε να μιλάμε για πολιτική, για επικαιρότητα για τα προσωπικά μας, σπανίως για το bdsm, για ό,τι και να μιλάμε πάντα εντυπωσιάζομαι με το μυαλό της και την ευθυκρισία της, αρετές που λείπουν απο τους 'καθ' ύλην αρμόδιους'. Εχουμε τελείως διαφορετικό background και όμως καταφέρνω και επικοινωνώ χίλες φορές καλύτερα απο επιστήμονες του σιναφιού μου.
Εν κατακλείδι αυτό πρωτίστως ξεχωρίζει την Έρρικα απο όλες τις άλλες, δεν είναι ούτε η σκηράδα της, ούτε η ομορφιά της, ούτε η διαστροφή της, είναι ο απόλυτος επαγγελματισμός της. Ακούγεται ολίγον αντιφατικό γιατί απο ένα αγνό σχεδόν αφελή ερασιτεχνισμό - αυτό για την Έρρικα είναι η ίδια της η ζωή και όχι ένα επάγγελμα - επικρατεί τελικά ένας σχεδόν τεχνοκρατικός επαγγελματισμός. Επαγγελματισμός υπό την έννοια ότι θα σεβαστεί αυτόν που έχει απέναντι της σε απόλυτο βαθμό, έστω και αν στην συνεδρία τον ταπεινώσει. Μεταξύ μας μπορεί να τα λέμε όλα, ποτέ όμως δεν μου έχει μιλήσει για το τι κάνει στις συνεδρίες της, και με ποιόν. Η Έρρικα είναι sui generis, διεστραμμένη μεν, αλλά απόλυτα ξεχωριστή περίπτωση και διακριτή απ' όλες τις υπόλοιπες. Δεν έχει σημασία τι κάνει, σημασία έχει ότι είναι κορυφαία σε αυτό που κάνει στον τομέα της. Και όπως όλοι οι κορυφαίοι ξεχωρίζει μεν, αλλά είναι καταδικασμένη σε μία συνειδητή μοναξιά...
Μιας και αναμφισβήτητα αποτελεί μία από της κορυφαίες, θα είχε ενδιαφέρον η άποψη σου – σύγκριση – με την Έρρικα.
Podolagnos999
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 105
- Like
- 125
- Πόντοι
- 1
Δεν εχω καταλαβει, αυτη η Ερρικα ειναι τρανς?
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Από που το το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ?να σε ενημερώσω ότι είναι η κορυφαία αφέντρα εδώ και πολλά χρόνια και γυναικάραΔεν εχω καταλαβει, αυτη η Ερρικα ειναι τρανς?
alexis.grvsls
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 66
- Like
- 231
- Πόντοι
- 20
Η έρικα είναι ο καλύτερος γαμιάς ,καταπληκτικό fisting, bondage k cbt αλλά θηλυκό αν θέλεις τραβέλι πήγαινε ντόρα γαμάει καλάΔεν εχω καταλαβει, αυτη η Ερρικα ειναι τρανς?
mikele7413
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 527
- Κριτικές
- 2
- Like
- 485
- Πόντοι
- 26
Λευκορωσίδα Έρικα - Escortaroma, Call Girl in Greece, Aggelies sex, Indipended escorts σε όλη την Ελλάδα
6983915655 Λευκορωσίδα Έρικα Είμαι 30 ετών, !.77 ύψος με φυσικό χορταστικό στήθος Για το χώρο σας ή το ξενοδοχείο. Φουλ πρόγραμμα (εκτός από πρωκτικό) με δωράκι 80 € για μια ώρα άφθονο σεξ μαζί μου.
www.escortaroma.eu
alexis.grvsls
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 66
- Like
- 231
- Πόντοι
- 20
Εσύ όλο ρωτάς και δεν γράφεις τίποτα τι να σου απαντήσω? έχεις πάει σε αφέντρα η γράφεις εδώ να περνάει η ώρα σου?Γνωρίζουμε;Λευκορωσίδα Έρικα - Escortaroma, Call Girl in Greece, Aggelies sex, Indipended escorts σε όλη την Ελλάδα
6983915655 Λευκορωσίδα Έρικα Είμαι 30 ετών, !.77 ύψος με φυσικό χορταστικό στήθος Για το χώρο σας ή το ξενοδοχείο. Φουλ πρόγραμμα (εκτός από πρωκτικό) με δωράκι 80 € για μια ώρα άφθονο σεξ μαζί μου.www.escortaroma.eu
mikele7413
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 527
- Κριτικές
- 2
- Like
- 485
- Πόντοι
- 26
Όχι σε αφέντρα ποτέ. Έχω δοκιμάσει κάποια από αυταρχικο αλλά μαζί με σεξ. Είναι διαφορετικό...
alexis.grvsls
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 66
- Like
- 231
- Πόντοι
- 20
Εντελώς διαφορετικόΌχι σε αφέντρα ποτέ. Έχω δοκιμάσει κάποια από αυταρχικο αλλά μαζί με σεξ. Είναι διαφορετικό...
alexis.grvsls
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 66
- Like
- 231
- Πόντοι
- 20
Δεν γίνεται τίποτα φίλε δυστυχώς για αυτό πάω έρικα για πια άλλη να γράψω αφού δεν το κατέχουν,τα υπόλοιπα ας σου απαντήσει ο ivis petΔε σε πειράζει που δε θυμάμαι πότε έγινε η κοκορομαχία που λες ;; Εγω στεκομαι σε κάτι που έγραψε εδώ το Σαββατο ένας <<εξαφανισμένος>> συναγωνιστής ο trelobourdeliaris και δυστυχώς έχει μεγάλο δικιο , το ότι ειναι καλή η Ερικα ενταξει το έχουμ εμπεδώσει όλοι. Απο φρεσκα κουλουρια τι γίνεται ;
giannis.glykos127
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιαν 2020
- Μηνύματα
- 200
- Like
- 135
- Πόντοι
- 1
Τίμιο session είναι με την έρικα και την λόλαΈχω πάει φυλής με 60 ευρώ μόνο ποδολαγνεία μου έκανε η κοπέλα και σε 20 λεπτά τέλος,προτιμώ να δώσω 100 και να είναι 1 τίμιο session
Tύπε θα σου απαντήσω αλλά η γνώμη μου δεν είναι αξιόπιστη γιαυτό και έχω σταματήσει και να την δίνω. Ό,τι και να σου πω για την Λόλα, πάνε είκοσι γεμάτα χρόνια που έχω να την δω, οπότε λάβε το υπ' όψιν σου. Εντυπωσιακή παρουσία, όμορφη γυναίκα, σαν να έβγαινε απο φωτογράφηση περιοδικού μόδας σε ιλουστρασιόν έκδοση. Ξανθούλα, λίγο κοντούλα, τέλειες αναλογίες, ερωτική, αλλά και εκλεκτική. Το έχει στο λεκτικό και το κατέχει το άθλημα γενικώς κάτι που δεν πρέπει να θεωρείται καθόλου δεδομένο. Επαγγελματίας με όλη τη σημασία της λέξης.Μιλάς σοφά γέροντα! Ήθελα να σε ρωτήσω, μιας και τις έχεις δοκιμάσει όλες, ποια η άποψή σου για Λόλα - και πως θα την σύγκρινες δίπλα στην Έρρρικα;
Μιας και αναμφισβήτητα αποτελεί μία από της κορυφαίες, θα είχε ενδιαφέρον η άποψη σου – σύγκριση – με την Έρρικα.
Κι εγώ δεν έχω καταλάβει εσύ είσαι τρόλ??Δεν εχω καταλαβει, αυτη η Ερρικα ειναι τρανς?
Για να σου λυθεί η ευκαιρία γιατί δεν κλείνεις ένα ραντεβού?? Θα τον φας μεν, αλλά θα τον φας απο ένα θηλυκό 100%
Και θα σ' αρέσει κιόλας
kwstas.argyroy
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 21
- Like
- 34
- Πόντοι
- 0
Ευχαριστώ για την απάντηση σου,έχω μιλήσει ήδη με την έρικα και έχω κλείσει,στην λόλα έχω στείλει μήνυμα στο site της εδώ και καιρό και περιμένω απάντησηΤίμιο session είναι με την έρικα και την λόλα
Podolagnos999
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 105
- Like
- 125
- Πόντοι
- 1
Θηλυκο θελω, απλως ειμαι νεος και διαβασα πολλα για αυτην, γλυκαθηκα και μετα μια λαθος διατυπωμενη απαντηση με ψιλομπερδεψε. ThanksΗ έρικα είναι ο καλύτερος γαμιάς ,καταπληκτικό fisting, bondage k cbt αλλά θηλυκό αν θέλεις τραβέλι πήγαινε ντόρα γαμάει καλά
Αφού σου αρέσει η ντόρα και η φένια πήγαινε Έρικα θα σε γαμήσει καλύτερα και χωρίς να μετράει ώρα,ακούραστη
This.. Δεν καταλαβα για ποια απο τις προαναφερθεισες παει το "τρανς". All good.Δεν πάω με τρανς αλλά μόνο η ντομιναρού και η έρικα είναι εξαιρετικές στο στράπ
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Και η Λόλα είναι φωτιάΘηλυκο θελω, απλως ειμαι νεος και διαβασα πολλα για αυτην, γλυκαθηκα και μετα μια λαθος διατυπωμενη απαντηση με ψιλομπερδεψε. Thanks
This.. Δεν καταλαβα για ποια απο τις προαναφερθεισες παει το "τρανς". All good.
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Εισαι σίγουρος ότι ειναι 20 γεμάτα ή χονδρικά το λες ? Δηλαδη ή Λόλα ειναι πιο μεγαλη σε ηλικία απο την Ερικα ; Κατι δεν κολλάει εδω....Tύπε θα σου απαντήσω αλλά η γνώμη μου δεν είναι αξιόπιστη γιαυτό και έχω σταματήσει και να την δίνω. Ό,τι και να σου πω για την Λόλα, πάνε είκοσι γεμάτα χρόνια που έχω να την δω, οπότε λάβε το υπ' όψιν σου. Εντυπωσιακή παρουσία, όμορφη γυναίκα, σαν να έβγαινε απο φωτογράφηση περιοδικού μόδας σε ιλουστρασιόν έκδοση. Ξανθούλα, λίγο κοντούλα, τέλειες αναλογίες, ερωτική, αλλά και εκλεκτική. Το έχει στο λεκτικό και το κατέχει το άθλημα γενικώς κάτι που δεν πρέπει να θεωρείται καθόλου δεδομένο. Επαγγελματίας με όλη τη σημασία της λέξης.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 57K