Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ποιές κουμπάρες ρε τρόμπα ...
Εδώ μιλάμε για σκληρό καμάκι σε τελείως άγνωστες.
Και πάντα μουνάρες.
Όχι σαν τις χοντρές του φόρουμ τούτου.
Αυτές τις αφήνουμε στους Αλεξότυπους.
Το καλύτερο μέρος για καμάκι το καλοκαίρι![]()
![]()
Ακριβώς !
Το δύσκολο είναι το καμάκι σε μια άγνωστη.
Προχτές έκανα καμάκι σε μια άγνωστη , ψηλή , ωραία
30+ Αμερικάνα τουρίστρια , στην Πλάκα.
Ηταν σε ένα παγωτατζίδικο και έψαχνε να καθήσει.
Της έδωσα τη θέση μου, διότι είχα βγει για καμάκι,
όχι για να κάθομαι σε καρέκλες .
Ημουν όρθιος και της είπα ότι περιμένω παρέα. Γύρισα 45 μοίρες
και κοίταζα το ρολόϊ μου για να νομίζει ότι περίμενα παρέα.
Μετά μπήκα στο μαγαζί, αγόρασα ένα μικρό νερό με μισό ευρώ
και της το πήγα και της είπα ότι είναι...προσφορά του μαγαζιού.
Έπιασα την κουβέντα και μου έδωσε το τηλέφωνό της και e-mail κτλ.
Θα πήγαινε στη Σαντορίνη και θα γυρίσει σε μια εβδομάδα
και θα μείνει 4 ημέρες στην Αθήνα.
Δεν ξέρω αν θα βγει κάτι, αλλά μισό ευρώ είναι αμελητέο ποσό
για να μιλάς 40 λεπτά με μια ωραια Αμερικάνα .
Είναι και μάθημα για βελτίωση του προφορικού λόγου στα αγγλικά .
εδω εντοπιζω ενα λαθος στο νομο του πικερΕπιτρέπω τα κοπλιμέντα κυρίως σαν έναν τρόπο συναισθηματικής αποφόρτισης και όχι τόσο σαν έναν τρόπο για να ρίξεις γκόμενες.
αλλο αυτοΒασικά δεν άλλαξα γνώμη για τα κοπλιμέντα, πιστεύω ότι είναι αυθόρμητες εκφράσεις συμπάθειας. Εμένα, ας πούμε, αρκετές φορές μου έχουν κάνει γυναίκες κοπλιμέντα. Όμως, σκέφτομαι πως αν αφήσω τα κοπλιμέντα ελεύθερα τότε κάποιοι θα γυρνάνε όλη μέρα και θα κάνουν κοπλιμέντα σε όποια γκόμενα βρίσκουν μπροστά τους. Καλύτερα να είναι απαγορευμένα για να μην έχουμε τέτοιες καταστάσεις.

εγω παλι πιστευω οτι τα κοπλιμεντα πρεπει να ειναι απαγορευμενα οχι για λογους πρακτικους (αυξηση πιρφορων) αλλα για λογους ιδεολογικους - φιλοσοφικους (απαξιωση βρωμομουνων) :-Αυτό ακριβώς σκέφτομαι Επιρρεπή. Πρέπει να απαγορέψουμε τα κοπλιμέντα με το ίδιο σκεπτικό που στις περισσότερες χώρες είναι απαγορευμένη η πορνεία. Όλο και κάποια θα γίνει πουτάνα αλλά θα ήταν πολύ περισσότερες αν η πορνεία ήταν απελευθερωμένη.
μα σου ειπαΔεν ξέρω ρε φίλε, ίσως είναι λίγο υπερβολικό αυτό που λες. Μια μέρα κάποτε καθόμουν στο μετρό και φόραγα στο λαιμό ένα ασημένιο κόσμημα (αετό). Μια μεσήλικη γυναίκα καθόταν απέναντί μου, δεν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα και ξαφνικά μου λέει: "Είναι πάρα πολύ ωραίο!" Γιατί πρέπει σώνει και καλά το κοπλιμέντο να είναι η αρχή του πεσίματος; Μπορεί να είναι κάτι στιγμιαίο και αυθόρμητο.
γιατι τους το κανεις;Είναι κάποιες γυναίκες τόσο όμορφες που χαίρεσαι και μόνο που τις βλέπεις. Δεν τους το κάνεις το κοπλιμέντο για να τις γαμήσεις.
Γιατί μαλάκαςδεν ομορφαινουν τη μερα τη δικη μου
ομορφαινουν τη μερα του μαλακα του γκομενου τους που σε λιγη ωρα θα του ρουφανε την ψωλη και θα του καταπινουν τα χυσια
εμενα μου ειναι παγερα αδιαφορες
τις βλεπω οπως θα εβλεπα μια πετρα κατω στο δρομο :-
δεν ομορφαινουν τη μερα τη δικη μουΤους κάνεις το κοπλιμέντο γιατί σου ομορφαίνουν τη μέρα. Γιατί δεν μπορείς να το δεις έτσι; Εξάλλου είσαι σεξουαλικά καλυμμένος.