Νέα

O νόμος του Picker

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Επισκέπτης
Υπάγετε να κλαφτείτε σε καμιά ιερόδουλο και θα σας περάσει. Δεν λέγεται πάντως "βρεμάρα" αυτό που έχετε. Ιδεοψυχαναγκαστικη διαταραχή καλείται.  :)

Σε αυτό έπεσες μέσα. Έχω πάρει και χάπια παλιότερα, δεν μου έκαναν τίποτα.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Αν δεν είσαι αυνανιστής δε γίνεται να είσαι μαλάκας.

Γινεται και παραγινεται. Έχετε ακούσει ποτε την έκφραση : "Πιάστηκες μαλάκας" ;

Κατά την γνώμη σας, κάποιος που "πιάστηκε" μαλάκας σημαίνει ότι συνελήφθη επ ΄αυτοφώρω να αυνανίζεται;
 

Επισκέπτης
Γινεται και παραγινεται. Έχετε ακούσει ποτε την έκφραση : "Πιάστηκες μαλάκας" ;

Κατά την γνώμη σας, κάποιος που "πιάστηκε" μαλάκας σημαίνει ότι συνελήφθη επ ΄αυτοφώρω να αυνανίζεται;

Δεν τον έπιασαν επ' αυτοφώρω αλλά το φαντάζονται ότι θα είναι μαλάκας.
 

Επισκέπτης
Πολύ καιρό έχω να σε δω Κορινάκι. Στο ανάκτορο που είσαι τώρα μου είναι πιο δύσκολο να μπαίνω. Στο άλλο το σπιτάκι που ήσουν έσπρωχνα μια την πόρτα και έμπαινα.
 

Επισκέπτης
πικερ ποσες  βαρεσες σημερα εγω 2 στη δευτερη μου κοπηκαν τα γονατα
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.222
Κριτικές
56
Like
21.015
Πόντοι
11.276
Ορισμενες φορες ενας μπουρδελιαρης αναζητα να ερωτευτη μια ιεροδουλη...ομως με σκοπο να νιωση σιγα σιγα ολο και περισσοτερη ηδονη...Αυτο στα πολυ ενδοβαθη του....και αν ειναι βραδυφλεγης μονογαμικος , οπως λεει και ο φιλτατος συναγωνηστης ριγομορτης...Βεβαια μολης νιωση την υπερτατη ηδονη..ενοειται με μια που του πουλα παραμυθη....τον γλωσσοφιλαη με πολυ σαλιο και αληθινα...και οσα αλλα συνεπαγονται...αν δεν εχει λεφτα..χανη το παιχνιδι και απογοητευτε..Ειναι πραγματικα τραγικο και το εχω παθη 2 φορες...απο τοτε δεν το αναζητο πλεον 8ελω να παιρναο καλα....ασε που λενε πως 1 2 την τριτη κεγεσε... :grin:
Το παιχνίδι το'χεις χάσει εάν σε κάνει να πιστέψεις ότι είσαι μοναδικός γι'αυτήν,και σε βάλει με τον τρόπο της στον... ντορό της,ενώ στην πραγματικότητα είσαι άλλο ένα 10ευρω,20ευρω,ή ό,τι budget τελοσπάντων διαθέτει ο καθένας...
(Σπαμάρουμε το θέμα,έχουν χιλιοειπωθεί και αναλυθεί στο αντίστοιχο thread).
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
αφιερώνω ένα τραγουδάκι στο θρέντ της αγάπης (όπως εξελίχθηκε τουλάχιστον) :


:smitten: love love love  :smitten:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom