Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Raypay72

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2019
Μηνύματα
221
Like
198
Πόντοι
1
Κι εγώ δεν έχω καταλάβει εσύ είσαι τρόλ??
Για να σου λυθεί η ευκαιρία γιατί δεν κλείνεις ένα ραντεβού?? Θα τον φας μεν, αλλά θα τον φας απο ένα θηλυκό 100%
Και θα σ' αρέσει κιόλας
και εγώ τον έφαγα και μου άρεσε,πήγα να την γαμήσω αλλά με γάμησε εκείνη,έχω γαμήσει αρκετές αφέντρες και δεν το βρίσκω κακό να γαμιούνται,την έρικα δεν την έχω καταφέρει ακόμα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Είσαι λάθος,ο συγκεκριμένος γράφει μόνο θετικά για όλες σε αντίθεση με εσένα που αν διαβάσεις τι έχεις γράψει έχεις κάνει τις μεγαλύτερες κωλοτούμπες
Το έχω γράψει και εγώ μούφες ότι γράφει
 
Εγγρ.
2 Δεκ 2022
Μηνύματα
22
Like
210
D6913563-D502-40E6-910E-884B7B498C4C.jpeg

Let’s playyyyy ❤️ , Καλησπέρα
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.177
Like
9.898
Πόντοι
2.306
...το έχουμε πει και το ξαναλέμε ..... ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ τις ζαρτιέρες ή το ολόσωμο καλσόν - φόρμα ...... τστστσ ερασιτεχνισμός !
 

ivispet

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2014
Μηνύματα
382
Like
978
Πόντοι
81
Ισως και να εχει . Α δεν πηγαν Κλαυθμωνος αλλά πλατεια Αγιας Ειρηνης οκ 500 μετρα τις χωριζουν τις δυο πλατειες αλλα ξερεις οι λεπτομέρεις ειναι που κανουν τη διαφορά και για να το κλεισουμε οσο εσύ συνατησες την Λόλα πριν 20 χρόνια άλλο τόσο κερδισα εγω το πρωταθλημα στη Formula 1 . Και ξανθια ή Λόλα ε ; χα χα χα ενταξει μας επεισες Η Ερικα παντως ηταν ξανθια και πριν 20 χρονια οποτε καπου τα εμπλεξες αλλα χαλαλι σου
Για να το κλείσω άπαξ δια παντός:

1. Η συζήτηση για τη Λόλα ξεκίνησε όταν ένας φίλος με ρώτησε την γνώμη μου γι' αυτήν όπου και του απάντησα καλοπροαίρετα. Ολοκληρωμένη κρτική όμως και μάλιστα διθυραμβική έχω γράψει για την ίδια πριν από τέσσερα - πέντε χρόνια σε αυτό ακριβώς το νήμα. Είχα γράψει κριτικές και για άλλες, και μάλιστα παραδόξως η πιο 'χλιαρή' απ' όλες ήταν για την Έρρικα. Μήπως και τότε δεν την ήξερα την Λόλα, ή τότε την ήξερα και τώρα δεν την ξέρω? Οι κριτικες μου ήταν πάντα κόσμιες και με σεβασμό στα κορίτσια και το ψωμί που τρώνε απ' αυτή τη δουλειά. Δεν θα μπω στον κόπο να την ψάξω, αλλά αν με αμφισβητήσεις και πάλι, θα το κάνω.

2. Ασφαλώς και θα συμφωνήσεις ότι η συμπαθέστατη Λόλα δεν προέρχεται απο τα highlands της Σκωτίας και η μάνα της δεν λέγεται Άννυ Λένοξ ώστε να βγεί απ' την κοιλιά της κοκκινομούρα με φακίδες. Γεννήθηκε κατά πάσα πιθανότητα στην Ελλάδα απο Ελληνίδα μητέρα με κώμη μάλλον διαφορετικού χρώματος. Το πανέμορφο κοριτσάκι λοιπόν που γνώρισα εγώ τότε ως Λόλα, δεν ήταν κοκκινομάλα.

3. Φίλε τεφτέρι δεν κρατάω ιδίως για πράγματα που θεωρώ και είναι ασήμαντα. Όντως μπορεί να έκανα λάθος και να μην ήταν 20 χρόνια, αλλά 15. Έχει για σένα τόση σημασία αυτό? Την θυμάμαι ακόμα μ' ένα εξαιρετικό outfit, σαν μία περσόνα που έλαμπτε κυριολεκτικά εκεί στη υποβαθμισμένη Μάρνης. Ο χρόνος φίλε τρέχει και είναι αμείλικτος για τους πάντες, αν αυτό είναι το θέμα σου. Η δική μου λογική λέει ότι ότι όταν μία ωραία προσέχει τον εαυτό της και είναι καλή σ' αυτό που κάνει, μπορεί με τον χρόνο ωριμάζοντας να γίνει ακόμα πιο ελκυστική.

Όπως έχω δηλώσει επανειλημμένως, έχω πλέον αποσυρθεί απο τον χώρο χωρίς να μετανιώνω για την προγενέστερη παρουσία μου σ' αυτόν. Ειλικρινά δεν έχω και δεν είχα και ποτέ κανένα λόγο και κανένα όφελος να υπερασπίζομαι καμιά Έρρικα και καμιά Λόλα, και δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας μου. Απορώ όμως με τον εαυτό μου, χωρίς να φταίς εσύ σε τίποτα που κάθομαι και σπαταλώ τον χρόνο μου σε ανούσιες μικροπρεπείς παπαριές, πραγματικά ρε φίλε καμιά φορά απορώ με την μαλακία του εγγεφάλου μου. Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς εδώ ο κόσμος χάνεται και το μουνί χτενίζεται.

Υ.Γ. Βάσει των λεγομένων σου, αν υπήρχε στοίχημα ότι θα κέρδιζες την φόρμουλα 1, θα το έπαιζα με κλειστά μάτια.

Θα τα ξαναπούμε σε κάνα χρόνο, όπου θα μ' έχεις ξαναξεχάσει για να με ξαναθυμηθείς. Μαζί με τον τρελομπουρδελιάρη.
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Δεν περιμενα εσενα να μου πεις πόσα χρονια εχουν το γνωριζω αρκετα καλά, αυτό που καταλαβα ειναι ότι την εποχή που λεει δεν υπαρχει περιπτωση να εχει συναντησει τη Λο

Για να το κλείσω άπαξ δια παντός:

1. Η συζήτηση για τη Λόλα ξεκίνησε όταν ένας φίλος με ρώτησε την γνώμη μου γι' αυτήν όπου και του απάντησα καλοπροαίρετα. Ολοκληρωμένη κρτική όμως και μάλιστα διθυραμβική έχω γράψει για την ίδια πριν από τέσσερα - πέντε χρόνια σε αυτό ακριβώς το νήμα. Είχα γράψει κριτικές και για άλλες, και μάλιστα παραδόξως η πιο 'χλιαρή' απ' όλες ήταν για την Έρρικα. Μήπως και τότε δεν την ήξερα την Λόλα, ή τότε την ήξερα και τώρα δεν την ξέρω? Οι κριτικες μου ήταν πάντα κόσμιες και με σεβασμό στα κορίτσια και το ψωμί που τρώνε απ' αυτή τη δουλειά. Δεν θα μπω στον κόπο να την ψάξω, αλλά αν με αμφισβητήσεις και πάλι, θα το κάνω.

2. Ασφαλώς και θα συμφωνήσεις ότι η συμπαθέστατη Λόλα δεν προέρχεται απο τα highlands της Σκωτίας και η μάνα της δεν λέγεται Άννυ Λένοξ ώστε να βγεί απ' την κοιλιά της κοκκινομούρα με φακίδες. Γεννήθηκε κατά πάσα πιθανότητα στην Ελλάδα απο Ελληνίδα μητέρα με κώμη μάλλον διαφορετικού χρώματος. Το πανέμορφο κοριτσάκι λοιπόν που γνώρισα εγώ τότε ως Λόλα, δεν ήταν κοκκινομάλα.

3. Φίλε τεφτέρι δεν κρατάω ιδίως για πράγματα που θεωρώ και είναι ασήμαντα. Όντως μπορεί να έκανα λάθος και να μην ήταν 20 χρόνια, αλλά 15. Έχει για σένα τόση σημασία αυτό? Την θυμάμαι ακόμα μ' ένα εξαιρετικό outfit, σαν μία περσόνα που έλαμπτε κυριολεκτικά εκεί στη υποβαθμισμένη Μάρνης. Ο χρόνος φίλε τρέχει και είναι αμείλικτος για τους πάντες, αν αυτό είναι το θέμα σου. Η δική μου λογική λέει ότι ότι όταν μία ωραία προσέχει τον εαυτό της και είναι καλή σ' αυτό που κάνει, μπορεί με τον χρόνο ωριμάζοντας να γίνει ακόμα πιο ελκυστική.

Όπως έχω δηλώσει επανειλημμένως, έχω πλέον αποσυρθεί απο τον χώρο χωρίς να μετανιώνω για την προγενέστερη παρουσία μου σ' αυτόν. Ειλικρινά δεν έχω και δεν είχα και ποτέ κανένα λόγο και κανένα όφελος να υπερασπίζομαι καμιά Έρρικα και καμιά Λόλα, και δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας μου. Απορώ όμως με τον εαυτό μου, χωρίς να φταίς εσύ σε τίποτα που κάθομαι και σπαταλώ τον χρόνο μου σε ανούσιες μικροπρεπείς παπαριές, πραγματικά ρε φίλε καμιά φορά απορώ με την μαλακία του εγγεφάλου μου. Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς εδώ ο κόσμος χάνεται και το μουνί χτενίζεται.

Υ.Γ. Βάσει των λεγομένων σου, αν υπήρχε στοίχημα ότι θα κέρδιζες την φόρμουλα 1, θα το έπαιζα με κλειστά μάτια.

Θα τα ξαναπούμε σε κάνα χρόνο, όπου θα μ' έχεις ξαναξεχάσει για να με ξαναθυμηθείς. Μαζί με τον τρελομπουρδελιάρη.

Για να το κλείσω άπαξ δια παντός:

1. Η συζήτηση για τη Λόλα ξεκίνησε όταν ένας φίλος με ρώτησε την γνώμη μου γι' αυτήν όπου και του απάντησα καλοπροαίρετα. Ολοκληρωμένη κρτική όμως και μάλιστα διθυραμβική έχω γράψει για την ίδια πριν από τέσσερα - πέντε χρόνια σε αυτό ακριβώς το νήμα. Είχα γράψει κριτικές και για άλλες, και μάλιστα παραδόξως η πιο 'χλιαρή' απ' όλες ήταν για την Έρρικα. Μήπως και τότε δεν την ήξερα την Λόλα, ή τότε την ήξερα και τώρα δεν την ξέρω? Οι κριτικες μου ήταν πάντα κόσμιες και με σεβασμό στα κορίτσια και το ψωμί που τρώνε απ' αυτή τη δουλειά. Δεν θα μπω στον κόπο να την ψάξω, αλλά αν με αμφισβητήσεις και πάλι, θα το κάνω.

2. Ασφαλώς και θα συμφωνήσεις ότι η συμπαθέστατη Λόλα δεν προέρχεται απο τα highlands της Σκωτίας και η μάνα της δεν λέγεται Άννυ Λένοξ ώστε να βγεί απ' την κοιλιά της κοκκινομούρα με φακίδες. Γεννήθηκε κατά πάσα πιθανότητα στην Ελλάδα απο Ελληνίδα μητέρα με κώμη μάλλον διαφορετικού χρώματος. Το πανέμορφο κοριτσάκι λοιπόν που γνώρισα εγώ τότε ως Λόλα, δεν ήταν κοκκινομάλα.

3. Φίλε τεφτέρι δεν κρατάω ιδίως για πράγματα που θεωρώ και είναι ασήμαντα. Όντως μπορεί να έκανα λάθος και να μην ήταν 20 χρόνια, αλλά 15. Έχει για σένα τόση σημασία αυτό? Την θυμάμαι ακόμα μ' ένα εξαιρετικό outfit, σαν μία περσόνα που έλαμπτε κυριολεκτικά εκεί στη υποβαθμισμένη Μάρνης. Ο χρόνος φίλε τρέχει και είναι αμείλικτος για τους πάντες, αν αυτό είναι το θέμα σου. Η δική μου λογική λέει ότι ότι όταν μία ωραία προσέχει τον εαυτό της και είναι καλή σ' αυτό που κάνει, μπορεί με τον χρόνο ωριμάζοντας να γίνει ακόμα πιο ελκυστική.

Όπως έχω δηλώσει επανειλημμένως, έχω πλέον αποσυρθεί απο τον χώρο χωρίς να μετανιώνω για την προγενέστερη παρουσία μου σ' αυτόν. Ειλικρινά δεν έχω και δεν είχα και ποτέ κανένα λόγο και κανένα όφελος να υπερασπίζομαι καμιά Έρρικα και καμιά Λόλα, και δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας μου. Απορώ όμως με τον εαυτό μου, χωρίς να φταίς εσύ σε τίποτα που κάθομαι και σπαταλώ τον χρόνο μου σε ανούσιες μικροπρεπείς παπαριές, πραγματικά ρε φίλε καμιά φορά απορώ με την μαλακία του εγγεφάλου μου. Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς εδώ ο κόσμος χάνεται και το μουνί χτενίζεται.

Υ.Γ. Βάσει των λεγομένων σου, αν υπήρχε στοίχημα ότι θα κέρδιζες την φόρμουλα 1, θα το έπαιζα με κλειστά μάτια.

Θα τα ξαναπούμε σε κάνα χρόνο, όπου θα μ' έχεις ξαναξεχάσει για να με ξαναθυμηθείς. Μαζί με τον τρελομπουρδελιάρη.
Είναι τρολ ο corleone,απορώ που δεν το έχεις καταλάβει
 

kwstas.argyroy

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2022
Μηνύματα
21
Like
34
Πόντοι
0
Ούτε την έρικα ούτε την λόλα είναι εύκολο να της πετύχεις ,η έρικα είναι κορυφαία σε αυτό που κάνει αλλά θα πρέπει να επιμείνεις για να την δεις
Θα επιμείνω έχω υπομονή αν και με την έρικα έχω ήδη μιλήσει και ευελπιστώ να την δω την επόμενη εβδομάδα περιμένω και απάντηση από την λόλα
 

kwstas.argyroy

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2022
Μηνύματα
21
Like
34
Πόντοι
0
Φοβαμαι ότι θα χρειαστει να περιμένεις και άλλο δυστυχως η Λόλα δεν ειναι 100% ενεργή. Αν καταφερεις να τη συναντήσεις τότε θα καταλάβεις πόσο <<αξιοπιστη >> και <<αντικειμενική>> πληροφόρηση παρεχει αυτο το thread :jerking2:
Μέχρι στιγμής δεν μου έχει απαντήσει η Κυρία λόλα αλλά αφού αυτό το thread δε είναι αξιόπιστο γιατί εσύ ασχολείσαι?
 

