redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
ρε σταμουλη οταν εγω πηγαινα γυμναστηριο εσυ επαιζες ποκεμοντο γρηγορο τρεξιμο αεροβικη δεν ειναι ρε?
Αστο δεν το χεις, μην συνεχιζεις γιατι θα γινεις ρομπα![]()
ρε σταμουλη οταν εγω πηγαινα γυμναστηριο εσυ επαιζες ποκεμοντο γρηγορο τρεξιμο αεροβικη δεν ειναι ρε?
Αστο δεν το χεις, μην συνεχιζεις γιατι θα γινεις ρομπα![]()
Γαμησες σημερα τύπε?Και τι σημαινει αυτο ρε λαλακη οτι πρεπει να μεινουμε μπουληδες και χοντροι? απο θεμα υγειας και μονο ειναι γαμησετα και χέσε τους λεπάδες και τους σκατάδες. Δινει και μαθηματα πως θα γαμησουμε μουναρες ο λακηςα ρε λακη οσο σου εχει γινει εμμονη ιδεα τοσο θα το καταλαβαινει η καθεμια και θα σε κάνει γλέντι τρικουβερτο.
εσυ ποσο θα εβαζες τυπε;ψωναρα![]()
ρε σταμουλη οταν εγω πηγαινα γυμναστηριο εσυ επαιζες ποκεμον
τι επιμενεις και ρωτας και εσυ; δεν καταλαβες;Γαμησες σημερα τύπε?
Και τι σημαινει αυτο ρε λαλακη οτι πρεπει να μεινουμε μπουληδες και χοντροι? απο θεμα υγειας και μονο ειναι γαμησετα και χέσε τους λεπάδες και τους σκατάδες. Δινει και μαθηματα πως θα γαμησουμε μουναρες ο λακηςα ρε λακη οσο σου εχει γινει εμμονη ιδεα τοσο θα το καταλαβαινει η καθεμια και θα σε κάνει γλέντι τρικουβερτο.
ναι οποτε θες αλλα αμα πεσεις ξερος θα καλεσω ασθενοφορο δεν θελω να μου ριξεις ευθυνεςΘες να κανονισουμε να τρεξουμε μαζι καμια μερα? αλλα αμα τα φτυσεις στο πρωτο χιλιομετρο τα υπολοιπα θα τα τρεξεις κλοτσιδον. Μου την σπάνε οι ψευτες.
τι επιμενεις και ρωτας και εσυ; δεν καταλαβες;
Γαμησες σημερα τύπε?
Γαμησες σημεραΈχεις γαμήσει ποτέ τύπε?
λες να ειναι παρθενος ο μπολντης λακη;Μου αρέσει που τον ρωτάει για ΣΗΜΕΡΑ ...
το σωστό θα ήταν .......
Τι γλέντι ρε ;;;;
Εσύ είσαι μικρότερος των 25 και έχεις 42000posts ......
κάθε βράδυ στο bou.com είσαι .......
Εγώ γράφτηκα στο bou.com
στα 33 μου.
Μέχρι τότε ΔΕΝ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΟΥΝ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ.
Από τα 20 μέχρι τα 33 έγραψα 350.000km στους δρόμους.
τι γλεντι εισαι ρε πστ. Οχι, θελω να το γραψει το "οχι", μηπως συνειδητοποιησει οτι στα 25 του το να κανει περπατηματακια, καμψεις και ποσταρισματα στο μπου αντι να γαμαει μερα παρα μερα, ειναι τραγικο.τι επιμενεις και ρωτας και εσυ; δεν καταλαβες;
ναι οποτε θες αλλα αμα πεσεις ξερος θα καλεσω ασθενοφορο δεν θελω να μου ριξεις ευθυνες
ποτε θες να παμε;εγω να πεσω ξερος?![]()
![]()
καλά.
Οχι, θελω να το γραψει το "οχι", μηπως συνειδητοποιησει οτι στα 25 του το να κανει περπατηματακια, καμψεις και ποσταρισματα στο μπου αντι να γαμαει μερα παρα μερα, ειναι τραγικο.

Ναι λαθος διατυπωση..
Φυσικα ενας αντρας κρινεται απο ολο το πακετο (εμφανιση, οικονομικη κατασταση κλπ)
Αυτο εννουσα
Η βαθμολογια του Ελσου ειναι αυτη?8 προσωπο, 9 σωμα,8 καυλι..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ιδού τι εστί μάγκας άντρας !!!!!!
![]()

κοφτο και εσυ μωρε, μεσα στην ειρωνια εισαι συνεχεια..Η βαθμολογια του Ελσου ειναι αυτη?
