pussy wagon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 28.736
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.578
- Πόντοι
- 1.796
που χαθηκε ο κ.πικερ ρε παιδια?
τυπε φημες λενε οτι ειναι σε σχεση με λαμπρο μελλον οσο δε για το μερα παρα μερα εχουν να τον δουν στο μεταξι πανω απο μηνα
που χαθηκε ο κ.πικερ ρε παιδια?
τυπε φημες λενε οτι ειναι σε σχεση με λαμπρο μελλον οσο δε για το μερα παρα μερα εχουν να τον δουν στο μεταξι πανω απο μηνα
Πικερ, χωρις παρεξηγηση ρε φιλε, αλλα με ολη αυτη την ιστορια με το Κορινακι, δε θα πρεπε να χεις μουτρα να μπαινεις στο site ουτε καν με κλωνο!
Εισαι ενας πουτανοπιρφορος! Πουτανοαγαπουλης, πουτανοβοσκος κανονικος!
Δε το χωραει ο νους μου οτι πηγαινες και κλαιγοσουνα και η αλλη σε εβριζε!
Δυστυχως δε διαφερεις σε τιποτα απο τους κανονικους πιρφορους που κοροιδευεις.
Βασικα εισαι χειροτερος :-
Τωρα συμφωνω
Ο πραγματικος μπουρδελιαρης, ειναι αυτος που δε δεχεται να ξεφτιλιστει για καμια γυναικα.
Εχει τις γυναικες τοσο χαμηλα που το μονο πραγμα που ζηταει απο αυτες ειναι το μουνι τους.
Και επιλεγει να πηγαινει με γυναικες επι πληρωμη, οχι για να γαμησει, αλλα για να γαμησει και να ΦΥΓΕΙ.
Υποστηρίζουμε τον παλιό Πίκερ, την χειραφέτηση του άντρα απ' το μουνί της γυναίκας και το συχνό απαξιωτικό γαμήσι με πουτάνες.
Πίκερ,πες και τις άλλες 2 που δεν σε δέχονται...
Εγώ πάντως...αν μου είχε τύχει τέτοιο σκηνικό,θα είχα ξενερώσει...![]()
Τις έχω πει πολλές φορές. Η μία είναι η Μαρία από το Ιάσωνος 2 και η άλλη είναι η Μιρέλλα από το Κολωνού 11. Ειδικά τη Μιρέλλα έχω ανάγκη να πηγαίνω τουλάχιστον μία φορά τη βδομάδα και να την παρακαλάω.


Τι μαλέας είσαι...γράψ΄τες τα παπάρΓια σου και,τράβα παρακάτω...
100 κορασίδες έχει γύρω-γύρω...![]()
Τι μπορεί κάποιος να κάνει για να τον αρνείται μια πουτάνα και να τον αποπέμψει δια παντός,πέρα από τα να είναι άπλυτος,ή εριστικός,ή να χειροδικήσει,ή τέλος πάντων κάτι ακραίο;Ρε φιλε, το καταλαβαινεις και απο μονος σου πιστευω οτι το να ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ μια πουτανα να σε δεχτει και εκεινη να αρνειται και να σε βριζει και εσυ να επιμενεις, ειναι η απολυτη υπερ-ξεφτυλα. :S
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=144885.0;attach=569855;image[/img[/URL]] :headbang3:
[/quote]
τι ειναι ευτουνο ρε μπαιδες... :huh: :huh: :huh: :think: :think: :think: :S :S :S :S;;;????
Πικερ, χωρις παρεξηγηση ρε φιλε, αλλα με ολη αυτη την ιστορια με το Κορινακι, δε θα πρεπε να χεις μουτρα να μπαινεις στο site ουτε καν με κλωνο!
Εισαι ενας πουτανοπιρφορος! Πουτανοαγαπουλης, πουτανοβοσκος κανονικος!
Δε το χωραει ο νους μου οτι πηγαινες και κλαιγοσουνα και η αλλη σε εβριζε!
Δυστυχως δε διαφερεις σε τιποτα απο τους κανονικους πιρφορους που κοροιδευεις.
Βασικα εισαι χειροτερος :-

κ. Picker, ακομη και ο συνεχιζομενος αυτοεξευτελισμος σας εχει καταντησει βαρετος. Το ιδιο και οι κλωνοι σας, οπως ο Γκορυ κλπ.
Μετριες καταστασεις απο ενα προβλεψιμο και κουραστικο ατομο σαν εσας.
ΞΕΣΚΟΝΙΣΤΕ επιτελουε ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ.
Θα σας αρεσει και θα βρειτε κοινο να μιλατε. Τον κ. Ιπποτη, τον κ. Λιλα κ.α.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
Τι μπορεί κάποιος να κάνει για να τον αρνείται μια πουτάνα και να τον αποπέμψει δια παντός,πέρα από τα να είναι άπλυτος,ή εριστικός,ή να χειροδικήσει,ή τέλος πάντων κάτι ακραίο;Να τις ζητήσεις ας πούμε υπηρεσίες που δεν είναι στην αρχική συμφωνία;