Raypay72

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2019
Μηνύματα
221
Like
198
Πόντοι
1
Εάν απευθυνεσαι σε εμένα , δε μου λες και τινος τρολ ειμαι ; Μη το αφηνεις μισό
Σε έχουμε πάρει χαμπάρι αρκετοί, έχεις φάει πολλές τάπες
και εγώ τον έφαγα και μου άρεσε,πήγα να την γαμήσω αλλά με γάμησε εκείνη,έχω γαμήσει αρκετές αφέντρες και δεν το βρίσκω κακό να γαμιούνται,την έρικα δεν την έχω καταφέρει ακόμα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Το έχω γράψει και εγώ μούφες ότι γράφει
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
Επειδή αυτές οι αλλεπαλληλες συγχωνευσεις θεματων σε κανουν να χασεις την μπαλα να απαντήσω σε όλους όσοι ασχολειστε με εμένα

@ivispet Κατ αρχήν να σου πω ότι μου αρεσει πολύ ο τρόπος που γράφεις δειχνει μορφωμενο ανθρωπο κα με επίπεδο και καλη διαχειριση του λόγου, σε αντίθεση ας πουμε με το ψυχοπαιδι σου τον @Raypay72 o οποίος είναι δάπεδο . Οταν ομως γράφεις ανακριβειες το χαλάς ολο αυτό για αυτό λοιπόν σου εγραψα οτι δε γινόταν να εχεις δει τη Lola πριν αυτή ξεκινησει ! Και στο εγραψε και άλλος αυτό. Επίσης μην αυτοαναιρεισαι, γραφεις ότι εγραψες κριτική για τη Λολα πριν 4-5 χρονια δηαδη την ειδες τελευταια φορά πριν 20 και θυμηθηκες να γραψεις κριτικη 15 χρονια μετά ; Μη μας τρελαινεις τωρα.

Τωρα σε αναφορές για κωλοτουμπες αν καποιοι ανάμεσα τους και εσύ θεωρούν ότι επειδή συμφωνησα με την ανάρτηση του @trelobourdeliaris περι ξηρασιας στο χωρο , εχω να τους πω οτι θα συμφωνω και θα διαφωνω με τον οποιοδήποτε ανάλογα με το τι γράφει. Δεν έχω να χωρισω κατι με κανέναν. Εχει τύχει να συμφωνησω και με τον Raypay72 τι παει να πει αυτό ; Δεν αναιρεί αυτό που εγραψα παραπάνω για αυτον, αλλο η συνολική εικόνα και άλλο η επιμέρους . Ως προς τους υπολοιπους @Giorgos_kondos , @coogar13 και δεν ξερω ποιοι αλλοι που αναρωτιουνται γιατι γραφω σε ενα thread που θεωρω αναξιόπιστο η απάντηση ειναι γιατι ετσι γουσταρω, τόσο απλά. Απο εκει και πέρα οποιος θελει κραταει τα δικά μου οποιος θελει τα δικά σας . Φαινεται ομως οτι εσεις με διαβαζετε με μεγαλη προσοχή αφου θυμαστε τι εχω γραψει μηνες πριιν. Αυτο σημαινει ή ότι μαλλον εχω κατι να πω μπράβο μου τότε ή ότι καποιους ενοχλώ ξανά μπράβο μου. Δυο φορες μπραβο μου

Μπειτε τώρα απο κάτω και αρχιστε το ξεκατινιασμα , να μου πει ομως και καποιος ποιανής τρολ ειμαι εντάξει ;
Ivispet αυτό το πρόσταγμα δεν αφορά εσένα αλλά άμα θες μπες και εσύ χεστηκα

Ναι για εμενα δεν ειναι η Νο1 επιλογή η Ερικα πειράζει ; Πρεπει ντε και καλά να είναι ; Για εμενα δεν υπαρχει Νο1 επιλογή . Για εμένα υπαρχουν καλές, μέτριες και κακές επιλογές εάν σας ενοχλεί αυτή η αποψη ξαναχέστηκα , δεκαρα δε δινω , υιοθετείστε αποψη αλλουνου δε σας πιεσα.
Αναμφισβήτητα ομως για να μη νομιζουν καποιοι ότι εχω εμπαθεια ναι θεωρώ ότι Ερικα ανήκει στις καλές επιλογες γιατι αν δεν ηταν δε θα ήταν 25 χρονια και παραπανω ισως στο κουρμπετι ; Κάπου τοσα δεν ειναι ; Ας απαντήσει καποιος που ξερει για τα χρόνια παρουσιας της

Λοιπον οι υπολοιποι μη χανετε χρόνο μπειτε και ξεψαχνειστε ότι εχω γραψει απ όταν ανοιξα λογαριασμο εδω και δωστε του να καταλαβει
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Επειδή αυτές οι αλλεπαλληλες συγχωνευσεις θεματων σε κανουν να χασεις την μπαλα να απαντήσω σε όλους όσοι ασχολειστε με εμένα

@ivispet Κατ αρχήν να σου πω ότι μου αρεσει πολύ ο τρόπος που γράφεις δειχνει μορφωμενο ανθρωπο κα με επίπεδο και καλη διαχειριση του λόγου, σε αντίθεση ας πουμε με το ψυχοπαιδι σου τον @Raypay72 o οποίος είναι δάπεδο . Οταν ομως γράφεις ανακριβειες το χαλάς ολο αυτό για αυτό λοιπόν σου εγραψα οτι δε γινόταν να εχεις δει τη Lola πριν αυτή ξεκινησει ! Και στο εγραψε και άλλος αυτό. Επίσης μην αυτοαναιρεισαι, γραφεις ότι εγραψες κριτική για τη Λολα πριν 4-5 χρονια δηαδη την ειδες τελευταια φορά πριν 20 και θυμηθηκες να γραψεις κριτικη 15 χρονια μετά ; Μη μας τρελαινεις τωρα.

Τωρα σε αναφορές για κωλοτουμπες αν καποιοι ανάμεσα τους και εσύ θεωρούν ότι επειδή συμφωνησα με την ανάρτηση του @trelobourdeliaris περι ξηρασιας στο χωρο , εχω να τους πω οτι θα συμφωνω και θα διαφωνω με τον οποιοδήποτε ανάλογα με το τι γράφει. Δεν έχω να χωρισω κατι με κανέναν. Εχει τύχει να συμφωνησω και με τον Raypay72 τι παει να πει αυτό ; Δεν αναιρεί αυτό που εγραψα παραπάνω για αυτον, αλλο η συνολική εικόνα και άλλο η επιμέρους . Ως προς τους υπολοιπους @Giorgos_kondos , @coogar13 και δεν ξερω ποιοι αλλοι που αναρωτιουνται γιατι γραφω σε ενα thread που θεωρω αναξιόπιστο η απάντηση ειναι γιατι ετσι γουσταρω, τόσο απλά. Απο εκει και πέρα οποιος θελει κραταει τα δικά μου οποιος θελει τα δικά σας . Φαινεται ομως οτι εσεις με διαβαζετε με μεγαλη προσοχή αφου θυμαστε τι εχω γραψει μηνες πριιν. Αυτο σημαινει ή ότι μαλλον εχω κατι να πω μπράβο μου τότε ή ότι καποιους ενοχλώ ξανά μπράβο μου. Δυο φορες μπραβο μου

Μπειτε τώρα απο κάτω και αρχιστε το ξεκατινιασμα , να μου πει ομως και καποιος ποιανής τρολ ειμαι εντάξει ;
Ivispet αυτό το πρόσταγμα δεν αφορά εσένα αλλά άμα θες μπες και εσύ χεστηκα

Ναι για εμενα δεν ειναι η Νο1 επιλογή η Ερικα πειράζει ; Πρεπει ντε και καλά να είναι ; Για εμενα δεν υπαρχει Νο1 επιλογή . Για εμένα υπαρχουν καλές, μέτριες και κακές επιλογές εάν σας ενοχλεί αυτή η αποψη ξαναχέστηκα , δεκαρα δε δινω , υιοθετείστε αποψη αλλουνου δε σας πιεσα.
Αναμφισβήτητα ομως για να μη νομιζουν καποιοι ότι εχω εμπαθεια ναι θεωρώ ότι Ερικα ανήκει στις καλές επιλογες γιατι αν δεν ηταν δε θα ήταν 25 χρονια και παραπανω ισως στο κουρμπετι ; Κάπου τοσα δεν ειναι ; Ας απαντήσει καποιος που ξερει για τα χρόνια παρουσιας της

Λοιπον οι υπολοιποι μη χανετε χρόνο μπειτε και ξεψαχνειστε ότι εχω γραψει απ όταν ανοιξα λογαριασμο εδω και δωστε του να καταλαβει
Άστο το έχασες εντελώς ,έχεις διαγράψει και δικά σου σχόλια και σίγουρα είσαι τρολ και κάνει μπαμ
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Μέχρι στιγμής δεν μου έχει απαντήσει η Κυρία λόλα αλλά αφού αυτό το thread δε είναι αξιόπιστο γιατί εσύ ασχολείσαι?
Για να περνάει την ώρα του και να τα κάνει όλα πουτάνα, τρολ είναι ,αν θέλεις πληροφορίες για οποιαδήποτε στείλε μου μήνυμα εδώ η στο φβ έχω προφίλ με δικές μου φωτογραφίες σαν cross penia panopoulou
 

