KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.090
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.007
- Πόντοι
- 6.727
Νομίζω 70 έχειΠόσο θα σου κοστισει το αυταρχικο εκει ;
Νομίζω 70 έχειΠόσο θα σου κοστισει το αυταρχικο εκει ;
Κοροιδο θα πιαστεις 70 για ξεπετα που δε θα περασει τα 30 λεπτα ;;; Δε λεειΝομίζω 70 έχει
'Εχει σελίδα και αγγελίες στείλε pm , η έρικα είναι η καλύτερηπου / πως τη βρισκουμε , πλζ πμ οποιος γνωριζει
Ο καλύτερος γαμιάς και όχι μόνο'Εχει σελίδα και αγγελίες στείλε pm , η έρικα είναι η καλύτερη
Αφού σου αρέσει η ντόρα και η φένια πήγαινε Έρικα θα σε γαμήσει καλύτερα και χωρίς να μετράει ώρα,ακούραστηΕίμαι νέος στο forum,διαβάζω ότι γράφεται και στα περισσότερα συμφωνώ,έχω λίγες εμπειρίες μόλις με τέσσερις αφέντρες
φίλε χτες έκανες λογαριασμό και ζητάς να αναζωπυρώσουμε το θρέντ? εσύ γιατί δεν έγραφες τόσο καιρό?Ρε παιδια καλησπερα. Βοηθηστε τη συζητηση, εμεις οι εκτος Αθηνων ειμαστε απελπισμενοι. Προγραμματιζω μια καθοδο για επισκεψη στη Θεανω, εχοντας διαβασει σχεδον ολα τα προηγουμενα θρεντ πολλα καλα μαζευω. Οποιος εχει εμπειριες μπειτε παρακαλω σε οσες περισσοτερες λεπτομερειες μπορειτε π.χ. διαβασα οτι πλεον παιρνει μονο και 50 για ποδολαγνεια. Υπαρχει δυνατοτητα για πολυωρα σεσσιον 2 ωρες+ πχ? κι εκτος απο τη Θεανω τωρα που σταματησε η Αλεξανδρα (γιατι αληθεια εχει μαθει κανεις το λογο στο τουιτερ ηταν ασαφης) εχει κανεις προσφατη εμπειρια με Τζουλιετα? Δεν αναφερω την Ερικα γιατι τη συναντησα μια φορα πανω και δεν ταιριαξαμε, για τον εαυτο μου μιλαω, νο ντισρισπεκτ. Τελος μια Αντζελινα στο λιμιτ απ ξερει κανεις τιποτα? Προσωπικα ενιαφερομαι για ποδολαγνεια, ρολε πλει, δεσιματα και τετοιες φασεις. Οσο μπορειτε παμε λιγο να αναζωπυρωσουμε το θρεντ με προσφατες εμπειριες κι αξιολογησεις, σεληνιακο τοπιο ειναι απο αφεντρες η υπολοιπη χωρα. Νεο ακκου ειναι αυτο αλλα παρακολουθω τη συζητηση αρκετο καιρο.
αν θες να παρεις αυταρχικο, παρε το φουλ με 100...αφου θα δωσεις που θα δωσεις να το ευχαριστηθεις κιολας...αλλα για μενα καλυτερα να δεις ποτε θα ειναι η Αντζελα στο μαγαζι για να μην κλαις τα λεφτα σου!!!! για καλη σου τυχη ειναι σημερα 17-22 στο 104!Νομίζω 70 έχει
Χοντρή είναι και δεν κάθετε και λίγο παραπάνω,όσο για την ντομιναρού ποτέ δεν ξέρεις θέλω να πιστεύω ότι θα επιστρέψει είναι η αγαπημένη μου,με την έρικα την βρίσκω και στην ποδολαγνεία και στο στράπ ,συμφωνώ ότι είναι λίγο σκληρή αλλά έχει ωραίο κορμί και πρόσωπο και όχι πατσοκοιλιέςΘα περιμένεις πάρα μα πάρα πολύ απ ότι φαινεται οπότε μάλλον θα πρεπει να αράξεις με την Ερικα. Η Ολγα χοντρή δεν ειναι , δεν ειναι και τοσο λεπτή όσο η Ερικα αυτό σιγουρα ,να την πεις λιγο γεμάτη θα συμφωνησω οποιος θέλει να έχει και μια εικονα της δεν εχει παρα μπει στο site της εκει υπαρχουν video . Το ότι δεν πέρασες καλά δε λεει κάτι ,εσυ δεν περασες καποιοι άλλοι φαινεται ότι περνάνε , ετσι ειναι αυτά
Δεν πάω με τρανς αλλά μόνο η ντομιναρού και η έρικα είναι εξαιρετικές στο στράπΑφού σου αρέσει η ντόρα και η φένια πήγαινε Έρικα θα σε γαμήσει καλύτερα και χωρίς να μετράει ώρα,ακούραστη
Έχω πάει φυλής με 60 ευρώ μόνο ποδολαγνεία μου έκανε η κοπέλα και σε 20 λεπτά τέλος,προτιμώ να δώσω 100 και να είναι 1 τίμιο sessionαν θες να παρεις αυταρχικο, παρε το φουλ με 100...αφου θα δωσεις που θα δωσεις να το ευχαριστηθεις κιολας...αλλα για μενα καλυτερα να δεις ποτε θα ειναι η Αντζελα στο μαγαζι για να μην κλαις τα λεφτα σου!!!! για καλη σου τυχη ειναι σημερα 17-22 στο 104!
Είχα πάει στην Κυρία Αλεξάνδρα διάβασα ότι σταμάτησε και πήρα την απόφαση να κάνω λογαριασμό εδώ, και η Κυρία Όλγα αν δεν κάνω λάθος ήταν στο dungeon της Κυρίας Αλεξάνδρας την είχα δει η αλήθεια είναι ότι έχει περιττά κιλά αλλα και αυτό φετίχ είναι στο session τότε ήταν αδιάφορη δεν θα την ξανάεβλεπα την ΌλγαΠολλά τα κιλά δεν θέλω χοντρές με πατσοκοιλιές,η πρώτη μου αφέντρα η ντομιναρού για εμένα είναι η καλύτερη αλλά δυστυχώς σταμάτησε,γνώρισα και την έρικα και της είχα σούρει αρκετά επειδή πήγαινε θεσσαλονίκη και δεν καταλάβαινα τον λόγο μέχρι που την γνώρισα και κόλησα μαζί της, βεβαίως αν επιστρέψει η ντομιναρού θα τρέξω μα την ξαναδώ
Όχι μόνο που είδα τις φωτογραφίες ξενέρωσα![]()
Mistress Valentina
Αν είσαι φετιχιστής, υποτακτικός, ουρολάγνος , σου αρέσουν οι αλλαγές ρόλων ή ακόμα αν είσαι πρωτάρης και θέλεις να μπείς σε αυτόν τον χώρο τότε κάλεσε την Κυρία σου σου για συνάντηση !! 6975629968 ΟΧΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΧΙ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙΣ.kanesex.com
Έχει δοκιμάσει κανένας εδώ?
Για να αναζωπυρωσεις κάτι χρειάζεται καύσιμη ύλη και φρέσκος αέρας το thread αυτό έχει ξεμείνει και από τα δύο και σταδιακά θα μετατραπεί σε ζόμπι οπως μετατράπηκε ολοκληρο forum το greekfoot.com........Ρε παιδια καλησπερα. Βοηθηστε τη συζητηση, εμεις οι εκτος Αθηνων ειμαστε απελπισμενοι. Προγραμματιζω μια καθοδο για επισκεψη στη Θεανω, εχοντας διαβασει σχεδον ολα τα προηγουμενα θρεντ πολλα καλα μαζευω. Οποιος εχει εμπειριες μπειτε παρακαλω σε οσες περισσοτερες λεπτομερειες μπορειτε π.χ. διαβασα οτι πλεον παιρνει μονο και 50 για ποδολαγνεια. Υπαρχει δυνατοτητα για πολυωρα σεσσιον 2 ωρες+ πχ? κι εκτος απο τη Θεανω τωρα που σταματησε η Αλεξανδρα (γιατι αληθεια εχει μαθει κανεις το λογο στο τουιτερ ηταν ασαφης) εχει κανεις προσφατη εμπειρια με Τζουλιετα? Δεν αναφερω την Ερικα γιατι τη συναντησα μια φορα πανω και δεν ταιριαξαμε, για τον εαυτο μου μιλαω, νο ντισρισπεκτ. Τελος μια Αντζελινα στο λιμιτ απ ξερει κανεις τιποτα? Προσωπικα ενιαφερομαι για ποδολαγνεια, ρολε πλει, δεσιματα και τετοιες φασεις. Οσο μπορειτε παμε λιγο να αναζωπυρωσουμε το θρεντ με προσφατες εμπειριες κι αξιολογησεις, σεληνιακο τοπιο ειναι απο αφεντρες η υπολοιπη χωρα. Νεο ακκου ειναι αυτο αλλα παρακολουθω τη συζητηση αρκετο καιρο.
