Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.344
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.865
- Πόντοι
- 2.886
Dopamina δεν κάνω ποτέ καμάκι. Αν δω μια ωραία γκόμενα, μπορεί απλά να της πω ένα κοπλιμέντο. Τίποτε παραπάνω από αυτό.
Αυτό , είναι ο ορισμός του ΧΕΣΤΗ !

Dopamina δεν κάνω ποτέ καμάκι. Αν δω μια ωραία γκόμενα, μπορεί απλά να της πω ένα κοπλιμέντο. Τίποτε παραπάνω από αυτό.

Με τον τρόπο αυτό έχω γαμήσει 4 γκόμενες από τη δουλειά μου. Με απλά κοπλιμέντα. Ποτέ δεν ζητάω κάτι, ποτέ δεν τρώω χυλόπιτες.


Παράδειγμα βαρειάς ιδεοψυχαναγκαστικής νεύρωσης
ανωριμότητας, φοβίας και Μαμακίασης !![]()
![]()
![]()
![]()



Ass kavlina, γλέντησαν το κωλαράκι σου
οι εξωγήϊνοι ;![]()
![]()
Κουνίστρα ass kavlina, μην ανησυχείς για το Πικερ.
Ο Πικερ διασκεδάζει κάθε μέρα .
Τρώει ωραίο φαγάκι στο σπίτι των γονιών του
εργάζεται μόνο 4ωρο σε εργασία με πολλές νέες γκόμενες
και πάει για μπάνιο στην παραλία, αφού
εκτονωθεί στο Μετάξι.
Απλά δεν κάνει για ...γκουρού !![]()
Εσύ Ass kavlina, πότε θα κάνεις καμιά νέα ιστορική αναφορά
σαν επαρχιώτης φιλόλογος, να μας διασκεδάσεις ;![]()
![]()
![]()

Σου είπα ότι είσαι μαλάκας σαν χαρακτήρας και στο παρελθόν...
Οι γνώσεις που ισχυρίζεσαι ότι έχεις και επικαλείσαι, σου είναι άχρηστες.
Έπαρση, αλαζονεία, ευτελισμός, κουτοπονηρία, ξερολίαση, χαιρεκακία.
Τί αποδεικνύουν όλα αυτά; Ότι δεν έχεις ήθος. Τόσο απλά, τόσο λιτά, τόσο όμορφα.
Δεν είσαι καλός χαρακτήρας τύπε.
Και το χειρότερο; Δεν έχεις αυτογνωσία...
Βγάζεις πολύ μοχθηρία στον Πίκερ.
Όσο μιλάς με εμένα όμως, θα ήθελα να θυμάσαι τα @!@ μου στο στόμα σου.![]()
![]()
Αλήθεια, αυτή η εμμονή στο να μειώνεις τον Πίκερ, πού αποσκοπεί;
Τί θα ήθελες για τον Πίκερ, ώστε να θεωρείς ότι του προσέφερες υπηρεσία;
Πρακτικά πράγματα.
Σου είπα ότι είσαι μαλάκας σαν χαρακτήρας και στο παρελθόν...
Οι γνώσεις που ισχυρίζεσαι ότι έχεις και επικαλείσαι, σου είναι άχρηστες.
Έπαρση, αλαζονεία, ευτελισμός, κουτοπονηρία, ξερολίαση, χαιρεκακία.
Τί αποδεικνύουν όλα αυτά; Ότι δεν έχεις ήθος. Τόσο απλά, τόσο λιτά, τόσο όμορφα.
Δεν είσαι καλός χαρακτήρας τύπε.
Και το χειρότερο; Δεν έχεις αυτογνωσία...
Βγάζεις πολύ μοχθηρία στον Πίκερ.
Όσο μιλάς με εμένα όμως, θα ήθελα να θυμάσαι τα @!@ μου στο στόμα σου.![]()
![]()
Αλήθεια, αυτή η εμμονή στο να μειώνεις τον Πίκερ, πού αποσκοπεί;
Τί θα ήθελες για τον Πίκερ, ώστε να θεωρείς ότι του προσέφερες υπηρεσία;
Πρακτικά πράγματα.

Σαν να λέμε δεν ειναι καθολου απαραιτητο να οδηγάς μηχανάκι εαν οδηγας και αυτοκινητο :S
Ο νόμος του Picker έγινε πιο χαλαρός και επιτρέπει τα αυθόρμητα κοπλιμέντα. Απαγορεύεται οποιοδήποτε αίτημα προς τις γκόμενες.
Πικερομπάμια , δεν έχεις ποστάρει ότι την έχεις 14,2 πόντους ;
![]()
![]()
Μπάμιααααααααααααα
![]()
![]()
Με το andropenis από 18,5 εκ. αν το ξεκινήσω το Σεπτέμβριο,
σε 6 μήνες θα έχω ξεπεράσει τα 21 εκ !![]()
Πικερομπάμια, η μοναδική σου ελπίδα είναι το andropenis
Καραφλίτσα έχεις, άφραγκος είσαι, λεπτούλης [size=10pt][size=10pt]σαν εβραίος στο
Άουσβιτς είσαι[/size][/size],
ντύνεσαι σαν συριζαίος, κλπ.
Το μόνο που σε σώζει είναι το andropenis !![]()
Ξεχασες τον ΕΘΝΙΚΟΓΑΜΙΣΜΟ!!!Πέρα από τα τρολαρίσματα και τα χωσίματα,για να μιλήσουμε σοβαρά,(όσο είναι αυτό δυνατό στον παρόντα ιστότοπο),ποτέ στην Ιστορία καμία κοινωνική,πολιτική και οιμονομική θεωρία (πχ Μαρξισμός,Φιλελευθερισμός,Φασισμός,Κομμουνισμός,κ.α.),ή κίνημα και ρεύμα (πχ τα ''παιδιά των λουλουδιών''),δεν έδωσαν μόνιμες και οριστικές απαντήσεις σε προβληματισμούς και αναζητήσεις που απασχολούσαν και απασχολούν την παγκόσμια κοινωνία,μόνο πρόσκαιρες και ευκαιριακές,συνεχώς αναθεωρούμενες ή και απορριπτέες,πάντα σε συνάφεια με την εκάστοτε κατάσταση και συγκυρία.Για τον ίδιον λόγο ούτε ο ''γκομενισμός'' ούτε ο ''πικερισμός'' μπορούν να δώσουν σίγουρες και με ισχύ στο διηνεκές λύσεις στο αιώνιο ερώτημα που απασχολεί το αρσενικό φύλο,δηλαδή πώς αντιμετωπίζουμε το θηλυκό.Ιδέες και κατευθύνσεις μπορούν να προσφέρουν,πάντα όμως με την αίρεση της προσωρινότητας και της ευμεταβλητότητας των όποιων επιλογών...