Mihail.aggelos

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2020
Μηνύματα
133
Like
84
Πόντοι
1
Ντομιναρού πήγαινα τώρα πάω στην έρικα επειδή σταμάτησε η αγαπημένη μου και είμαι ευχαριστημένος και με την έρικα ποδολαγνεία και στράπ που μου αρέσουν είναι εξαιρετική,όμορφα πόδια και καθαρή
 

ftshslv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2011
Μηνύματα
504
Κριτικές
3
Like
696
Πόντοι
366
Εντάξει ρε φίλε αφού έχει τόση σημασία για σένα, ρίξε μια ματια στο απο πάνω link με συνεντεύξη της Εύας στην οποία εμφανίζεται και η Λόλα καθώς και η ηλικία της 10 χρόνια πριν. Α, και δεν ήταν πλατεία Αγ. Ειρήνης, αλλά ένας πεζόδρομος κάτω απ' την πλατεία Κλαυμώνος, στα 100 μέτρα, Σκουλενίου νομίζω. Και ναι τότε στη Μάρνης, η Λόλα ήταν ξανθιά, τότε ξεκινούσε.
Και ήταν κοκκινομάλα. Το λέει μέχρι κ το αρθρο που ανέβασες. Και σε ολες τις τοτε αφίσες πάλι κοκκινομάλλα ήταν . Και πριν 10 χρονια ειχε ηδη φυγει απο το SamePlace
 

tmkiria

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2015
Μηνύματα
281
Like
160
Πόντοι
1

Tony Corleone

Μέλος​

Εγγρ. 12 Οκτ 2020 Μηνύματα 230 Like 299 Πόντοι 21
11 Δεκ 2022 Νέο
Ρε τριμαλάκα εσυ εδω μαπινεις για να τσακωνεσαι με εμένα δεν εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις στη μιζερη ζωη σου ;
Τι ζορι τραβάς για λεγε ρε πανηλιθιε καραγκιοζη . Ο κοσμος εδω μπαινει να διαβσει αποψεις πες τη δικια σου οσο ηλιθια και αν ειναι και τραβα παρακατω. Βλακα ε βλακα

Like Παράθεση Απάντηση
Αναφορά









tmkiria


Μέλος​



Εγγρ. 22 Νοε 2015 Μηνύματα 197 Like 92 Πόντοι 1




μόλις τώρα

καραγκιιόζης είσαι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Tony Corleone

Μέλος​

Εγγρ. 12 Οκτ 2020 Μηνύματα 230 Like 299 Πόντοι 21
11 Δεκ 2022 Νέο
Ρε τριμαλάκα εσυ εδω μαπινεις για να τσακωνεσαι με εμένα δεν εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις στη μιζερη ζωη σου ;
Τι ζορι τραβάς για λεγε ρε πανηλιθιε καραγκιοζη . Ο κοσμος εδω μπαινει να διαβσει αποψεις πες τη δικια σου οσο ηλιθια και αν ειναι και τραβα παρακατω. Βλακα ε βλακα

Like Παράθεση Απάντηση
Αναφορά









tmkiria


Μέλος​



Εγγρ. 22 Νοε 2015 Μηνύματα 197 Like 92 Πόντοι 1




μόλις τώρα

καραγκιιόζης είσαι
Μήνυμα που μου έστειλε ο corleone
 

ivispet

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2014
Μηνύματα
382
Like
978
Πόντοι
81
Επειδή αυτές οι αλλεπαλληλες συγχωνευσεις θεματων σε κανουν να χασεις την μπαλα να απαντήσω σε όλους όσοι ασχολειστε με εμένα

@ivispet Κατ αρχήν να σου πω ότι μου αρεσει πολύ ο τρόπος που γράφεις δειχνει μορφωμενο ανθρωπο κα με επίπεδο και καλη διαχειριση του λόγου, σε αντίθεση ας πουμε με το ψυχοπαιδι σου τον @Raypay72 o οποίος είναι δάπεδο . Οταν ομως γράφεις ανακριβειες το χαλάς ολο αυτό για αυτό λοιπόν σου εγραψα οτι δε γινόταν να εχεις δει τη Lola πριν αυτή ξεκινησει ! Και στο εγραψε και άλλος αυτό. Επίσης μην αυτοαναιρεισαι, γραφεις ότι εγραψες κριτική για τη Λολα πριν 4-5 χρονια δηαδη την ειδες τελευταια φορά πριν 20 και θυμηθηκες να γραψεις κριτικη 15 χρονια μετά ; Μη μας τρελαινεις τωρα.

Τωρα σε αναφορές για κωλοτουμπες αν καποιοι ανάμεσα τους και εσύ θεωρούν ότι επειδή συμφωνησα με την ανάρτηση του @trelobourdeliaris περι ξηρασιας στο χωρο , εχω να τους πω οτι θα συμφωνω και θα διαφωνω με τον οποιοδήποτε ανάλογα με το τι γράφει. Δεν έχω να χωρισω κατι με κανέναν. Εχει τύχει να συμφωνησω και με τον Raypay72 τι παει να πει αυτό ; Δεν αναιρεί αυτό που εγραψα παραπάνω για αυτον, αλλο η συνολική εικόνα και άλλο η επιμέρους . Ως προς τους υπολοιπους @Giorgos_kondos , @coogar13 και δεν ξερω ποιοι αλλοι που αναρωτιουνται γιατι γραφω σε ενα thread που θεωρω αναξιόπιστο η απάντηση ειναι γιατι ετσι γουσταρω, τόσο απλά. Απο εκει και πέρα οποιος θελει κραταει τα δικά μου οποιος θελει τα δικά σας . Φαινεται ομως οτι εσεις με διαβαζετε με μεγαλη προσοχή αφου θυμαστε τι εχω γραψει μηνες πριιν. Αυτο σημαινει ή ότι μαλλον εχω κατι να πω μπράβο μου τότε ή ότι καποιους ενοχλώ ξανά μπράβο μου. Δυο φορες μπραβο μου

Μπειτε τώρα απο κάτω και αρχιστε το ξεκατινιασμα , να μου πει ομως και καποιος ποιανής τρολ ειμαι εντάξει ;
Ivispet αυτό το πρόσταγμα δεν αφορά εσένα αλλά άμα θες μπες και εσύ χεστηκα

Ναι για εμενα δεν ειναι η Νο1 επιλογή η Ερικα πειράζει ; Πρεπει ντε και καλά να είναι ; Για εμενα δεν υπαρχει Νο1 επιλογή . Για εμένα υπαρχουν καλές, μέτριες και κακές επιλογές εάν σας ενοχλεί αυτή η αποψη ξαναχέστηκα , δεκαρα δε δινω , υιοθετείστε αποψη αλλουνου δε σας πιεσα.
Αναμφισβήτητα ομως για να μη νομιζουν καποιοι ότι εχω εμπαθεια ναι θεωρώ ότι Ερικα ανήκει στις καλές επιλογες γιατι αν δεν ηταν δε θα ήταν 25 χρονια και παραπανω ισως στο κουρμπετι ; Κάπου τοσα δεν ειναι ; Ας απαντήσει καποιος που ξερει για τα χρόνια παρουσιας της

Λοιπον οι υπολοιποι μη χανετε χρόνο μπειτε και ξεψαχνειστε ότι εχω γραψει απ όταν ανοιξα λογαριασμο εδω και δωστε του να καταλαβει
Τόνυ fair enough, την βρήκα την ανάρτηση που είχα κάνει τελικα το 16. Είχα γράψει για όλες συμπεριλαμβανομένης και της Λόλας, εξού και η χρονική απόσταση. Παραθέτω το τότε κείμενο μου, αναλογιζόμενος πόσο έχω γεράσει απο τότε

Καιρό είχα να διαβάσω κάτι ενδιαφέρον στο forum, και ομολογώ η ανάλυση του big20paul είναι άκρως εμπεριστατωμένη και αντικειμενική. Αφού μπήκε στο κόπο ο φίλος, θα γράψω και εγώ την γνώμη μου. Κατά βάση δεν διαφωνώ με τον bigpaul, οι μόνες ενστάσεις μου έχουν απλώς να κάνουν με το κριτήριο που ξεκινάς τις αναζητήσεις σου στον χώρο αυτό. Το bdsm είναι κάτι που μου αρέσει, αλλά δεν είναι και το κυριάρχο στοιχείο της ερωτικής μου ζωής, όποτε έχω το προνόμιο να βλέπω τα πράγματα κάπως αποστασιοποιημένα.

Για μένα λοιπόν το νούμερο ένα κριτήριο μίας επιλογής είναι η γυναίκα να γουστάρει αυτό που κάνει. Εχω πέσει σε πάμπολλες περιπτώσεις που είτε σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι και προσπαθούν να αποσπάσουν ό,τι μπορούν εκμεταλλευόμενες το πάθος της στιγμής, είτε βαριούνται, είτε δεν έχουν ιδέα και απλώς κοιτάνε να βγάλουν άκοπα χρήματα από το εκάστοτε κοροϊδο. Αυτές που ξέρουν και γουστάρουν φαίνονται και ξεχωρίζουν σαν την μύγα μες το γάλα.