![]()
Mistress Valentina
Αν είσαι φετιχιστής, υποτακτικός, ουρολάγνος , σου αρέσουν οι αλλαγές ρόλων ή ακόμα αν είσαι πρωτάρης και θέλεις να μπείς σε αυτόν τον χώρο τότε κάλεσε την Κυρία σου σου για συνάντηση !! 6975629968 ΟΧΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΧΙ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙΣ.kanesex.com
Έχει δοκιμάσει κανένας εδώ?
Είναι κορυφή η έρικα τι να λέμε τα δίνει όλα και όταν με γαμάει χύνει το ζει ρε φίλε συν ότι είναι πεντακάθαρη, μασάζ προστάτη που μου έχει κάνει έλιωσα στην κυριολεξία,cbt, δέσιμο και καθαρή'Εχει σελίδα και αγγελίες στείλε pm , η έρικα είναι η καλύτερη
Αφου εισαστε καλοι φιλοι , δεν ειναι καταδικασμενη σε μοναξια !!!Μέσα σ' ένα μάλλον άνυδρο τοπίο ήρθε η ώρα και για μένα να κάνω την τελική αποτίμηση. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι εδώ και καιρό τώρα είμαι σε κατάσταση παροπλισμού, ή αν αφορμή είναι η προ μηνών κοκορομαχία μου με τον πρώην πλέον συναγωνιστή τον τόνυ τον κορλεόνε. Θυμίζω ότι η αντιπαράθεση είχε ξεκινήσει όταν σε κάτι που είχα γράψει για την Ερρικα ο Τόνυ με είχε χαρακτηρίσει προμότορα της. Τότε το είχα πάρει προσωπικά και αναλωθήκαμε και οι δύο σε μία ανώφελη φιλονικία. Τώρα μετά απο μήνες συνειδητοποιώ τελικά ότι ο Τόνυ δεν είχε τελικά και πολύ άδικο, γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο για την Έρρικα γράφω και μόνο την Έρρικα εξυμνώ. Μπορεί να μην ανήκω στην κατηγορία των στρατευμένων γλυφτών που συνήθως έναντι ανταλλαγμάτων συντάσσουν ύμνους, αλλά γράφοντας μονοδιάστατα είχα όντως απωλέσει την ιδιότητα του αντικειμενικού κριτή.
Ούτε και εγώ μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια επιδίδομαι σ' αυτό το άθλημα και ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Όλα ξεκίνησαν απο μία διαστροφή. Δεν ήταν η συνήθης διαστροφή ενός υποστακτικού που ψάχνει να σβήσει την δίψα του για υποταγή σε μία όμορφη γυναίκα, αλλά κάτι πολύ πιο ανώμαλο. Με την προβιά του προβάτου φιλοδοξούσα να παρεισφρήσω σε μία αγέλη λύκων και με τον τρόπο μου να τους δαμάσω. Εκ του αποτελέσματος στις περισσότερες περιπτώσεις το έργο μου ήταν πιο εύκολο απ' ότι μπορούσα να φανταστώ και στο πιο τρελά μου όνειρα. Στη πραγματιικότητα ήταν σαν να έμπαινα σ' ένα κοτέτσι και κατασπάραζα όποια κότα έβλεπα μπροστά μου. Ήταν οι ένδοξες εποχές του πάλαι ποτέ "same place" και του αντίπαλου δέους μετά την διάσπαση 'limit up", όπου νέα δροσερά κορίτσια στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητευόμενες μάγοι, προσπαθούσαν να δηλώσουν το στίγμα τους στον αφεντροχώρο. Και ακόμα παλιότερα οι ρετρό αγγελίες στο "Εθνος", μία vintage τρύπα στο παρελθόν.
Ποτέ δεν ήμουν ο πιο ωραίος, ο πιο ψηλός, ο μεγαλύτερος γαμιάς με με τα υπερμεγέθη προσόντα. Όμως είχα ένα όπλο ισχυρότερο απ' όλα τα ανωτέρω, την τέχνη του λόγου. Στόχευα πάντα στο να διεγείρω το σημείο 'G" όχι του αδοίου, αλλά του μυαλού της γυναίκας, να την γοητεύσω, να την ανάψω, να την διεγείρω, χωρίς καν να την αγγίξω, και τις περισσότερες φορές τα κατάφερνα. Έχω υπέροχες αναμνήσεις με κορίτσια και γυναίκες και δεν έχω κακιά κουβέντα να πω για καμία, ίσως γιατί ήξερα που πήγαινα και ποιά διάλεγα. Με σχεδόν όλες πέρασα καλά, και έχω γράψει διθυράμβους στο παρελθόν γιαυτές. Η διαστροφή μου ήταν ότι όλα αυτά, τα επεδίωκα με αυτές τις ιδιαίτερες περιπτώσεις και όχι σε απλές vanila καταστάσεις. Πάντα με την προβιά του προβάτου και πάντα ως λύκος, μέχρι που η μοίρα έφερε μπροστά μου την Έρρικα.
Η Ερρικα λοιπόν ήταν το τελικό και ακροτελευταίο κεφάλαιο στην αφεντροπεριπέτεια μου. Σαν χρυσοχόος που εύκολα ξεχωρίζει το fault bijoux απο το καθαρό διαμάντι, απο την πρώτη μας κιόλας συνάντηση κατάλαβα ότι είχα μπροστά μου το αυθεντικό. Ήταν εκείνη ο καθαρόαιμος λύκος, πολύ περισσότερο απο το αδάμαστο και ατίθασο λυκόσκυλο της. Όσο και αν προσπάθησα, ποτέ δεν κατάφερα να την βάλω 'κάτω', και το προσπάθησα αρκετά με θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Αντιθέτως κατάφερνε να με βάζει εκείνη απο κάτω, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα ίδια μου τα όπλα: τον λόγο και την δύναμη του χαρακτήρα της. Όμως τώρα που και τα τελευταία ψήγματα 'υποτακτικής ψυχολογίας', δεν μου προσφέρουν πλέον το ασφαλές άλλοθι που πάντα επιζητούσα, ξέρω ότι μπορεί μαζί της να μην κατάφερα το "έλασσον" -να την βάλω κάτω-, κατάφερα όμως το μείζον δηλαδή να την κάνω φίλη μου. Μπορούμε να μιλάμε για πολιτική, για επικαιρότητα για τα προσωπικά μας, σπανίως για το bdsm, για ό,τι και να μιλάμε πάντα εντυπωσιάζομαι με το μυαλό της και την ευθυκρισία της, αρετές που λείπουν απο τους 'καθ' ύλην αρμόδιους'. Εχουμε τελείως διαφορετικό background και όμως καταφέρνω και επικοινωνώ χίλες φορές καλύτερα απο επιστήμονες του σιναφιού μου.
Εν κατακλείδι αυτό πρωτίστως ξεχωρίζει την Έρρικα απο όλες τις άλλες, δεν είναι ούτε η σκηράδα της, ούτε η ομορφιά της, ούτε η διαστροφή της, είναι ο απόλυτος επαγγελματισμός της. Ακούγεται ολίγον αντιφατικό γιατί απο ένα αγνό σχεδόν αφελή ερασιτεχνισμό - αυτό για την Έρρικα είναι η ίδια της η ζωή και όχι ένα επάγγελμα - επικρατεί τελικά ένας σχεδόν τεχνοκρατικός επαγγελματισμός. Επαγγελματισμός υπό την έννοια ότι θα σεβαστεί αυτόν που έχει απέναντι της σε απόλυτο βαθμό, έστω και αν στην συνεδρία τον ταπεινώσει. Μεταξύ μας μπορεί να τα λέμε όλα, ποτέ όμως δεν μου έχει μιλήσει για το τι κάνει στις συνεδρίες της, και με ποιόν. Η Έρρικα είναι sui generis, διεστραμμένη μεν, αλλά απόλυτα ξεχωριστή περίπτωση και διακριτή απ' όλες τις υπόλοιπες. Δεν έχει σημασία τι κάνει, σημασία έχει ότι είναι κορυφαία σε αυτό που κάνει στον τομέα της. Και όπως όλοι οι κορυφαίοι ξεχωρίζει μεν, αλλά είναι καταδικασμένη σε μία συνειδητή μοναξιά...