Νούμερο δύο κριτήριο, η εμφάνιση βεβαίως βεβαίως. Τι να το κάνω αν γουστάρει κάποια, αλλά ειναι 200 κιλά και έχει πατήσει τα 60? Πρέπει η άλλη να σου βγάζει τα συγκεκριμένα γούστα, και βεβαίως στα βγάζει όταν είναι θεάρα. Ολα τα υπόλοιπα (χώρος, συμπεριφορά, κλπ, κλπ), όταν πληρούνται τα δύο πρώτα κριτήρια, εγώ προτίθεμαι να τα παραβλέψω. Πάμε λοιπόν στο δια ταύτα:

Πρώτη ιεραρχικά για μένα, και με βάση τα κριτήρια που ανέφερα είναι η Ερρικα. Δεν είναι ίσως η ωραιότερη, αν και η εμφάνιση της είναι εξαιρετική για μένα, αλλά είναι η πρώτη με διαφορά που καραγουστάρει την φάση. Δεν την έχω δει πολλές φορές, αλλά έχω την βεβαιότητα ότι αν είχε λύσει το οικονομικό της πρόβλημα, θα πλήρωνε η ίδια για να κάνει αυτά τα sessionς. Πεντακάθαρη, βιτσιόζα, αυθεντική σαδίστρια, κάνει προγράμματα ανάλογα με την κάβλα της και την φαντασία της. Φυσικά και θα ξαναπήγαινα και θα ξαναπάνω.

Πάμε στην επόμενη. 10 με τόνο και στην Λόλα, απίστευτη ομορφιά, συνδιαζόμενη με μεγάλη εμπειρία και αψεγάδιαστη συμπεριφορά. Εξαιρετική επαγγελματίας, αλλά αυτό το τελευταίο είναι ίσως το μόνο που με κάνει να έχω κάποια αμφιθυμία. Από την μία είναι σίγουρα θετικό να κάνει κάποιος άψογα την δουλειά του, από την άλλη όμως ξέρεις ότι το κάνει για το χρήμα και κάπου χάνεται η μαγεία.

Αϊντα - Αναστασία. Πολύ δυνατό δίδυμο με την Βαρώνη σε θέση οδηγού. Βγάζουν γούστα και τους αρέσουν ιδιαιτέρως αυτά τα παιχνίδια. Δεν είναι οι θεάρες αλλά δεν είναι και Κουασιμόδοι. Μαζί τους πέρασα καλά και θα ξαναπήγαινα.

Νανά. Εαι αυτή εξαιρετική επιλογή. Μου ταιριάζει πολύ και σαν εμφάνιση και σαν χαρακτήρας. Θα ήθελα να την έχω γκόμενα, αλλά το 24/7 δεν μου ταιριάζει, όταν βγαίνω από αυτό το τρυπάκι, τα θέλω όπως τα θέλω. Η Νανά είναι σταθερή αξία και σίγουρα θα την ξαναδώ.

Θεανώ. Η πιό όμορφη με διαφορά μαζί με την Λόλα. Χαίρεσαι να ασχολείσαι μαζί της και νομίζω χαίρεται και αυτή. Βασική ένσταση είναι ότι σε δέχεται μόνο σε ξενοδοχείο που προσωπικά εμένα με ξενερώνει αφάνταστα. Στα σύν ότι είναι επιλεκτική, δουλεύει με σταθερή πελατεία και δεν περνάει η Σάρα και η Μαρα.

Πέρσα. Νέα και ωραία. Μπορεί να μην έχει την μεγάλη εμπειρία, αλλά εχει την φλόγα και είναι κοπέλλα να την πιείς στο ποτήρι. Την γουστάρω πολύ, αν και μου έδωσε την εντύπωση ότι έδινε "εξετάσεις" σε μία αρχαιότερη που ήταν παρούσα.

Κάτια - Μισέλ. Τα δίδυμα με ιντριγκάρουν γενικά και βεβαίως και οι συγκεκριμένες. Ζευγάρι λεσβίων κάτι που απογειώνει ακόμα περισσότερο την φαντασία. Μία φορά τις είδα, δεν τους έλειπε η όρεξη, αλλά παραέδωσαν έμφαση στην ποδολαγνεία, ενώ εγώ δεν είμαι από τους funs του είδους.

Ηλέκτρα. Μία φορά την είδα long time ago, δεν ήταν άσχημη, αλλά δεν είχαμε ιδιαίτερη χημεία.

Aφοδίτη. Πολύ ωραία κοπέλλα, αλλά δηλώνει κάτι που δεν είναι. Είναι σαν να βάλεις το ψαρά να σου πουλήσει σύνθετα χρηματηστηριακά προϊόντα. Θα ήταν πετυχημένη σε άλλους ρόλους.

Αλεξάνδρα. Δεν την έχω δει, αλλά δεν μου αρέσει τόσο εμφανιακά ώστε να θελήσω να την δω.

Νάντια. Δεν την έχω δει, θα ήθελα να την δω, αλλά έχω θέμα με τα ξενοδοχεία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom